כסלו – חודש העצות והתרת הספקות!

כסלו – חודש העצות והתרת הספקות!

לדעת לנווט בין אתגרי החיים? לבחור נכון?… חודש כסלו מביא איתו את הבהירות, את העצות והתרת הספקות!

השבט המיוחס לחודש כסלו הוא הצעיר מבין ילדיו של יעקב אבינו – בנימין. בן ימין.

רש”י מסביר שארץ ישראל מייצגת את ההיבט של “יד ימין”, ושאחת ההשלכות של שמו של בנימין היא שהוא היה הילד של כניסתו המחודשת של יעקב לארץ ישראל ושהוא מבטא את המהות של הארץ.

גם זה יכול לעניין אתכם:

חודש כסלו – לראות את הטוב

כסלו – תנו טעם טוב לחיובי שבכם

חודש כסלו – להחזיק את הקשת

רבי נתן מברסלב מסביר, שהמקום העיקרי לקבל את העצה הטובה והנכונה היא בישראל. לא, זה לא בהכרח אומר שמדובר בעצות פיננסיות או אפילו הכוונה אישית. אלא, העצות שמסייעות לנו להבין למה הגענו לעולם הזה, מה עלינו לעשות ולהשיג כאן – אלה הסוג העיקרי של העצות להן אנו זקוקים.

כי זה ידוע, כי הדבר שהכי קשה לאדם לסבול הוא להיות במצב בו הוא לא בטוח – כשהוא לא יודע ובטוח מה הוא צריך לעשות, איך לעשות וכן הלאה. לא סתם חז”ל אומרים שאין שמחה כהתרת הספקות…

רבי נתן מברסלב מסביר שהמקום העיקרי לקבל את העצה הטובה והנכונה היא בישראל!

בצעידה על שביל הרוחניות של כל אחד מאיתנו יש כל כך הרבה מכשולים, מניעות ואתגרים. אם רק הייתי יודעת איך לנווט אותם נכון, אולי סוף סוף הייתי מגלה מי אני ומה אני אמורה להשיג בעולם הזה.

גם אתם מרגישים כך?

אז זו הבשורה של חודש כסלו המיוחד שקיבלנו ממש לפני כמה ימים: זה החודש שבו “המים העמוקים” של העצות הנכונות זורמים הכי חזק, ויהי רצון שרוחו של בנימין תישא אותן אלי.

אם רק היינו יודעים לנווט בשביל הרוחני

אם רק היינו יודעים לנווט בשביל הרוחני…

ריבונו של עולם! תן לי הדרכה והכוונה נכונה כדי שאוכל להבחין כיצד להסיר את המחסומים הרבים שעומדים בדרכי להתקדם ברוחניות עם עצות ראויות. כוון אותי, אבא יקר, לאנשים ולמקומות הנכונים שיכולים לעזור לי לגלות איך לחשוף את האני האמיתי שלי, את האדם שאני אמורה להיות כל זמן שאני בעולם הזה, אמן!

מה קורה במעגל החיים שלנו לפי לוח השנה? אתם מוזמנים לגלות בקישור הזה.