להשיג את מה שאתם רוצים? כך תעשו את זה על פי רבי נחמן!

להשיג את מה שאתם רוצים כך תעשו את זה על פי רבי נחמן

חולמים להשיג את כל מה שאתם רוצים? רבי נחמן מברסלב מגלה לנו איך עושים את זה הכי טוב!

רבי נחמן מלמד אותנו שהרצון שלנו הוא הדבר הכי חשוב ומשמעותי להשגת כל מה שאנחנו רוצים. ולא רק, אלא גם המחשבות שלנו חשובות מכיוון שהן יוצרות את המציאות שלנו.

מחשבות פלוס רצון זה שני דברים שהולכים יד ביד ומשיגים את התוצאות שרצינו יותר מכל.

בשנים האחרונות נתקלתי בלא מעט ספרים, לא מהמגזר הדתי, שהמחישו את הרעיון של – כל מה שאתה מתמקד בו זה מה שאתה ולך לקבל/להשיג.

אולי גם זה יעניין אתכם:

ממה אתה מפחד?

אפילו עכשיו

בלי יום רע אחד בחיים שלי

האמת היא, שיש בספרים האלה קצת חכמה. יש טיפת אמת בחוכמות שהוצגו שם. אבל מה שחסר במשוואה שלהם הוא המהות היהודית שלה. אנחנו צריכים שידבר אל הנשמה שלנו, משהו שבאמת ראוי לנו, כי אנחנו אנשים עם ניצוץ אלוקי בתוכנו. וכאשר אנחנו רוצים משהו, וממקדים את המחשבות שלנו בדבר הזה, אם זה לא ראוי לנו לא נהיה מרוצים ממנו, וכן ההיפך.

יש טיפת אמת בחוכמות שהוצגו שם. אבל מה שחסר במשוואה שלהם הוא המהות היהודית שלה. אנחנו צריכים שידבר אל הנשמה שלנו!

זו הסיבה שכל כך הרבה אנשים, למשל ספורטאים או ידוענים, ברגע שהם חווים את הזכייה הגדולה הם מיד מתחילים לעבוד על משהו חדש מאתגר יותר. הם לא מצליחים ליהנות מהזכייה שכבר יש להם ביד וכבר ממהרים ליעד הבא. וזה ידוע, שאם אתה לא שמח בחלקך זה מתכון בדוק ליפול לזרועות הייאוש והדיכאון ולסבול מסוג של הרס עצמי.

הם לא מצליחים ליהנות מהזכייה שכבר יש להם ביד וכבר ממהרים ליעד הבא

הם לא מצליחים ליהנות מהזכייה שכבר יש להם ביד וכבר ממהרים ליעד הבא…

אבל כאשר הרצון של האדם הוא טהור והוא מתאים לנשמה היפה שיש לו בפנים, אז הוא משיג את כל מה שהוא רוצה. למה? כי הנשמה שלנו מרוצה. מאוד מרוצה. ואם הנשמה רוצה יותר, זה לא בגלל שהיא לא הייתה מרוצה אלא בגלל שהיא עלתה בדרגות הרוחניות שלה, ועכשיו היא מוכנה להישג רוחני גבוה יותר.

ההבדל הוא דק מאוד, אבל בהחלט קיים ולפי התוצאות אפשר לדעת מהיכן מגיע הרצון של האדם.

לכן לאורך כל משנתו, רבי נחמן מלמד אותנו לא רק כיצד להשיג דברים אלא גם כיצד ומה לרצות ולהשיג, וביחד – ה-איך וה-מה יוצרים חיים בעלי משמעות גדולה יותר.

שיהיה לכם יום מלא רצונות והשיגים אמיתיים שיספקו את הנשמה שלכם באמת!

אתם מוזמנים ליהנות מחכמתו ומשנתו של רבי נחמן מברסלב במאמרים מרתקים נוספים בקישור הזה.