האם אנחנו מתוכנתים להילחץ? ומה עושים עם זה?

האם אנחנו מתוכנתים להילחץ? ומה עושים עם זה?

בואו נדבר קצת על מתח: למה רבים מאיתנו מרבים להילחץ? הנה כמה דרכים מועילות שירדנה גילתה להתמודד עם הלחץ!

מתח הוא ללא ספק מצב של ויברציות שליליות ונמוכות שאדם יכול להימצא בו, והוא מצביע על כך שהוא מגיע מהיצר הרע שקיים בכל אחד מאיתנו. תפקידו של היצר הרע הוא לתכנת אותנו לשליליות, לחוסר פרודוקטיביות, להרגיש שאנחנו תקועים ועוד דברים מהסוג הזה, ואת הכל הוא עושה כדי שלא נרצה להשתמש ברצון החופשי, הבחירה החופשית, שקיבלנו במתנה כדי בחור בחיים ולהצליח במשימת חיינו.

כשאנחנו נופלים במלכודת של הלחץ מספיק פעמים בחיינו, בניגוד למצבים כמו אמונה, מכווני פתרון, הכרת תודה או כל אופן יצירתי וחיובי יותר, אנחנו מתרגלים לזה ובסופו של דבר נהיים ‘מתוכנתים’ להרגיש כך בכל פעם כשדברים משתבשים.

אולי גם זה יעניין אתכם:

מרשם בדוק לחיים מאושרים

הטיפ שלנו להיום בשבילכם: תשמחו במה שיש לכם

כועסים? תספרו מאחד עד ארבע ותראו מה קורה

המודעות לאמת הזאת עזרה לי לתפוס את עצמי בזמנים של מצבי לחץ, לעצור את עצמי ולעשות משהו בנידון. כי ברגע שהבנתי שזה ממש מנגנון מובנה בתוכנו ושהוא הכרחי עבורנו כדי שתהיה לנו בחירה חופשית לבחור בחיים על פני המוות, חיוביות על פני שליליות, טוב ולא רע, רק אז הצלחתי להסתכל על הדברים בצורה הרבה יותר אובייקטיבית ולפעול בצורה קלה יותר מול אתגר הלחץ.

מתח הוא ללא ספק מצב של ויברציות שליליות ונמוכות שאדם יכול להימצא בו, והוא מצביע על כך שהוא מגיע מהיצר הרע שקיים בכל אחד מאיתנו.

אז… כשאני לא נופלת לפיתוי להתנגד לעשות משהו מתוך לחץ, הנה כמה מהדברים שאני הכי אוהבת לעשות:

דבר ראשון – אני מכינה את התה המדהים הזה, באמת, הוא ממש מרגיע אותי. אבל הוא גם בוסטר למערכת החיסונית, וזה בונוס מדהים! אם אתם בלחץ או מרגישים שהצטננתם או אם חלילה חליתם בשפעת, שתו מיד כמה כוסות של התה הזה:

1 שקית תה אחת של תה אהבה – Pukka Love

1 כף ג’ינג’ר טחון

1 כף כורכום טחון

1 פרוסת לימון

מיץ מלימון אחד

1 כפית דבש אורגני

שמים כל המרכיבים בספל, מוסיפים מים רותחים ומכסים למשך חמש דקות. שתו חם לרוויה ורפואה!

שלא תהפכו לרובוטים מתוכנתים בכל פעם שמשהו משתבש לכם

שלא תהפכו לרובוטים מתוכנתים בכל פעם שמשהו משתבש לכם…

דבר שני – אני פועלת עם מידת האמונה, ניגשת לזיכרון ושולפת מצב מלחיץ בעבר שפתרתי. אני אומרת לעצמי את כל הצעדים שעשיתי ושהובילו לפתרון המוצלח בנושא ומנסה להרגיש שוב את רגשות ההקלה והאושר שחוויתי כשמצב בא על פתרונו. ואז אני אומרת לעצמי: כשם שהקב”ה עזר לי לפתור את אותו מצב, כך הוא גם יעזור לי עם האתגר שאני מתמודדת איתו בהווה. לאחר מכן אני מודה לבורא על העזרה שקיבלתי ממנו בעבר ועל זו בהווה.

דבר שלישי – אני עושה לעצמי עיסוי ראש: בעזרת מסרק רחב שיניים אני מסרקת את השיער שלי במשיכות קטנות ומהירות מסביב לקו השיער. אחר כך אני מרימה את השיער בחלק האחורי של הראש ומסרקת במשיכות קטנות מסביב לקו השיער האחורי. לבסוף, אני מסרקת את השיער שלי לאט מלפנים לאחור, מסביב לראש.

וזהו.

אני מאחלת לכם שבוע מלא אור, שלום ואהבה. שולחת לכולנו ברכה להתעורר ולחזור למצב האמונה הטהורה שהשם ייעד לנו להיות בו כבר מבראשית: גן עדן של ממש כאן עלי אדמות, אמן.

אתם מוזמנים ליהנות ממגוון מאמרים מרתקים בנושא חברה והשקפה בקישור הזהתיהנו!