עלה של תרופה לשבועות

עלה של תרופה לשבועות

אומרים שלמילים יש כוח, וזה נכון. התכתבות מעוררת השראה של אבא ובן אוהבים, רבי נתן ובנו, מעניקים לנו לכבוד חג שבועות עלה של תרופה מלא בחיזוקים!

התכתבות מעוררת של אבא ובן, חיזוקים נפלאים לחג השבועות!

ברוך השם, ערב שבת קודש אחרי חצות.

שלום וחיים לך בני אהובי, התלמיד החכם רב יצחק,

חיכיתי וקיוויתי עד עכשיו שתבוא, אבל מה אנחנו יכולים לעשות אם נמנע ממך משמים להגיע? רבי דוד הגיע עכשיו והביא את המכתב שלך עם הכסף לפדיון. השם יתברך ירחם עליך ועלי וישלח לך רפואה שלמה, רפואה לנשמה ולגוף שלך בין כל חולי עמו ישראל, אמן.

אתה יכול להבין היטב את הכאב הרב שהיה לי מלשמוע את זה, אבל למרות זאת הוקל לי מאוד כשראיתי את המכתב שלך עם ההסבר לאיחור שלו, כי חיכינו בקוצר רוח לפחות לחדשות ממך.

גם על זה אנחנו מחויבים לומר שהכל בוודאי לטובה, גם אם נמנע מאיתנו לעשות מצוות ודברים טובים. ואף על פי כן, בני היקר, בוודאי אל תתייאש מזה, כי דרכי השם מאוד מאוד חזקות. כבר שמעתי מרבינו ז”ל בבירור שגם אם לא נצליח להשיג את המצווה שרצינו לעשות, עדיין, הרצון עצמו טוב מאוד… אומנם זה כשלעצמו לא מספיק, אבל בכל זאת, אם אנחנו רק יכולים לאחוז בעצמנו שלפחות תמיד תהיה לנו תשוקה חזקה והתלהבות להשם ולתורתו, אשרינו…

ברוך השם, הרצון שלך טוב וחזק, ומה נוכל לעשות… עכשיו אני מחכה ומקווה שלפחות תגיע ביום שני ברוך השם, כמו שכתבת.

השבת מתקרבת ואני צריך ללכת… השם ברחמיו ישלח לך רפואה שלמה במהרה ותחזור לבריאותך השלמה. חזק את עצמך בכל הכוח לקבל את השבת בשמחה רבה, שאתה זוכה לקבל רצונות טובים להיות ביחד איתנו.

השם יעזור לנו שתמיד נהיה ביחד גם כשאיננו יכולים לראות את אחד את השני, כי למרות שהגוף שלנו רחוק הנשמה שלנו קרובה, וכולנו מחוברים בשורש שלנו לצדיק האמיתי, וזו התקווה הנצחית שלנו.

דברי אביך, שמקווה לראות אותך בקרוב בשלום, חי ושמח,

נתן מברסלב

מאמרים מרתקים נוספים על רבי נתן תמצאו בלינק הזה!