השיטה שתעזור לך למצוא את עצמך בקלות!

עוד לא מצאתם את עצמכם? עם השיטה של רבי נחמן תוכלו לעשות את זה בקלות, באהבה ובשמחה!

הדיבור היה אל כל העם, אומה שלמה שמעה כל מילה שהוא אמר. אז אל תגידו ‘זה לא בשבילי’.

“אֵלֶּה הַדְּבָרִים אֲשֶׁר דִּבֶּר מֹשֶׁה אֶל כָּל יִשְׂרָאֵל בְּעֵבֶר הַיַּרְדֵּן בַּמִּדְבָּר בָּעֲרָבָה מוֹל סוּף בֵּין פָּארָן וּבֵין תֹּפֶל וְלָבָן וַחֲצֵרֹת וְדִי זָהָב” (דברים א, א).

כך הוא הדבר כאשר צדיק אמיתי מדבר או מלמד משהו – כל אדם יכול למצוא את עצמו בשיעורים שלו, בלימוד ובמסרים שלו. וזה המקרה המובהק עם משנתו ותורתו של רבי נחמן מברסלב – תמיד תמצאו מסר או משהו בשבילכם באחד ממאות השיעורים המדהימים שלו שבספרו הגדול ליקוטי מוהר”ן או בספר סיפורי מעשיות או בשאר היצירות הנפלאות שלו.

אולי גם זה יעניין אתכם:

לתת, רק תפתח את הלב

יום מלא בדברים נפלאים

שבעה הרגלים להתחבר באמת עם אנשים

תזכור את הזוהר הצפוני שלך

אנחנו חושבים שהמסרים והדיבורים האלה עוסקים רק בבורא עולם וביהדות, והם אכן כן, אבל – וזה אבל גדול – הם גם עוסקים בכל אחד מאיתנו ובכל תחום בחיינו. כדי להתקרב באמת לבורא עולם ולחיות חיים של רוחניים ומלאי משמעות אנחנו צריכים להכיר את עצמנו, ורבי נחמן מלמד אותנו איך לעשות את זה – איך למצוא את עצמנו עם שיטות הכוללות למידה, התבודדות, שמחה ועוד.

וזה המקרה המובהק עם משנתו ותורתו של רבי נחמן מברסלב – תמיד תמצאו מסר או משהו בשבילכם!

הצדיק גם מלמד אותנו מי אנחנו ביחס לבורא עולם: ילדים אהובים ויקרים, בעלי יכולת לגדלות רוחנית אישית, חיוניים באופן ייחודי לתולדות העולם, ויחד עם זאת, קטנים בהשוואה לגדולתו. הוא מלמד אותנו מה אנחנו צריכים לעשות ואיך לעשות את זה.

הצדיק חי נושם אזמרה - מחפש ומוצא את הנקודות הטובות שבך!

הצדיק חי נושם אזמרה – מחפש ומוצא את הנקודות הטובות שבך!

לצדיק האמיתי יש מסרים רבים עבורנו, ובנקודות שונות בחיינו שיעור אחד עשוי להשפיע על המצב האישי שלנו בהמשך הדרך, אבל כולם תקפים ורלוונטיים, חשובים והכרחיים, בונים ומעלים אותנו על דרך המלך.

רבי נחמן מלמד אותנו שצדיק חי נושם אזמרה – מחפש ומוצא את הנקודה הטובה בתוך כל אחד מאיתנו. משה רבינו היה מסוגל להיות המנהיג של עם ישראל כי הוא אהב אותנו וראה את הטוב שבנו. הוא הצליח להראות לכל אחד מעם ישראל (מאז ועד עצם ימינו) את הלימוד והמסרים שכל אחד זקוק להם כדי לחיות בצדק ולצמוח מבחינה רוחנית.

ומשנתו של רבי נחמן עושה את אותו הדבר עם כל אחד מאיתנו בתקופה המסובכת הזו שבהיסטוריה.

זה הזמן למצוא את עצמכם במשנתו של רבי נחמן מברסלב – הקליקו כאן ותיהנו מהדרכה מעשית אישית ובונה מהמנטור הגדול להגשמה והעצמה עצמית!

אתם מוזמנים ליהנות מחכמתו ומשנתו של רבי נחמן מברסלב ולהפוך אותה לחלק מכם כבר עכשיווכן ממאמרים מרתקים נוספים בקישור הזה.