אלוקים מחפש שותף לדירה עם אופציה למאה אחוז הצלחה!

תתחבר למצליח ותצליח, אומר רבי נחמן מברסלב, והזדמנות אדירה כזו אנו מקבלים בהצעה שאי אפשר לסרב: להיות שותפים של אלוקים עם אופציה של מאה אחוז הצלחה!

“וַאֲפִילּוּ כְּשֶׁמַּגִּיעַ זְמַנּוֹ לְהִסְתַּלֵּק וְהַנְּשָׁמָה עוֹלָה וּמִתְדַּבֶּקֶת בְּמָקוֹם שֶׁעוֹלָה”, אומר רבי נחמן מברסלב, “בְּעוֹלָמוֹת עֶלְיוֹנִים אֵין זֶה תַּכְלִית וּשְׁלֵמוּת שֶׁתִּהְיֶה הַנְּשָׁמָה רַק דְּבוּקָה לְמַעְלָה, רַק עִקָּר הַשְּׁלֵמוּת שֶׁל הַנְּשָׁמָה הִיא שֶׁבְּעֵת שֶׁהִיא לְמַעְלָה תִּהְיֶה לְמַטָּה גַּם כֵּן, עַל כֵּן צָרִיך שֶׁיַּשְׁאִיר אַחֲרָיו בְּרָכָה, בֵּן אוֹ תַּלְמִיד כְּדֵי שֶׁיּיִשָּׁאֵר דַּעְתּוֹ לְמַטָּה גַּם כֵּן בְּעֵת שֶׁנִּסְתַּלֵּק לְמַעְלָה, כְּמוֹ שֶׁאָמְרוּ רַבּוֹתֵינוּ זִיכְרוֹנָם לִבְרָכָה” (ליקוטי מוהר”ן חלק ב, תורה ז).

 ומה זה אומר?

המדרש מלמד אותנו שתכלית הבריאה הגיעה מרצון גדול מאוד של בורא עולם: הוא רצה מקום מגורים בעולמות התחתונים. כן, איתנו. שנהיה שותפים שלו!

למה?

כי זה לא מספיק שרק המלאכים יזכו לידיעת אלוקים, בני האדם עם כל ההתמודדויות ואתגרי החיים שהם חווים, בנוסף להסתרה העומדת בפניהם, הם הסוכנים האידיאליים למשימה הזו.

 אולי גם זה יעניין אתכם:

עסקים עם אלוקים – הדיל הכי טוב שתעשה היום

תמשיך לצעוד, הולכים הביתה

לעשות את הבלתי אפשרי

 אתם מבינים? אנחנו, לא המלאכים, נבחרנו להיות השותפים האידיאלים למשימה המדהימה והמאתגרת הזו.

ובנוסף, רבי נחמן מלמד אותנו שכל העבודה הקשה שלנו להשגת מודעות זו לא יכולה להיות רק הישג אישי, משום שכל הישג רוחני נועד להיות משותף כדי שאורו יתפשט עוד ועוד ויהפוך את העולמות התחתונים למקום מגורים מתאים לאלוקים.

תכלית הבריאה הגיעה מרצון גדול מאוד של בורא עולם: הוא רצה מקום מגורים בעולמות התחתונים. כן, איתנו. שנהיה שותפים שלו!

 לא רק להיות שותפים, אלא גם מקבלים את האופציה שהשותפות הזו תהיה עם מאה אחוזי הצלחה! הוא איתנו, עוזר לנו, מדריך ומכוון אותנו, ואנחנו נפיץ את האור שלו.

לכן לפני שאנחנו עוזבים את העולם הזה, אנחנו צריכים למצוא ברכה – כלומר להשאיר אחרינו ילד או תלמיד שהוא כמו ילד רוחני שלנו, שימשיכו את האור של המודעות הזו כשאנחנו כבר לא נהיה מסוגלים לעשות את זה בשביל עצמנו.

אל תפספסו, עסקים ושותפות עם אלוקים הם הדבר הכי משתלם

אל תפספסו, עסקים ושותפות עם אלוקים הם הדבר הכי משתלם! 

 חוזה השותפות, כמו שאתם מבינים, לא מסתיים ברגע שאנחנו ‘עוזבים את הדירה’ אלא ממשיך גם עם הבאים אחרינו עם אותם תנאים ואפילו טובים יותר, אם מצאנו לנכון להשקיע בחלק שלנו בהסכם המיוחד הזה.

קורטוב מהנצח…

 אלוקי האינסוף, הענק לי מידת נצחיות, תן לי מעט קביעות לחיי הארעיים. הענק בריאות, אושר ואריכות ימים לילדיי ולנכדיי. ובעצם קיומם, בחיים שלהם, חלק ממני ישרוד בעולם. תן לי חיים, אבא שבשמים, וחיים לאלו שיבואו אחרי.

 (התפילה מתוך הספר הנשק העדין, עמוד 118).

 אתם מוזמנים ליהנות מההשקפה והחכמה העמוקה והמיוחדת שיש ביהדות בקישור הזה!