המסר מספר 1 שלמדתי בחופשה

המסר מספר 1 שלמדתי בחופשה

האם יכול להיות משהו חשוב יותר מזוגיות מוצלחת שגורמת לשני אנשים להרגיש מרוצים, אהובים, נערצים (נשים) ומכובדים (גברים)? מסר מספר 1 שלמדתי!

אנחנו לקראת סוף חופשת 25 שנות נישואים שלנו (קראו בחלק א ובחלק ב) במיאמי, וזו הייתה החוויה הכי כיפית ומרוממת שחוויתי בתקופה האחרונה. יצאנו לשייט באגם מלא תנינים ליד אזורי הביצות של פלורידה, יצאנו לשופינג בקניון גדול וקנינו עד שכבר לא היה לנו מקום בידיים, נהנינו מהמלון, מטיולי השקיעה על החוף, מטיולים שונים במיאמי ומהמסעדות. מזג האוויר היה נהדר, האוכל היה לא מהעולם הזה ואני אסירת תודה לבורא עולם ולבעלי על שהכל הסתדר כל כך נפלא. התגשמות החלום.

היה לי זמן איכות נפלא עם בן הזוג שלי, וגם סוג של גילוי. בעצם, זה היה לזכות ולהפנים מחדש את הדבר החשוב שעלול להידחק לשוליים בהמולת המרוץ המטורף של החיים: לשים את כל הפוקוס והכוח בלהפוך חיי הנישואים שלי למערכת יחסים עמוקה ואוהבת לכל החיים ושתהיה בראש סדר העדיפויות שלנו. וזאת כמובן עבודה על בסיס יומי.

אולי גם זה יעניין אתכם:

אנחנו צריכים לדבר

אהבה וחסד בחיי הנישואין

המשימה: שלום בית

ישנן גישות, התנהגויות ופעולות מסוימות שמעוררות רגשות עמוקים של אהבה, מעוררות מחדש את מערכת היחסים ומוציאות את המיטב מבני הזוג – האיש והאישה. אז למה לא לשים את אלה בראש סדר העדיפויות? האם יכול להיות משהו חשוב יותר מזוגיות מוצלחת באמת שגורמת לשני אנשים להרגיש מרוצים, אהובים, נערצים (נשים) ומכובדים (גברים)?

 

המטרה: לשים את כל הפוקוס והכוח בלהפוך חיי הנישואים שלי למערכת יחסים עמוקה ואוהבת לכל החיים ושתהיה בראש סדר העדיפויות שלנו!

באחד הימים של החופשה, כשהיה לי קצת זמן עם עצמי כי הנסיעה הזו הייתה גם נסיעת עבודה של בעלי, לקחתי את המחברת שלי וכתבתי לי כמה דברים שאני מאוד שמחה לשתף אתכם בהם, נקודות ששמתי לי להתמקד בהן החיי הנישואים שלי:

לא לוותר על מפגש שבועי.

לקבל את בן/בת הזוג בהסתכלות עם אור חיובי, ולדעת שכל השלילי שאנחנו רואים בהם הוא מציאת ההשתקפות של השלילי שבתוכי, וזוהי קריאה לבדוק מה קורה איתי בפנים, לבדוק את האמונות הפנימיות שלי.

להעריך ולהודות לבן/בת הזוג כל הזמן שעושים ועובדים כל כך קשה למען המשפחה שלנו.

יצאנו לשייט באגם מלא תנינים ליד אזורי הביצות של פלורידה

יצאנו לשייט באגם מלא תנינים ליד אזורי הביצות של פלורידה…

לנסות להבין את הצד השני מהמקום שלו – להיכנס לנעליים שלו, לתת לו את הספק, לעזור ולדאוג לו ולבריאותו.

הערה לעצמי: אל תהיי כל כך ‘עסוקה’, עשי כל מה שאת צריכה כדי להיות רגועה לשמור על הבית מסודר, להיראות טוב, לחייך ולהאיר פנים.

לעניות דעתי, הנקודות הללו צריכות להיות דרך חיים ולא משהו שעושים פה ושם כשנזכרים. אני כל כך אסירת תודה שהזמן הזה עם בעלי נתן לי את הדחיפה והבהירות לזכור את המטרה הזו ולהתחייב אליה מחדש.

מאחלת לכולנו חופשות מקסימות וזוגיות וחיי נישואים מוצלחים ונפלאים. זו אחת ההשקעות הטובות ביותר שנוכל לעשות אי פעם. אז קדימה, לכו על זה!

מה עוד תורם לזוגיות והופך אותה למקום הכי יפה בחיים שלנו? אתם מוזמנים להיכנס לקישור הזה ולגלות.