טיול ליום הנישואים – חלק א

טיול ליום הנישואים – חלק א

ליום הנישואים ה-20 שלנו… קיבלנו תינוק! אבל את יום הנישואים ה-25 שלנו, את חתונה הכסף אני רוצה לחגוג בגדול! וזה אומר טיול חלומי!

יקרים.ות השנה אנחנו, בעלי ואני, חוגגים את יום הנישואים ה-25 שלנו – חתונת הכסף בחודש הבא! ואיך אמא שלי אמרה לי, “וואו, ירדנה, עשיתם את זה!”. תודה אימוש.

אבל באמת, תחשבו על זה, זאת אבן דרך גדולה ואני אהיה הכי שמחה לחגוג אותה בצורה מיוחדת, לעשות משהו לא שגרתי וכיפי. כן, זה חשוב.

לרגל יום הנישואים ה-20 שלנו…. קיבלנו תינוק מתוק! חחחח… טוב, הוא הצטרף אלינו כמה חודשים לפני כן, אבל עדיין, נסיעה לא באה בחשבון בכלל. בקושי הצלחנו לצאת מפתח הדלת לארוחת ערב במסעדה קרובה.

אולי גם זה יעניין אתכם:

אנחנו צריכים לדבר

אהבה וחסד בחיי הנישואין

המשימה: שלום בית

לא מלקקים דבש

אבל לרגל יום הנישואים ה-25 שלנו, חתונת הכסף, אמרתי לבעלי שהפעם אני רוצה לעשות את זה בגדול! ללכת למקום טוב ולא רק כדי לאכול. וזה אומר לנסוע! לתכנן את הטיול החלומי שלנו.

ישבנו וחשבנו ובסוף סגרנו על מיאמי. ושלא תחשבו, זאת התחייבות די גדולה, כי זה אומר שלא נהיה בבית לפחות שבוע. וזה גם אומר, להשאיר שלושה ילדים קטנים בבית.

בעלי, עורך דין מתחום המקרקעין, עסוק מכף רגל ועד ראש במשרד, מה שמשאיר לי לטפל בכל הסידורים, כולל בייביסיטר לילדים (אף פעם לא הייתי צריכה מישהו שישמור על הילדים, אז אין לי בדיוק למי לפנות – מישהי שאני מכירה ושאוכל לסמוך עליה), למצוא מלון כשר במיאמי או אחד עם מסעדות כשרות לידו, ולבנות את מסלול הטיול. בעלי נהנה מחופשות ממש לעיתים רחוקות, אז אני רוצה שהפעם הוא ממש ייהנה.

וכמובן, יש את העניין של התקציב. פרט קטן ושולי…

השנה אנחנו, בעלי ואני, חוגגים את יום הנישואים ה-25 שלנו – חתונת הכסף, בחודש הבא! ואיך אמא שלי אמרה לי, “וואו, ירדנה, עשיתם את זה!”

זה הרגע שבו אני בדרך כלל נכנסת למצב של הצפה – ים שאלות ודאגות בגלל שאין לי מושג מה אני צריכה לעשות, ובעצם אני לא תמיד יודעת לאן ללכת ואילו צעדים לעשות בתור התחלה. זאת התגובה הראשונית שלי. זה לא קל, במיוחד כשמרגישים חוסר אונים ולא יודעים מה לעשות, למרות הרצון לדבר הנפלא שרוצים להשיג. ההרגשה הזו ליוותה אותי כמה ימים שבהם לא ידעתי מאיפה להתחיל, אבל אז נזכרתי בדברי חז”ל, דבר שהכניס אותי מיד למוד אחר של עשייה – “בדרך שאדם רוצה לילך בה, מוליכין אותו” (מסכת מכות י, עמוד ב).

זאת אמירה כל כך חזקה. לא אכנס עכשיו למשמעות שלה כי זה נושא ליום ומאמר אחר, אבל השורה התחתונה היא שכל מה שאדם בוחר לעשות – עוזרים לו משמים עם המאמץ הזה והוא מקבל סיוע שמימי אדיר!

בסוף סגרנו על מיאמי...

בסוף סגרנו על מיאמי…

מפה לשם, ישבתי עם העט והמחברת שלי וכתבתי לעצמי איך בדיוק אני רוצה שהטיול הזה יקרה ויתנהל, כמו גם את השלבים שאני צריכה לעשות כדי להזמין/לסדר הכל: בייביסיטר, כרטיסים, לבקר את אמא שלי שגרה באזור, שופינג וטיולים, מציאת מלון מתאים, לפגוש חברים… אה, וכמובן – ליהנות ביחד עם בעלי. עוד פרט קטן (חחחח)…

אחרי שמיפיתי הכל שחור על גבי מחברת, הסתכלתי בצורה ממוקדת על החזון ושלבי הפעולה שלי ואמרתי לעצמי, “זה החזון והתכנית. אני הולכת לגרום לזה לקרות הכי טוב שאפשר מבלי להילחץ או לבזבז על זה יותר מדי זמן. זאת התכנית שלי, והקב”ה יכול לעזור לי עם כל פרט בלי לחץ או עבודה מיותרת מצידי. ואני בטוחה שדברים יסתדרו ובעלי ואני נהנה מזמן איכות נפלא! ואם דברים לא יהיו כמו שאנחנו רוצים, גם זה בסדר. האושר שלנו לא תלוי בטיול הזה, אבל זה יהיה מדהים אם הוא ייצא אל הפועל כמו שאני מתפללת עליו”.

ומכתיבה לדיבור. פניתי לחלק העיקרי בתוכנית – תפילה מתוקה לבורא עולם: “השם, זה החזון והתכנית שלי לרגל יום הנישואים ה-25 שלנו. עזור לי בבקשה להגיע לשם ותודה לך על כל החסד, העזרה השמימית, על כל המתנות חינם שאתה נותן לנו, על האהבה וההגנה שהענקת לנו במשך כל החיים שלנו, ועל אלה שאתה ממשיך להעניק לנו בכל יום ויום, תודה”.

מה קרה אחר כך?

ובכן, על זה תקראו במאמר הבא, כי בכל זאת, דברים התחילו להתפתח בצורה מדהימה, כל דבר ‘נפל’ ישר למקום שלו בצורה מדהימה וסוריאליסטית מאוד.

אבל לעת עתה, אני ממליצה לכם מאוד לצאת מגדרכם לפני שאתם מתפללים על משהו ולהיות ממוקדים בדיוק במה שאתם רוצים, על ידי חשיבה על הדברים, קבלת בהירות ואז לרשום הכל – כולל שלבי הפעולה. לאחר מכן, התפללו לבורא עולם ובקשו את עזרתו. לבסוף, אחרי שהתפללתם על מה שרציתם, הניחו לו והמשיכו לעשות דברים אחרים. אתם לא צריכים או חייבים שיהיה לכם הכל, כי כל מה שמקבלים הוא מתנה מבורא עולם. טיולים ודברים נחמדים הם דבר כיפי כשהם קורים, אבל הם לא עוסקים בסופו של דבר באושר, בשמחה ובהגשמה האמיתית שלנו.

עד כאן הטיפ שלי. בחלק השני תראו איך יד השם פעלה כמו שרק בורא עולם יודע לעשות!

מה עוד תורם לזוגיות והופך אותה למקום הכי יפה בחיים שלנו? אתם מוזמנים להיכנס לקישור הזה ולגלות.