אביב – זמן להרגיש נהדר!

אביב - זמן להרגיש נהדר!

פסח מאחורינו והאביב ממש בפתח, השמש זורחת, הציפורים מצייצות והפרחים פורחים. אתם יודעים מה זה אומר?

מה זה אומר באמת אומר?

שהגיע הזמן לנקות את החלק הפנימי של הגוף שלנו ולהאיר ולפרוח כמו כל הבריאה!

כל מאכלי החורף הטעימים והמנחמים בתוספת המצה שאכלנו עד לא מזמן ומאכלים מקמח תפוחי אדמה במשך שבוע ימים – הכל חייב ללכת. אם תרצו בריאות זוהרת ואנרגיה גבוהה, כלומר לצמוח ולהרגיש נהדר – האביב הוא הזמן האופטימלי לצאת לפרויקט שכזה!

אולי גם זה יעניין אתכם:

כוחו המרפא של האביב והעצה של רבי נחמן

המפתח לבריאות אמיתית נמצא בפירות

אומנות השמירה על אורח חיים בריא

בעבודה שלי – כמי שעוזרת לנשים להרגיש קלות וצעירות יותר – העצה העיקרית שלי היא ההרגל היומיומי של מיצים ושייקים, הרבה מים והרבה ירוקים – כל אלה מסייעים לטיהור הפסולת, הרעלים והליחה שסותמים את הצינורות הפנימיים שלך ומערפלים את המוח.

הגיע הזמן לנקות את החלק הפנימי של הגוף שלנו ולהבריק ולפרוח כמו כל הבריאה!

עצירות וסתימת הצינורות והאיברים הם הסיבה העיקרית לכך שאנשים לא מרגישים טוב ונראים מבוגרים ואפילו זקנים יותר מגילם, לפני שבכלל הגיעו לגיל הזקנה המבורך. חומר פסולת מובנה שנשאר בגוף שואב את האנרגיות שלך, את כוח החיים ואת הזוהר הפנימי שלך, שבדרך כלל היה זורח ומקרין דרך העור שלך.

תוציאו את זה החוצה!

קחו בחזרה את האנרגיות, את הזוהר, את הנעורים והחיוניות שלכם! בריאות היא הזכות והמתנה האלוקית שקיבלנו, אל תיתנו לה לחמוק עם אייס קפה או עם התמכרות לפחמימות ריקות לא מועילות.

התמקדו בעיקר במה שאתם צריכים להיפטר ממנו, במקום כמה תוספי מזון קסומים להוסיף. ניקוי הצינורות הפנימיים שלך (אורך המעי הדק נע בין 6-8 מטרים, והמעי הגס כ-1.5 מטר), כמו גם איברים הסינון שלך (כליות וכבד) הם המקום שבו נמצא הקסם האמיתי.

החיים יכולים להשתפר יותר ויותר ואתם יכולים לגדול עוד יותר!

החיים יכולים להשתפר ויותר ואתם יכולים לגדול עוד יותר!

ככה תעשו את זה: שתו 2 ליטר מים כל יום. שתו מעט מהם עם מיץ לימון סחוט טרי ומעט מלח אפור או ורוד.

שתו לפחות 1 ליטר של שייק ו/או מיץ ירקות טרי מדי יום.

שייק: ערבבו עם 1.5 כוסות מים או מי קוקוס או מיץ תפוזים סחוט 2 תמרים, 2 כפות שמן קוקוס, 2 כפות חמאת שקדים, 1 כפית אבקה ירוקה (עשב חיטה, כלורלה – אצה חד תאית וכו’) ופירות יער קפואים.

מיץ ירקות: במסחטת מיצים שימו 3 גבעולי סלרי, 2 מלפפונים, 1 תפוח וצרור פטרוזיליה. אם אין לכם מסחטת מיצים, הכניסו את הירקות לבלנדר עם כוס מים. ערבבו, סננו ושתו.

לתוצאות מהירות יותר, הוסיפו פרוביוטיקה, תה לניקוי רעלים ונוסחה לניקוי המעי הגס כאמור לעיל.

בנוסף, אכלו הרבה פירות שלמים וסלטים עם הרבה ירוקים ונבטים. הזיזו את הגוף בהליכה בחוץ. הטעינו את הסוללה שלכם עם אור שמש וקחו כמה נשימות עמוקות של אוויר צח. לכו לישון לא יותר מאוחר מהשעה עשר בלילה. עשו מתיחות, עשו מסאג’, הריחו את הפרחים ותיהנו מהבריאה כשהיא בשיא פריחתה בעונה נפלאה זו.

החיים יכולים להיות טובים יותר ואתם יכולים להרגיש טוב יותר, כי הימים הטובים ביותר שלכם ממש לפניכם.

שמרו על עצמכם. היו תמיד עם הודיה והכרת תודה לבורא עולם על הגוף המדהים שהעניק לכם במתנה. אתם יכולים להיות בריאים ולהישאר בריאים. הבחירה בידיים שלכם, ובמיוחד עכשיו – הזמן הטוב ביותר לעשות את זה.

ניקיון אביב שמח!

מאמרים מרתקים נוספים בנושא בריאות – הגוף והנפש תמצאו בקישור הזה.