מאירים להם את הפסח – קמפיין קמחא דפסחא

מאירים להם את הפסח – קמפיין קמחא דפסחא

חברים יקרים,

בעוד פחות מחודש אנו עומדים לחגוג בעזרת השם את חג הפסח.

כמדי שנה אנו פותחים את קמפיין “קמחא דפסחא”, מעות לחג הפסח לעניי ארץ ישראל חסידי ברסלב, התחלנו את הקמפיין שהקורונה התחילה והמצב היה כמעט נואש ולמשפחות לא היה לחם לאכול כפשוטו, כסף לקנות מצות ויין לליל הסדר. ואז גילינו שבזכות פעילותינו הענפה במהלך השנה אנחנו,  בעצם, הגשר המחבר בין המשפחות העניות בברסלב אליכם נדיבי העם שכבר טעמתם מאורו של רבי נחמן.

חשבנו שנגייס סכום שיספיק לכמה משפחות בודדות במצוקה, והפתעתם אותנו בגדול: עמדנו נפעמים מול העוצמה של התרומות שלכם! בזכותכם הפכנו לשליחים ל’קמחא דפסחא’ שמעניק את הסיוע הגדול ביותר לכלל חסידי ברסלב. למעלה מ-300 משפחות עניות של חסידי ברסלב בארץ הקודש קיבלו מאתנו סיוע שהגיע מהתרומות שלכם וזכו לחוג את הפסח בשמחה ובהרחבה.

קמחא דפסחא

השנה קרה משהו בעולם: גל התייקרות שטף את העולם ומקשה על משפחות להמשיך ולהתמודד עם ההוצאות שרק הולכות וגדלות. פליטים שברחו מאומן שבאוקראינה מאימת ההפגזות והגיעו לכאן בחוסר כל. זה לא סוד שהעולם לא יציב כבר כמה שנים. קורונה, התייקרות, מלחמה ומי יודע מה יילד יום.

כולנו חרדים מהבאות ורוצים להרגיש בטוחים. רבנו הקדוש מגלה לנו:  “צדקה תציל ממוות” – ראשי תיבות של המילה ‘מצ”ת’, כלומר, הצדקה שנותנים לקמחא דפסחא בכוחה להציל ממוות ולהוסיף שמירה וביטחון ממרום (ליקוטי מוהר”ן ח”א, רא).

עיני העניים נשואות אלינו זו השנה השלישית ברציפות, אנחנו צריכים אתכם אתנו, לא נתעלם מהם ולא נגיד לאף אחד לא. ניענה להם בשמחה!

פסח

אנו פותחים בשמכם את קמפיין חג הפסח שנה זו תשפ”ב. היעד שלנו הוא להגיע לסכום של 600,000 ש”ח, כ-500 משפחות לפחות. אנו יודעים שנצליח להגיע ליעד הזה יחד אתכם.

בשבוע הפתיחה אנו רוצים להגיע ליעד של 150 משפחות חסידי ברסלב בירושלים ובסביבה כדי שנוכל להתארגן להקדים ולהעניק את הסיוע בזמן.

אנו מציעים מתנה ייחודית עבור 150 התורמים הראשונים שיתרמו לפחות 2400 ש”ח (אשר מכסה סדר פסח ל- 2 משפחות) על מנת שיוכלו לחגוג את ליל הסדר בהרחבה: אתם תקבלו שי הגדה של פסח (בהוצאת מכון נחלת צבי) עם כריכת עור מהודרת ועליה הקדשה מיוחדת.

תמיד תוכלו לתרום לעניים באפשרויות נוספות: לאמץ משפחה בסכום של 1200 ש”ח ולהעניק להם את האפשרות לחגוג את ליל הסדר בהרחבה, או לאמץ ילד בסכום של 480 ש”ח. כמובן שכל תרומה שלכם לפי יכולתכם תעזור ותשפיע להצלחת הקמפיין.

בתרומה שלכם אתם נעשים שותפים של הקדוש ברוך הוא ומשמחים את הילדים שלו. אין ספק שהשם ישמח אתכם בשמחת חג, בחירות, בהרחבה וללא דאגות.

מאחל בכל לב,

חיים קרמר.

הקליקו כאן כדי תרום עכשיו או התקשרו : 053-315-8007 או 050-875-1234

בזכות מצוות הצדקה תבורך בבריאות טובה ובפרנסה, ותזכו אתה ומשפחתך לחגוג את הפסח בשמחה עילאית ומרוממת, אמן!