תמוז – גם זה יעבור

הכל משתנה ונגמר ככל שהזמן עובר, זה חלק טבעי מהחיים. זה מה שמלמד אותנו חודש תמוז – שגם זה יעבור והאתגרים איתם אנו מתמודדים הם לא לנצח!

המילה ‘תמוז’ מסמלת בצורה פשוטה שתי מילים שמשלימות משמעות אחת וחשובה לגישה נפלאה בחיים: תמוז – תם זו – כלומר, גם זה יעבור, יגמר ויסתיים. שום דבר ממה שקורה לנו הוא לנצח.

הכל משתנה ונגמר ככל שהזמן עובר – זה חלק טבעי מהחיים.

האתגרים הפנימיים והחיצוניים איתם אני מתמודדת היום לא יהיו מנת חלקי לנצח. ככל שנסיבות חיי משתנות, גם אני חווה את השינוי יחד איתן. כשקשה לי לפעול עם הגישה הפשוטה של הכלה והסתגלות, שהיא כל כך הכרחית לחיים על מנת להישאר חיובית, זה לרוב נובע בגלל איבוד הראייה המרחבית, אותה סיטואציה בה המוח שלנו נכנס לקטנות מוחין וצרות אופקים ואז כל מה שרואים הוא רק כמה צעדים מהמקום בו אנו עומדים, שום דבר מעבר לזה ובטח לא קדימה.

אולי גם זה יעניין אתכם:

תמוז – הזדמנות חדשה

תמוז – תבחרו בחיים!

הייתי צריך להיות בחופשה

יאמי, אני רעב!

לגדול ולגלות את האמונה

ברגעים כאלה, אני צריכה לזכור כמה פעמים בורא עולם עזר לי לנווט בין המניעות שנראו כבלתי אפשריות. הזיכרונות הללו מעצימים אותו ונותנים לי כוח להמשיך הלאה.

רבי נחמן מברסלב אומר שהעבר והעתיד הם המונעים הכי גדולים שלנו. אנחנו צריכים להתחבר ולהתקשר לבורא עולם בהווה על ידי שנתמקד במה שאנחנו יכולים לעשות בכאן ובעכשיו!

תזכרו בפעמים שבורא עולם ניווט אתכם ברגעים הכי בלתי אפשריים, זה עוזר להמשיך הלאה!…

אנחנו צריכים להפנים את השיעור המאלף של תמוז – תם זו. העבר  איננו, והעתיד מניין ועדיין לא כאן… אז למה לדאוג? למה להתקבע בתוך זעם העבר ופחדים לגבי העתיד, בזמן שאנחנו יכולים להקל ולהמתיק אותם על ידי שנחיה את הכאן והעכשיו?

אבא יקר, אנא עזור לי להפנים את השיעור הקסום של חודש תמוז, שהכל יעבור וייגמר! בבקשה, הראה לי שהדרך היחידה לתקן את העבר ולשפר את העתיד שלי –

היא רק על ידי ההווה! וכמובן, לעשות כל מה שאני יכולה עכשיו. כי עכשיו, זה כל מה שיש לי!

מה קורה במעגל החיים שלנו לפי לוח השנה? אתם מוזמנים לגלות בקישור הזה.