אתגרים לא מהעולם הזה – גם אתם מתמודדים איתם?

אתגרים לא מהעולם הזה – גם אתם מתמודדים איתם

אם גם אתם מרגישים שאתם חווים אתגרים לא מהעולם הזה, תנשמו לרווחה כי אתם לא לבד. כולנו בסירה הזו!

לפעמים אני כל כך משוכנעת שאין אדם בעולם שמתמודד עם האתגרים שהחיים מציבים לי בדרך, כאלה שההתמודדות איתם היא כמעט בלתי אפשרית ובלתי נסבלת, ובעיקר בכל מה שקשור לצמיחה האישית והרוחנית שלי.

אך יחד עם זאת, רבי נחמן עצמו הרגיע את תלמידיו ואמר להם שכל סוג של מכשול שאפשר להעלות על הדעת פוגע בכל מי שמחפש באמת ובכנות קרבת אלוקית.

אולי גם זה יעניין אתכם:

תרשמו לכם: עשרה טיפים להתמודד עם אתגרי החיים

אם יש לכם את צרור המפתחות הזה אתם מסודרים בחיים

בלי יום רע אחד בחיים שלי

גדול מהחיים: אוסף אנקדוטות לצמיחה אישית ולרגעים מאושרים בחיים

האתגרים שלי עשויים להיות שלי, אבל המציאות שיש אתגרים היא דבר אוניברסלי והיא נוגעת בכל אדם בכל נקודה על הגלובוס עליו אנו חיים.

רבי נחמן עצמו הרגיע את תלמידיו ואמר להם שכל סוג של מכשול שאפשר להעלות על הדעת פוגע בכל מי שמחפש באמת ובכנות קרבת אלוקית!

אבל הנה משהו מעודד.

רבי נחמן אמר לתלמידים שלו בנימה אישית, “אם, במהלך שנותיי הצעירות היה לי אפילו אדם אחד שיעודד אותי ויאמר לי, שכל המכשולים והמניעות איתם התמודדתי הם בעצם דבר משותף ושכל מי שמחפש את הבורא חווה אותם, זה היה מעצים אותי עד לדרגה בלתי נתפשת. אתכם צריכים לדעת שכל הצדיקים וכל אדם ירא שמים עברו אתגרים דומים. לכן, החזיקו חזק!”

אז אם גם אתם מרגישים שאתם חווים אתגרים לא מהעולם הזה, תנשמו לרווחה כי אתם לא לבד. כולנו בסירה הזו ומובלים לחוף המבטחים הרוחני הכי בטוח שישנו!

המציאות שיש אתגרים היא דבר אוניברסלי והיא נוגעת בכל אדם בכל נקודה על הגלובוס עליו אנו חיים

המציאות שיש אתגרים היא דבר אוניברסלי והיא נוגעת בכל אדם בכל נקודה על הגלובוס עליו אנו חיים…

אבא יקר ורחום, עזור לי לזכור תמיד שהדרך אליך היא בהכרח מלאה במכשולים ובסלעים. מלא את הלב שלי באומץ ובסבלנות, ונחם אותי בידיעה שכל מי שחיפש אותך וביקש את קרבתך ברצינות עבר את אותה דרך מלאת קשיים וסלעים, אמן.

(המאמר מבוסס על דברי רבי נחמן בספרו ליקוטי מוהר”ן חלק ב, מח).

מאמרים נפלאים ומרתקים נוספים בנושא צמיחה אישית תמצאו בקישור הזה.