מלחמה פנימית תמידית – כך תחיו עם עצמכם בשלום

מלחמות לא קורות רק בחוץ בין מדינות, הן מתנהלות בעיקר בתוכנו. איך זה קורה? מי נגד מי? ומה הכי טוב לעשות? כל התשובות במאמר שלפניכם!

בתוכי מתנהלת מלחמה.

שני כוחות בסיסיים שמתרוצצים בקרבי מתנגשים זה בזה תמיד.

יש בי את החלק הזה שמשתוקק להיקשר לבורא שלי, לעשות טוב ולהיות טובה ולבטא את האני האלוקי שלי.

אבל אני חייבת להודות, שיש בי גם את החלק הזה שאוהב להתעלם מהבורא שלי. הוא תמיד מחפש סיפוקים עצמיים, תיקונים קלים ולא רוצה להשתנות.

אולי גם זה יעניין אתכם:

בתוך החושך נמצא האור הגדול

הקרב על המוח

תנצח במלחמה, לא רק בקרב

אם יש לכם את צרור המפתחות הזה אתם מסודרים

שני החלקים של ה’אני’ האלה הם חלק ממני, והמסע שלי בעולם הזה הוא באמת סיפור ארוך מאוד בו אני מנהלת משא ומתן ביניהם כשלכל אחד מהם יש אג’נדות שונות כל כך.

רבי נחמן מלמד אותי שהמאבקים הפנימיים שאני עוברת הם לפעמים כל כך אינטנסיביים, ממש כמו קרב היאבקות, וכאשר היריבים מחוברים היטב קשה מאוד לאחד לנצח באופן מוחלט את השני. וכשהחיבור נמשך, שניהם נשחקים.

ורואים את זה בצורה מוחשית. אם אחד מהם זוכה פתאום לרוח שמפיחה בו חיים, גם השני עולה עם אנרגיה רעננה שוב לזירה כי לא להפסיק בקרב המתמשך הזה.

המסע שלי בעולם הזה הוא באמת סיפור ארוך מאוד בו אני מנהלת משא ומתן ביניהם כשלכל אחד מהם יש אג’נדות שונות כל כך!

ומהדינמיקה הזו יש לי הרבה מאוד מה ללמוד:

כשהאני האלוקי שלי אוזר כוחות מחדש ונכנס שוב לזירה לסיבוב נוסף, אני לא צריכה להיות מופתעת שהחלק השני של האני שלי, זה שאוהב להתעלם מהבורא שלי, ירים ראש וילחם בחזרה באותה עוצמה, אולי גם יותר.

מה עושים?

איך אפשר לצאת מהזירה הזו בשלום?

ובכן, כשאני האלוקי שלי אוזר כוחות ונכנס שוב לזירה אני יכולה למנוע ממנו את מכת המחץ המפתיעה. כן, אני ואתם יכולים לעשות את זה בפעולה פשוטה: פשוט, לחטוף את האנרגיה הקטנה הזו של ההתעוררות של האני האלוקי שלי כדי להתגבר על היריב, שבדיוק מתעורר להילחם.

המאבקים הפנימיים האלה הם כמו זירת היאבקות!

המאבקים הפנימיים האלה הם כמו זירת היאבקות!

אתם מבינים? אותה התעוררות חיובית פשוט תהיה ההנחתה לצד השני עוד לפני שהוא ישים את כף רגלו בזירה.

אני יודעת, זאת מלחמה שצריכים להיות בה תמיד דרוכים. אבל בינינו, איך אפשר לנהל מלחמה ולצאת ממנה בשלום אם אנחנו לא דרוכים ומוכנים למה שמכין לנו הצד השני?

אבא אהוב, מלא אותי בכוחות רעננים במיוחד באותם רגעים בהם המאבק בשיאו וקשה לי, כי זה הזמן שאני הכי צריכה את הכוחות האלה כדי להתמודד ולעבור את המאבק הזה בשלום. תודה!

(מבוסס על דברי רבי נחמן, שיחות הר”ן י).

מאמרים נפלאים ומרתקים נוספים בנושא צמיחה אישית תמצאו בקישור הזה.