תרופה עתיקה מנצחת

תרופה עתיקה מנצחת

כשמדובר בתרופה עתיקה מנצחת אנחנו יודעים שזה בשבילנו! מהי התרופה הזו ומהן הסגולות הנפלאות שלה? בואו לגלות!

רבי נתן מברסלב מגלה לנו שיש תרופה חזקה אחת שמונעת מאיתנו להרים ידיים ולהתייאש מכל אתגרי החיים שמציפים אותנו, מהנפילות והכישלונות שלנו, ובעיקר כשיש לנו באמת שאיפות רוחניות ולא נראה שאנחנו בכיוון של להגשים אותן.

קוראים לה סבלנות.

אולי גם זה יעניין אתכם:

להשיג כל מה שאתם רוצים? כך תעשו את זה!

ממה אתה מפחד?

אפילו עכשיו

סבלנות פירושה, לא להתעצבן כשהאוטובוס לא מגיע, כשהתנועה נסגרת מכל סיבה שהיא, או כשחבר.ה שלך מאחר לפגישה במסעדה שקבעתם.

התכונה העיקרית של הסבלנות היא מה שאנחנו עושים ומתרגלים עם עצמנו, וזה אומר לקחת נשימה עמוקה, גם אם זה קשה, ולקבל את המצב בו אנחנו נמצאים כרגע.

הרגע הזה ניזון מהאמונה שהקב”ה מחדש כל הזמן את הבריאה, מרגע לרגע, ורק בגלל שהמצב שלנו ברגע הזה לא בדיוק מה שאנחנו רוצים, לשנות הרי תמיד אפשר… כי אין מצב שהוא בלתי ניתן לתיקון. אין דבר כזה.

סבלנות פירושה, לא להתעצבן כשהאוטובוס לא מגיע או כשהתנועה נסגרת מכל סיבה שהיא!

סבלנות ניזונה מהאמונה בחסד וברחמים של הבורא כלפינו. אם עד עכשיו לא ראיתי את ההתקדמות שרציתי וחיפשתי, זה לא אומר שלעולם לא אראה או ארגיש אותה.

צריך רק… סבלנות!

סבלנות ניזונה מהאמונה בחסד וברחמים של הבורא כלפינו!

סבלנות ניזונה מהאמונה בחסד וברחמים של הבורא כלפינו!

אני יכולה להיות סבלנית ולהחזיק מעמד, לאפשר לרוח ההתחדשות שממלאת כל הזמן את הבריאה לתפוס גם אותי. אני פשוט צריכה לאפשר לזה לקרות, לנשום עמוק ולהכניע את עצמי, להתבטל בפני בורא עולם ולסמוך עליו שהוא יודע בדיוק מה הוא עושה ולאן הוא מוביל אותי.

בורא עולם יקר, בבקשה עזור לי לזכור שגם הזמן מצריך זמן, ושהצמיחה הרוחנית לא חופפת את לוח הזמנים שאני קובעת אלא זה שאתה קובע. אנא מלא אותי בסבלנות בשבילי, בשביל הסובבים אותי עד שרצונך הטוב יתגלה… ולא, לא משנה כמה זמן זה ייקח אני מחכה!

(מבוסס על דברי רבי נתן, ליקוטי הלכות, הלכות תפילין ה, ו).

מאמרים מרתקים נוספים על רבי נתן תמצאו בלינק הזה!