הסוד של התינוקות

ב.י.ג. פיש שולף את קלף החירום שלו לימים בהם וירוס הקורונה עדיין מהלך אימים על שגרת חיינו: הגילוי האדיר של רבי נחמן על הזקן והתינוק…

 מאז שפתחתי את הקליניקה נהייתי רציני מדי. שכחתי לגמרי שעיקר הרפואה על ידי שמחה. ולשמחה, אי אפשר להגיע אלא על ידי מילי דשטותא ודבדיחותא (העצה של רבי נחמן). הבעיה העיקרית שלי היא שמזמן לא פגשתי את נחמן – הכותב האמיתי של המדור הזה שאת סגנונו ניסיתי לחקות בהצלחה חלקית ובעיקר בהתחלה, כשעדיין הייתי מושפע ממנו. אבל ככל שהזמן עובר אני חוזר לעצמי – אדם רציני, יותר מידי רציני…. חייבים למצוא את נחמן שיחזור לכתוב כאן באתר…

אבל בינתיים, כל זמן שאני כאן אז הנה, אני מתחיל מחדש! נראה לי שלזה בדיוק התכוון הרבי כשאמר – שצריכים להכריח את עצמו לשמוח כי טבע האדם נמשך לעצבות וכבדות מחמת מקרי ופגעי הזמן, וכל אחד יודע שלא חסרים מקרי ופגעי הזמן עכשיו ר”ל, ממילא צריכים להתאמץ עוד יותר לשמח את עצמנו בכל מה שנוכל. אז נראה לי שזה הזמן להעלות בחזרה למצעדי הפזמונים את השיר “רבי נחמן מברסלב כך אומר אסור להתייאש, לא להתייאש, אסור להתייאש, אם הגיע זמן קשה, רק לשמוח יש, רק לשמוח יש, רק לשמוח יייששש, טלליי לה לי לי לי ט-לה לה לה ליי איי”…

זה העיקר – לשמח את עצמנו שיש לנו רבי כזה גדול, כי כשאדם משמח את עצמו בגלל שהוא שמקורב לצדיק זה ממתיק את כל הדינים. ובאמת, יש לנו על מה לשמוח כי להיות מקורבים לכזה רבי בדור הזה – זה הטופ! זה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לנו. תארו לכם – משיח יתקן את העולם עם הדרכים של רבינו, וכמו שרבינו אמר: “ביני לבין משיח אין שום הבדל, רק זה שלמשיח ישמעו ולי לא שומעים”. אז אם אנחנו אפילו קצת שומעים לו, זה ממש כמו ששומעים למשיח, שפירושו, שאנחנו קרובים מאוד לגאולה לפחות מצד עצמנו, היש דבר נפלא יותר מזה?

אולי גם זה יעניין אתכם:

הקליניקה הייעודית של ב.י.ג פיש בע”מ

של מי הסיפור הזה?

המרפאה

לרתום את המחשבות

תמחזרו מחשבות טובות

השבת והמחשבה

מרשם בדוק לחיים מאושרים

דבר חדש לגמרי

שינויים כן נולדים

תאפשרו לו

סיפרו לי שבקופת חולים הפסיקו לבוא הרבה אנשים שהיו רגילים לבוא כל יום. כששאלתי, מדוע? משום שכבר הבריאו? ענו לי: ההיפך – בגלל שהם חולים, לכן הם לא יכולים לבוא… יהי רצון שתהיה רפואה שלמה לכל חולי עמו ישראל!

ובאמת, יש לנו על מה לשמוח כי להיות מקורבים לכזה רבי בדור הזה – זה הטופ! זה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לנו!

גם לקליניקה שלי משום מה לא נרשם אף אחד עד עכשיו, לכן החלטתי לשלוף את הקלף הסודי ששמרתי למקרה חירום – אני הולך לגלות עכשיו כאן, בלעדי למבקרים באתר ברסלב נחלת צבי, שמצאתי את התרופה לקורונה!

כן, בתור איש רפואה ותיק ובעל ניסיון עקבתי מעט אחרי הפרסומים לגבי איך המחלה הזאת עובדת ושמתי לב (במילים אחרות – שמעתי מאיזה חבר) שתינוקות כמעט לא נדבקים או שנדבקים וזה בקושי ניכר אצלם. אז הנה התרופה – להיות תינוק.

אתם שואלים איך נעשים תינוק כך באמצע (או אפילו לקראת סוף) החיים?

אם רק נבין איזו חכמה יש בתרופה המיוחדת הזאת…

פשוט מאוד! הרבי אמר “מיד כשנזכרים בי, נעשים כתינוק שנולד”! (שיח שרפי קודש ב, יז). ונראה לי שהטעם לזה הוא – בגלל שהרי הרבי הוא המגלה את אמונת חידוש העולם (כמובא בתורה ח, חלק ב) וכל מי שמתקרב אליו זוכה לאמונת חידוש העולם, שמשם כל הכוח להתחדש ולהרגיש שעוד לא התחלתי לחיות כלל. וכמו שנרמז בסיפורי מעשיות על הבעטליר שאמר: “ואני זקן מאוד, ועדיין אני יניק לגמרי, (הינו יונג) ולא התחלתי עדיין לחיות כלל. ואף על פי כן אני זקן מאוד”, והבעטליר – הוא הצדיק – הבטיח שהוא נותן את הכוח הזה לזוג שנישאו – זה אנחנו – במתנה גמורה!

לכן זו עצת הצדיק – תתחדש! תתחיל בכל פעם מחדש! אלט טאר מען ניט זיין! אסור להיות זקן! מי שזקן נמצא בקבוצת סיכון! ומי שתינוק בכלל לא נדבק! פלאי פלאות!

עכשיו אתם מבינים ומתחילים קצת להעריך את הקליניקה של ב.י.ג. פיש או לא?

מאמרים נפלאים ומרתקים נוספים בנושא צמיחה אישית תמצאו בקישור הזה.