עוזרים להם לחגוג את חג הפסח!

עוזרים להם לחגוג את חג הפסח
הזכות של מצוות הצדקה היא ענקית. בואו להיות שותפים וקחו חלק והאירו את שולחן חג הפסח של המשפחות היקרות הללו!

בשנה שעברה בתקופה זו שכבתי בבית החולים במצב מאוד מאוד מורכב בגלל שחליתי בקורונה. קשה לי לתאר במילים את התחושה הזו, אבל אחד הניסים הגדולים שהיו לי באותו זמן הוא שהרופאים, מכיוון שלא ידעו הרבה על הקורונה, פשוט לא בדקו את מצב הריאות שלי, כי אם היו בודקים אותן הם היו מחברים אותי באופן מידי למכשיר הנשמה, דבר שגרם בזמנו להרבה מקרי מוות.

אני זוכר שבאחד הימים, כשבקושי יכולתי לדבר והקמפיין של פסח כבר היה באוויר, הבן שלי צבי אמר לי: ‘אבא, אתה יודע שכבר יש למעלה מ-40,000$’… למחרת היו כבר למעלה מ-60,000$!!! וזה כל כך שימח אותי, כי ידעתי שיהיו עוד ועוד משפחות של צדיקים מברסלב שתהיה להן אפשרות לחגוג את הפסח ביתר שמחה וביתר הרחבת הדעת.

ידוע מאמרו של רבינו הקדוש בתורה ר”א – צ‘דקה ת‘ציל מ‘מוות ראשי תיבות – מצ”ת, שזה עניין גדול ביותר לתת צדקה עבור הפסח, וזה ברור לי שמלבד התפילות שנעשו עבורי והמתקות הדינים על ידי מחיאות כפיים וריקודים שעשו אנשים, כמו שכתבו לי במייל, הייתה לזה השלכה גדולה מאוד – הזכות של מצווה ענקית זו.

עוזרים להם לחגוג את חג הפסחחז”ל (מסכת סנהדרין דף מד) אמרו: “לעולם יקדים אדם תפילה לצרה”. למה לנו להגיע למצב בו כבר נמצאים בצרה ואז צריכים זכויות לצאת ממנה, חלילה? הבה ונקדים את התפילות ואת הישועות! ברוך ה’, אני כרגע בבריאות טובה וכל זה בזכותכם! בואו ונמשיך את הזכויות הללו ללא צורך בסבל גדול מדי ובפחד ממה יילד יום.

יש לנו יעד של, לפחות, כמספר הגימטרייה של 148=פסח 148,000$ כדי שנוכל לסייע לכמה שיותר משפחות נזקקות בברסלב.

הצטרפו עוד היום לזכות האדירה של תמיכה במשפחות חסידי ברסלב ויחד נמשיך את העולם לזכויות מיוחדות שיהוו שמירה והגנה על כולנו! אנא עזרו לנו בעין יפה וברוחב לב! – לתרומות היכנסו לקישור זה!

אני נמצא היום באומן, ממש ברחמי וחסדי ה’, ואשמח מאוד להזכיר את שמכם ובקשתכם בציון רבינו הקדוש.

חזקו ואמצו!

מאחל לכם רק טוב מעומק הלב,

חיים קרמר

מייסד ויושב ראש

Breslov research Institute (מכון נחלת צבי)