כשבורא עולם הוא מורה הדרך שלך הכל יסתדר לך!

כשבורא עולם הוא מורה הדרך שלך הכל יסתדר לך!

זה הזמן לשחרר אחת ולתמיד את גישת ה”אני האחראי שמטפל בעניינים” ולעבור למשהו בדוק מוצלח ומנוסה, שיטת ה”כשבורא עולם הוא מורה הדרך שלך הכל יסתדר לך!”

בחיים יש תקופות מסוימות שבהן דברים כביכול מועברים לאחריותנו ולטיפולנו. למשל, לעזוב מקום עבודה מסוים ולמצוא במקומו משהו טוב יותר תוך חודש, להיות בחובות ופתאום לקבל רוח גבית שמוציאה אותנו מהחובות, היכולת להרות מהר ולהקים משפחה נפלאה וכן הלאה. ונכון, שגם בכל המקרים הללו יד הבורא בדבר, אבל איך אמרתי בהתחלה, כביכול מועברים לטיפולנו…

ויש את המקרים שבהם אתה די בטוח שזה יעבוד ויעבור בצורה חלקה ושום דבר לא יכול להיות רחוק יותר מהמציאות. לא משנה מה אתה עושה, או מה יש לחברים.ות הנפלאים שלך או לכל ה”מומחים” למיניהם להציע לך, אתה עדיין תקוע במצב שלא רואים את הסוף שלו באופק, את האור בקצה המנהרה.

אולי גם זה יעניין אתכם:

אם יש לכם את צרור המפתחות הזה אתם מסודרים!

עניין של גישה

בלי יום רע אחד בחיים שלי

זה המקום שבו אני נמצאת עם הרגל השבורה שלי. כן, חתיכת סיפור הרגל הזאת כי שמעתם עליה לא מעט בזמן האחרון, נכון? ובכן, זה מצב שלכאורה נמתח ונמתח בלי שום סוף באופק. חשבתי שדברים פשוט יסתדרו וכף הרגל שלי תתרפא תוך שישה שבועות – כמו שכתוב בספרי הרפואה – אבל זה לא קרה.

ואז… סוף סוף הבנתי שזה הזמן לשחרר אחת ולתמיד את גישת ה”זה יסתדר לי כי אני מטפלת בעניינים”, ולעבור למשהו בדוק מוצלח ומנוסה, שיטת ה”כשבורא עולם הוא מורה הדרך המוביל שלך הכל יסתדר לך!”

אמרתי ועשיתי.

וזהו, אני לא מתכוונת לבזבז יותר עוד זמן על מתקפות שליליות על עצמי ועל כל העולם, להפסיק עם כל התלונות על הרופאים ועל השעות והכספים האינסופיים שהשקעתי בעניין הזה. במקום זאת, אני הולכת לטפח את הגישה החיובית עם בורא עולם כשהעיקרון המנחה שלי הוא: אין עוד מלבדו!

ומה זה אומר? עבורי, קודם כל, להיות יצירתית וליצור תכנית שמכסה את ההיבטים הפיזיים, הרגשיים והרוחניים של המצב, תוך התמקדות מתמדת בראיית האהבה והאור של הבורא במצב הזה כלפיי. ויש מהם המון. כן, גם במצב הכואב הזה אני מגלה אותם ורואה איך הוא עוטף אותי בהם. זאת רק הגישה השלילית שמונעת מאיתנו להרגיש ולראות את זה. וחבל.

בהיבט הפיזי-גשמי, אני משחררת כרגע הרבה עבודה בעסק שלי, ובמקום זאת מתמקדת בריפוי. קבעתי פגישות עם פיזיותרפיסטית מובילה, כמו גם מפגשים לדיקור ועיסוי. אני עושה מגוון תרגילים ואמבטיות רגליים בבית ומשתמשת בצמחי מרפא מדהימים ומועילים.

אני הולכת לטפח את הגישה החיובית עם בורא עולם כשהעיקרון המנחה שלי הוא: אין עוד מלבדו!

בהיבט הרגשי-נפשי, אני מתמקדת בלהיות יותר מרגישה ופחות חושבת. על פי מקורות ביהדות, כף הרגל קשורה לרגשות ולכן זה עשוי להיות רמז לכך שאני צריכה להתמקד בלהרגיש יותר. אני גם מנסה להתרחק מההרגל להקהות את הרגשות שלי עם אוכל ודרכים שונות של הסחת הדעת, ומצד שני מרשה לעצמי לחוש את הרגשות שלי ולהתמודד עם עצמי וכל הכאב שקבור בפנים מתקופות מהעבר.

אני גם עובדת על להיות יותר מודעת ולפרוח לתוך האני האמיתי שלי, במקום להישאר בגבולות השכל-היגיון המגבילים כדי להימנע מהכאב הפנימי ומהאמת של העולם המפחיד הזה לפעמים.

I am working on being more awake and blossoming into my true self!

אני עובדת על להיות יותר מודעת ולפרוח לתוך האני האמיתי שלי!…

בהיבט הרוחני, אני עובדת עם מאמנת חשיבה. במהלך הפגישה הראשונה שלנו מיפינו היבטים רוחניים שונים של מסע הריפוי הזה כדי שאוכל להתמצא במפה הרוחנית שלי. שיעורי הבית שלי למפגש הזה היו: לשבוע הבא, כל יום, שלוש פעמים ביום להתמקד בשני הדברים הבאים:

דבר ראשון – למלא את עצמי באהבה של הקב”ה אלי.

דבר שני – אין אף אחד מלבדו – זה לא אני שעושה את זה, זה בורא עולם שיכול לעשות הכל. הוא מרים אותי וגורם לי ללכת.

במפגש הבא, בעזרת השם, ניכנס ליצירת דפוס חשיבה חיובי מפורט יותר וחזון.

לעניינו. האם האתגר יהיה הצגה ארוכה, איטית ושלילית, או התעוררות מאתגרת?

הבחירה שלך.

אם אתה בעיצומו של אתגר, קדימה עורר והדלק את האור שבתוכך! הגיע הזמן להרגיש הכל ולהיות בחיים שוב עם אמונה, יצירתיות, עשייה, שחרור, הכרת הטוב, אמירת תודה, הערכה, שמחה, אושר, סליחה וסיפוק! התמקד בלראות את הקב”ה בכל דבר. לא משנה כמה משהו נראה כביכול אקראי, מקרי, אפל, מפחיד או חסר תקווה – הקב”ה תמיד שם!

האור האינסופי תמיד מאיר את נתיב החיים עבורך, ועם זאת, משאיר לך את הבחירה האולטימטיבית אם לקחת אותו או לא. לא מדובר בתוצאות, מדובר בכוונה. אם הכוונה שלך היא לראות את הקב”ה באתגר ובפתרון – הוא יהפוך את זה לעניין שלו ויבוא לקראתך בדרך ובצורה שרק תפתיע אותך.

יהי רצון שהקב”ה ישתמש באתגרים שלנו כדי לרומם את כל מי שסביבנו ושנוכל לפרוח לתוך הפוטנציאל האמיתי שלנו, אמן!

מאמרים נפלאים ומרתקים נוספים בנושא צמיחה אישית תמצאו בקישור הזה.