תטעינו את האנרגיות שלכם – היום!

תטעינו את האנרגיות שלכם - היום!

אם תיישמו את הטיפים האלה כבר עכשיו תוכלו לקצור את הפירות לקראת העונה העמוסה הקרובה. ויש גם בונוס. מוכנים? קדימה!

חברים.ות! רכבת ההרים של פורים-פסח מתקרבת! ולא, זה לא רמז להיכנס לפאניקה או להילחץ מהבלגאן. ממש לא. זאת רק הערה שמצב הבריאות והאנרגיות שלנו בזמנים כאלה צריכים קצת בוסטים, וזה עוזר. ואם תיישמו את הטיפים שאני נותנת לכם כאן כבר עכשיו, תוכלו לקצור את הפירות לקראת העונה העמוסה הקרובה. מוכנים? קדימה!

טיפ 1 – צחצוח העור – או מה שנקרא גם הברשת העור, שזו טכניקה פשוטה שממריצה את זרימת הדם והלימפה ומעודדת צמיחת תאים חדשים. וזה לוקח בסך הכל שתי דקות אבל עושה כל כך הרבה לגוף. טפטפו כמה טיפות שמן אתרי דפנה על המברשת היבשה והברישו את העור בעדינות. אפשר גם שמנים אתריים אחרים כמו לבנדר ואשכולית או כל דבר שעושה לכם טוב.

חשוב: יש לצחצח בעדינות את הגוף עם מברשת יבשה, החל מכפות הרגליים ועד לראש. תמיד צחצחו לכיוון הלב. אפשר להשיג מברשת עור ברוב חנויות הטבע והקוסמטיקה.

אולי גם זה יעניין אתכם:

אומנות השמירה על אורח חיים בריא

תלעסו את זה

לשדרג את המערכת החיסונית שלנו

טיפ 2 – שמרו את הפחמימות לארוחת הערב, והגבילו אותן למדד גליקמי נמוך. אני יודעת, זה לא משהו שאנשים אוהבים לשמוע או לקרוא או לדבר עליו , אבל תישארו איתי לרגע. ככל שהערך הגליקמי של המזון גבוה יותר תרגישו יותר עייפות אחרי האוכל, לכן גם יש קריסת אנרגיות גדולה יותר. אם אתם רוצים לקבל הרבה יותר אנרגיות במהלך היום, ואני מתכוונת להרבה, שמרו את הפחמימות לארוחת ערב. ובינתיים, הימנעו מפחמימות מעודנות ובעלי ערך גליקמי גבוה כמו גלוטן, אורז לבן, תפוחי אדמה וכל הפחמימות המזוקקות.

רכבת ההרים של פורים-פסח מתקרבת! ולא, זה לא רמז להיכנס לפאניקה או להילחץ מהבלגאן, רק להסב את תשומת ליבכם למשהו חשוב!

ומה זה אומר באופן מעשי? ובכן, לארוחת הבוקר פנקו את עצמכם עם שייק טוב, יוגורט עם פירות יער ואגוזים או ביצים עם אבוקודו ועגבניות בצד. לארוחת צהריים אכלו סלט ירוק עם חלבון – דגים, עוף, ביצים או גבינה. לארוחת ערב אכלו סלט, חלבון ופחמימה בריאה כמו בטטה, קינואה, אורז חום או שעועית שחורה. כחטיף, אכלו קצת שקדים, שוקולד מריר, פרוסות תפוח או בננה.

לסיים את היום עם שתי דקות!

בונוס: עם הליכה פלוס הטיפים המדהימים שקיבלתם עכשיו לא רק שיהיו לכם הרבה יותר אנרגיות לקראת ההכנות והחגיגות של החגים שכבר ממש מעבר לפינה, אלא שזה יהיה הפרגון הכי טוב לעצמכם: דאגה, אכפתיות ואמפתיה לגוף שלכם, כך גם לא תהיו קורבן לנסיבות אלא ההיפך – תעשו ותיצרו הרבה טוב ותהיו דוגמה נפלאה ומלאת אנרגיות לסובבים אתכם!

כל כך קל לנו להזניח את הטיפול שלנו בעצמנו (ובמיוחד שלנו נשים/אימהות יקרות) עם לוח זמנים עמוס וגדוש. להתחיל או לסיים את היום עם שתי דקות בלבד של צחצוח יבש של העור היא דרך נפלאה להיות בשגרת טיפול יומי עצמי.

פינוק של שתי דקות יעשה שינוי אדיר ברמת האנרגיות שלכם!

פינוק של שתי דקות יעשה שינוי אדיר ברמת האנרגיות שלכם!

כשהאכילה שלנו מאפשרת לנו רמות אנרגיה גבוהות, זה אומר שאנחנו בוחרים להיות יצירתיים, מלאים בעשייה וכוח.

עם הטיפים האלה פלוס בונוס ואתם הופכים להיות הדוגמה הכי יפה לילדים שלכם, לבני הזוג, לעצמכם ולכל מי שסובב אתכם. למה? כי אתם הופכים להיות אנשים שמחים למרות רכבת ההרים של החגים, הריצות, הקניות וכל הכיף שבא איתם.

ולזה אני קוראת ווין-ווין! (win-win!).

מאמרים מרתקים נוספים בנושא בריאות – הגוף והנפש, תמצאו בקישור הזה.