אייר – החודש שימלא אותך עם אנרגיית חיים!

אייר – החודש שימלא אותך עם אנרגיית חיים!

זה אייר, אז תמלאו את הגוף והחיים שלכם באנרגיית חיים! כי רק אתם יכולים לעשות את זה! התעלמו מהשלילי ותתחילו להיות השמש של עצמכם!

חודש אייר הנפלא כבר כאן והוא גם החודש הרשמי של הרפואה – אייר, ראשי תיבות “אני ה’ רופאך”. סיבה מספיק טובה להתרגש, נכון?

בספר “טעמי המנהגים”, שחיבר הרב אברהם יצחק שפרלינג מלבוב זצ”ל, אנו למדים שחודש אייר הוא זמן ריפוי, שם מצין המחבר את דברי ה”בני יששכר” באומרו, שרוב החולשות והמחלות נובעות ממאכלים שאינם תואמים את אופיו או הרכבו של האדם. מכיוון שהמן – האוכל שעם ישראל אכלו במדבר – החל ליפול במהלך חודש זה, ביום ט”ו באייר בשנת בתמ”ט (2248) לבריאת העולם – וזה היה מאכל מושלם שלא גרם לשום מחלה, כאב או אפילו לפסולת מהגוף ואף ריפא את החולים – לכן הקב”ה השאיר את התכונה המאפיינת והמרפאה של חודש זה עד עצם היום הזה. לכן, אייר הוא חודש וזמן רפואה.

אולי גם זה יעניין אתכם:

כוחו המרפא של האביב והעצה של רבי נחמן

המפתח לבריאות אמיתית נמצא בפירות

אומנות השמירה על אורח חיים בריא

ואיך זוכים בכל הטוב הזה? איך נירפא ונקבל בחזרה את מתנת החיים שקיבלנו מלידה – בריאות קורנות?

משמים כבר הראו לנו שזה אפשרי, על ידי המן שאכלו אבותינו במדבר במשך 40 שנים. ובנוסף, יש בנו את כל החכמה שנצטרך להיות ולהישאר בריאים ונרפאים, וכל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא רק ללכת בעקבותיה. כלומר, להסיר את כל החסימות הרוחניות, הרגשיות והפיזיות מכיוון שהן פגועות ביכולת שלנו לראות ולקבל הדרכה שמימית.

לבריאות אמיתית, לריפוי ולחיבור לבורא עולם, אנחנו צריכים להיות בריאים מבחינה רוחנית, רגשית, נפשית וגופנית. ויחד עם זאת, שיפור ניכר באחד מהתחומים הללו ישפר את הבריאות שלנו גם בשלושת האחרים. מספיק אחד שישפיע על כולם. כך זה עובד מכיוון שכל הדברים קשורים זה לזה, כי בסופו של דבר הכל אחד.

מכיוון שבריאות גופנית היא תחום המומחיות שלי, אתמקד בהיבט הפיזי של הבריאות והריפוי.

אם הגוף שלנו סובל מעצירות ולכן חסום, האנרגיה שלנו יורדת, צלילות הנפש נפגעת, מערכת החיסון שלנו נחלשת והקשר הטבעי שלנו עם בורא עולם אף הוא נחלש.

כדי ללכת בעקבות החכמה הזו אנחנו צריכים להסיר את כל החסימות הרוחניות, הרגשיות והפיזיות מכיוון שהן פוגעות ביכולת שלנו לראות ולקבל הדרכה שמימית.

“הואיל והיות הגוף בריא ושלם מדרכי השם הוא, שהרי אי אפשר שיבין או ידע דבר מידיעת הבורא והוא חולה, לפיכך צריך להרחיק אדם עצמו מדברים המאבדין את הגוף, ולהנהיג עצמו בדברים המברין והמחלימים. ואלו הן: לעולם לא יאכל אדם אלא כשהוא רעב, ולא ישתה אלא כשהוא צמא ואל ישהא נקביו אפילו רגע אחד, אלא כל זמן שצריך להתפנות או להסך את רגליו יעמוד מיד” – דברי הרמב”ם ב”ספר דעות” (פרק ד, הלכה א).

ברכת הבריאות, כמו גם כל הברכות האחרות, מגיעה דרך גוף, מערכת הדם וכמובן נפש מטוהרת. הכל נמצא בתוך הקומפלקס הזה שנקרא גוף, זה שניתן לכם במתנה עם ים של אהבה. אתם פשוט לא צריכים לחסום את זה. תארו לעצמכם איך אתם יכולים להרגיש ומה אתם יכולים לעשות עם האנרגיה הבלתי חסומה של גוף חזק ונקי! תארו לעצמכם את יכולות הקבלה והאינטואיטיביות של המוח שלכם כאשר הוא באמת צלול וטהור. דמיינו את עוצמת הלב שלכם כשהוא שופע חמלה, אהבה וחסד!

וואו! זה דבר גדול!

במאמר אביב – זמן להרגיש נהדר, נתתי לכם הסבר מהיר על איך לנקות את המערכת הפנימית שלכם ולהרגיש נפלא. אל תפספסו את הפעולה המדהימה הזו, התחילו לעשות אותה כבר עכשיו!

ברכת הבריאות, כמו גם כל הברכות האחרות, מגיעות דרך גוף נקי וטהור!

ברכת הבריאות, כמו גם כל הברכות האחרות, מגיעות דרך גוף נקי וטהור!

ניקוי הגוף מבפנים – החל מאיברי מערכת העיכול – המעי הגס, הכליות, הכבד וכן מערכת הלימפה – הוא המפתח לבריאות אמיתית, התחדשות, אנטי אייג’ינג ואנרגיה גבוהה. כשהגוף נקי אתם נמצאים בהרמוניה נפלא ובקו אחד עם בורא עולם.

ואומר ספר החינוך (מצווה עג) את הדברים הבאים: אם הגוף חווה בעיה כלשהי, זה ישפיע על הנפש של האדם בהתאם. לכן התורה הרחיקה אותנו מכל דבר שעלול לגרום נזק… כי מאחר והגוף הוא כלי לנפש… על האדם להשתדל לשמור על גופו בריא וחזק… לכן חסד הוא מהבורא להרחיק את עצמנו מכל מאכל שיש בו מזיק לגוף, וזה יוצר בגוף ריר מזיק.

אתם יכולים לעשות את זה ממש עכשיו. אתם יכולים למלא את החיים שלכם בבריאות ובברכות, וכבונוס נוסף להוות גם דוגמה נוצצת למשפחה, לחברים ולסובבים אתכם. אני מודה, אני יודעת, זה לא קל אבל זה פשוט. יש באפשרותכם לעשות את זה

התחילו עם זה שתתרחקו מהמזונות המעובדים, הכימיקלים והממותקים, וחזרו למאכלים הפשוטים ממטבחו של בורא עולם: פירות, ירקות, אגוזים, זרעים, נבטים, עלים ירוקים ועוד. נקו את הכבדות ופנו מקום לאור הפנימי שלכם להאיר.

במאמר אביב – זמן להרגיש נהדר נתתי לכם מתכון לשייק. השתשמו בשייק  הזה או בכל שייק לבחירתכם כדי להכניס חומרי תזונה סופר טובים לגוף שלכם על בסיס יומי. הנה הרשימה שלי לדברים הטובים ביותר שאפשר לשלב בשייק כדי לקבל תנודות גבוהות יותר, מערכת עיכול נקייה ואנרגיית חיים:

אבקת דבורים, ג’לי מלכותי (רויאל ג’לי), אבקת עשב חיטה, אבקת עשב שעורה, ג’ל מעלה אלווה טרי, זרעי פשתן מושרים, קליפת לימון, עלה שן הארי, קליפת קינמון, מעט שורש ג’ינג’ר.

באייר הזה מלאו את הגוף והחיים שלכם באנרגיית חיים! רק אתם יכולים לעשות את זה! בחרו בחיים והתעלמו מהסחי הדעת, הפיתויים וכל דבר שלילי והתחילו לזרוח! להיות השמש של עצמכם!

מאמרים מרתקים נוספים בנושא בריאות – הגוף והנפש תמצאו בקישור הזה.