תרשמו לכם: הברכה שלי אליכם לשנה החדשה

תרשמו לכם הברכה שלי אליכם לשנה החדשה

לב ומוח מלאים באור של בורא עולם הם הברכה הכי טובה. אל תיתנו לאף אחד או לשום דבר לעמעם את האור הזה! זאת הברכה שלי אליכם!

הישארו באור! אור האמת!

זאת הברכה שלי לעצמי ולכם לשנה החדשה.

למה, אתם שואלים?

 כי לב ומוח מלאים באור של בורא עולם הם הברכה הכי טובה שאתם יכולים לבקש, ואל תיתנו לאף אחד או לשום דבר בעולם לעמעם את האור הזה! אני מאחלת לכם שתהיו אור אמת לעצמכם, למשפחתכם ולעולם, שתתקרבו יותר ויותר לבורא עולם ותאירו את האור שלו.

חז”ל מלמדים אותנו שהקב”ה אמת וחותמו אמת (שבת נה, עא). אמת היא המציאות. אבל האם אנחנו באמת שואפים לחיות במציאות?

אולי גם זה יעניין אתכם:

שנה הבאה יהיה יותר טוב, חייב להיות

על חבל דק

תשכחו מהכל ותתחילו מחדש

ולא רק, מה אתם חושבים שצריך כדי לדעת את האמת ולהאיר את אורה כלפי חוץ?

ובכן – תורה, חיים פשוטים, אומץ לב, אמון בבורא עולם לחלוטין, בהירות, להיות מחפשי אמת, להתמסר לאמת גם כשקשה ללכת בדרכה, להיכנע לרצון הבורא, ולהיות אתה ורק אותה!

אתם מבינים? אין ברכה יותר גדולה מזו!

אני מחויבת לחיים של אמת ואהבה. אני מחויבת להתחבר לקול השקט והעדין הזה שבתוכי שיודע להבין מה נכון מתוך הלא נכון, מהי האמת מתוך השקר. אני מחויבת לחשוב מחוץ לקופסה. אני מתחייבת להרפות מחיי נוחות לא בריאים. אני מחויבת להתבונן על כל אדם ודבר או דרך חיים שלא נראים לי אמיתיים ולטפח לעצמי מציאות טובה יותר, בריאה יותר ואמיתית יותר. אני מחויבת להפוך לאישה, לרעיה ולאמא שהקב”ה ייעד אותי להיות.

חז”ל מלמדים אותנו שהקב”ה אמת וחותמו אמת (שבת נה, עא). אמת היא המציאות. האם אנחנו באמת שואפים לחיות במציאות?

שינוי מתרחש בכל העולם ולא משאיר מקום לשום דבר אחר מלבד 100% כנות ויושרה עם כל מה שאנחנו מעורבים בו – הבריאות שלנו, מערכות היחסים שלנו, חינוך הילדים שלנו, העבודה שלנו… ובעצם, הכל. הגיע הזמן להיות כנים באמת עם עצמנו. זו הדרך להמריץ את עצמנו ולטהר את הלב שלנו, להיות פתוחים לברכה האלוקית, לברכת השם.

אני מחויבת לחיים של אמת ואהבה

אני מחויבת לחיים של אמת ואהבה!

האם אנחנו באמת יכולים לחזור לבורא עולם ולמצב הטבעי של מודעות לאלוקים? האם אנחנו יכולים להפוך לאומה המתמקדת בכבודם וביקרתם של החיים ובחיזוק גופנו, נפשו ורוחנו? האם החינוך שלנו יכול להתבסס על אהבה, הבנה וכבוד לכולם?

בהחלט! געו בחכמה האלוקית שנמצאת בתוככם ולכו אחריה עם לב שמח. אנחנו נמצאים בעולם הזה בנקודת הזמן הזו כדי לבחור את הדרך הגבוהה יותר, ולהתיישר עם האמת. להאיר אותה באור יקרות של האמת.

כנשים, רעיות ואימהות בואו נהיה מקור השראה למשפחה שלנו לעשות את הדבר הנפלא הזה, על ידי שנראה להם כמה אנחנו אוהבות אותם ואסירות תודה שיש לנו את כל הטוב הזה, את ההזדמנות להיות במקום בו אנחנו נמצאות. ולהתחלה נפלאה, כמו השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, נתחיל עם תודה והודיה לבורא עולם על המתנה הנפלאה שהוא נתן לנו כנשים, על הכוח והעוצמה, על האימהות, על התפקידים המיוחדים שקיבלנו עם כל הלב והנשמה.

כי אם נראה להם שאנחנו מאמינות שזה אפשרי, גם הם יעשו את זה. ואתם מתארים לעצמכם איזה עולם נפלא ויפה יכול להיות לנו?

הישארו באור האמת לא משנה מה קורה בעולם, כי אז המציאות שלכן/שלכם תהיה מתוקה כמו דבש, אמן.

מאמרים מרתקים נוספים על ראש השנה תמצאו בקישור הזה!