לחיים: תרימו כוסית לחיים לבריאות ושמחה!

לחיים: תרימו כוסית לחיים לבריאות ושמחה!

תרימו לחיים ותנו לסוכני הבריאות החינמיים לבקר אצלכם בגוף. ירדנה סלייטר עם מתכונים קלים ומדהימים לכוסית לחיים שהיא גיים צ’יינג’ר עם הרבה ויטמין ח!

אני רואה את זה בעיניים של אנשים – פחד ודרמה סביב מחלות החורף הרבה יותר מכל חורף שעברנו. מה הפלא? הרי מגיפה עולמית משתוללת בחוץ…

אני לא זוכרת שאנשים פרסמו הודעות בפייסבוק שהם חולים עם תסמינים כמו הצטננות ושפעת. בדרך כלל רק אחרי שאנשים חלו הם התחילו לשאול מה כדאי לקחת או לעשות. אז זה נכון, עדיף להיות חכמים ולדאוג לבריאות שלנו לפני שהחולי מגיע, נכון? זאת נקראת רפואה מונעת. לי יש היום משהו מדהים בשבילכם שכל אחד מכם יכול להכין בבית שלו.

אולי גם זה יעניין אתכם:

אמנות השמירה על אורח חיים בריא

תלעסו את זה

לשדרג את המערכת החיסונית שלנו

אז ראשית, הרשו לי קודם כל לשאול אתכם: כמה אור שמש, מים, אוויר צח ושינה אתם מקבלים כל יום? האם אתם מרשים לסוכני הבריאות החינמיים האלה לבקר את הגוף שלכם על בסיס יומי? ואיזה סוג מזון אתכם אוכלים? האם האוכל הזה מעניק לכם חיים כמו פירות טריים, אורגניים, ירקות, נבטים ועלים ירוקים? או שמא אתם מאלה שמעדיפים אוכל מעובד מלא כימיקלים, אוכל נטול חמצן, מים או שמש ואנזימים?

עדיף להיות חכמים ולדאוג לבריאות שלנו לפני שהחולי מגיע, נכון? זאת נקראת רפואה מונעת. ולי יש היום משהו מדהים בשבילכם!

ודבר שני, האם אתם מזיזים את הגוף שלכם בצורה כזו שתחזק אותו ותעלה את קצב הלב? כאשר הגוף נמצא בישיבה במשך רוב שעות היום כל החומרים שמצטברים בו לא זזים לשום מקום, דבר שמשפיע מאוד על מערכות הגוף ובעיקר על המערכת החיסונית שלכם. חמצן פלוס גלוקוז שווה אנרגיה. אם אתם אוכלים יותר מדי מזון ולא מקבלים מספיק חמצן, אתם תרגישו איטיים, מזדחלים, מתקשים לתפקד וחסרי מרץ וחיוניות.

אני רוצה להציג בפניכם קוקטיילים שמאוד קל להכין בבית ושיכולים באמת להשפיע על הבריאות שלכם לטובה: קבלו את כוסות הלחיים שלי, כוסות של בריאות יומיומית. ואני מדברת על כוסות לחיים שיעניקו לכם חסינות למחזור הדם, לבריאות המעיים ולים של אנרגיות. אתם יודעים, החיים… וכוס לחיים אחת כזו כל בוקר היא בוסטר אדיר והרגל משנה בריאות!

משקה משנה חיים

פירות הדר על האש – כדי לשמור על הלב וכלי דם נקיים ופתוחים.

1 כוס מיץ תפוזים סחוט טרי

1/2 כפית כורכום טחון

1/2 כפית ג’ינג’ר טחון

מערבבים ושותים.

פירות הדר פצצת אנרגיה – לבסיסיות, חוזק ואנרגיה.

3/4 כוס מיץ תפוזים

1/4 כוס מיץ לימון

1 כפית אבקה ירוקה

1/2 כפית אבקת כורכום

מערבבים היטב ושותים.

טוויסט תפוח סיידר – כדי לשמור על מערכת החיסון שלכם חזקה, משקה אנטי בקטריאלי, אנטי דלקתי.

1 כוס מים

1 כף חומץ תפוחים אורגני

קורט אבקת ג’ינג’ר

קורט אבקת כורכום

1 כפית דבש

מרתיחים את כל המרכיבים למשך שתי דקות, מצננים ושותים.

חיים באים מחיים, אז קחו כמה שיותר מזונות ונוזלים המכילים ויטמין ח – חיים, אם אתם רוצים להישאר בריאים, נמרצים, יפים וחזקים וגם ליהנות מבהירות נפשית ואנרגיות טובות.

לחיים!

מאמרים מרתקים נוספים בנושא בריאות – הגוף והנפש, תמצאו בקישור הזה.