דף הבית רוחניותצמיחה אישית בדוק מנוסה ומומלץ: נתקלתם בקיר? תעברו דרכו!

בדוק מנוסה ומומלץ: נתקלתם בקיר? תעברו דרכו!

מאת: ירדנה סלייטר
בדוק מנוסה ומומלץ: נתקלתם בקיר? תעברו דרכו!
image_print

סגר קורונה, עצם שבורה, אובדן עבודה או כל תרחיש שבו אתם מרגישים שנתקלתם חזיתית בקיר… עוד לא הבנתם שמחכה לכם מאחוריו הזדמנות אדירה לשינוי?

היי לכם, רוצים לדבר קצת על מצבי התמוטטות שהופכים לפריצת דרך?

אני כן. למה? כי אני עדיין בעניין הרגל השבורה שלי. סליחה. אבל זה באמת גורם לי לחשוב… כי בין אם זה הסגרים של הקורונה, עצם שבורה, אובדן עבודה, מחלה, ילד שנושר מבית הספר, ובעצם, כל תרחיש שבו אתם מרגישים שנתקלתם חזיתית בקיר – כל אלה, אם עדיין לא הבנתם, הזדמנות אדירה לשינוי המיוחל שמחכה ממש מאחורי הקיר הזה. הקב”ה הניח שם מתנה מיוחדת עבורכם, משהו חדש, דרך חדשה, חשיבה חדשה… והוא דוחף אתכם להרחיב את מה שאתם רואים כרגע כמחסום לעשייה מבורכת, וכמובן להצליח.

הטריק בראש ובראשונה הוא לא להתפלש בבוץ של מצב ההתקרבנות יותר מדי זמן. כשאתם יכולים לשחרר את האכזבה ולקבל שכאן ממש הקב”ה שם אתכם ושיש פתרונות והזדמנויות בסיטואציה הזו, אז יכול להתרחש השינוי בדרך החשיבה שקורה במוח. זאת הנקודה בה אתם יכולים לקחת אחריות על הגישה שלכם ועל בירור העניין לעומק, להבין לאן זה מוביל ואיך ממשיכים.

אולי גם זה יעניין אתכם:

אל תפספסו: מופע הנורות הדולקות מעל הראש שלי

הרגעים המתוקים נחשבים

תודה לך השם

אף אדם הוא לא חסר אונים וכזה שמזלו לא שפר עליו. אין דבר כזה. כל אדם יכול לבחור וליצור לעצמו משהו טוב יותר. באיזו דרך תבחרו ללכת כאשר השינוי יקיש על דלת חייכם? זה תלוי במה שתבחרו.

במהלך הסגר הראשון של מגיפת הקורונה, אחרי שההלם והפחד הראשוני חלפו, אמרתי לעצמי: ‘ירדנה, זה בסדר ואת תעברי את זה. כן, זה הולך להיות מאתגר אבל הדבר המטורף הזה באמת קורה, אז מוטב ועדיף שתתחילי להתמודד עם זה עכשיו’.

ואתם יודעים מה עשיתי בסגר הראשון? הוספתי רפרטואר חדש לעסק הבריאות שלי. קיבלתי הסמכה ליוגה פנים (שזו שיטת אימון עבור שרירי הפנים ומיצוקם, מסייעת לפנים להיראות צעירות יותר בלי בוטוקס) והתחלתי ללמד את זה בזום. בנוסף, הצטרפתי לסדנת הורים בבית והתחלתי ללמוד כיצד לנהל את עצמי, את הבית ואת הילדים כשכולם נמצאים 24/7 על אותה בלטה. קניתי משקולות והתחלתי להתאמן. והתוצאות? מדהימות, כבר מההתחלה.

כשאתם יכולים לשחרר את האכזבה ולקבל שכאן ממש הקב”ה שם אתכם ושיש פתרונות והזדמנויות בסיטואציה הזו, אז יכול להתרחש שינוי!

אתם יכולים לקחת סיטואציה שמרגישה לכם כאילו התנגשתם חזיתית בקיר (וזה ממש כואב) ולהפוך אותה להזדמנות וכקרש קפיצה למשהו מדהים. או, להיתקע במצב הרוח שהיצר הרע מנסה כל הזמן למשוך ולהפיל אתכם לזרועות הייאוש, לחשוב דברים שליליים כמו, ‘אני לא יכול לעשות שום דבר בגלל הסגר (בין של הקורונה ובין זה הנכפה עלי בגלל השבר ברגל)… אני לא יכול להתרכז במה שאני רוצה לעשות כי הילדים כל הזמן בסביבה… זה חונק, זה מדכא, זה איום ונורא…’ ורשימת השליליות ארוכה כאורך הגלות.

 האם זה באמת נכון – האם אתם באמת תקועים? יש הרבה דברים שאתם יכולים לעשות. אפשר להתאמן באינטרנט, לרכוש הליכון או כל מכשיר (לא חייב יקר) ולהפעיל את הגוף. אפשר לאכול בריא יותר, לקחת חיזוקים שיסייעו למערכת החיסונית, כמו עשבי תיבול, ויטמין D, ויטמין C, ג’ינג’ר, שמן אורגני ועוד. יש לנו טלפונים ומחשבים שמאפשרים לנו ללמוד דברים חדשים, לשדרג את הידע שלנו, לעבוד מהבית, לפתוח עסק צדדי מקוון… כל אלה הן בחירות. כשאתם מתנגשים בקיר, אתם יכולים לבחור דרכים שונות להתנהלות החיים שלכם, שהן חיוביות ומניעות אתכם קדימה.

יש לי חברה שהקימה עסק צדדי בזמן הסגרים, וחברה נוספת שכתבה ספר. כמה נשים שאני מכירה מעבירות סדנאות חינוך ביתי בשמחה מאז הסגר הראשון. חברה אחרת עלתה לישראל ומעולם לא הייתה מאושרת כל כך.

האם זה באמת נכון – האם אתם באמת תקועים?

האם זה באמת נכון – האם אתם באמת תקועים?

אני מכירה אישה שהתפטרה ממשרת המזכירות שלה בגלל סביבת עבודה רעילה. היא הייתה גרושה עם שתי ילדות קטנות, אבל פשוט לא יכלה לסבול את ההתעללות במקום העבודה יותר. היא הקימה חברת שיווק דיגיטלי משלה ושנתיים לאחר מכן היא הרוויח פי 5 ממה שעשתה בעבודת המזכירות, והיא גם מעסיקה שלוש עובדות!

יש לי חברה שהתגרשה אחרי שנים רבות של זוגיות. אחרי הגירושין, היא עברה תהליך טיפולי וריפוי פנימי והגיעה למקומות שהיא לא חלמה עליהם מול עצמה. שנתיים לאחר מכן היא נישאה שוב לבעלה לשעבר. לא צחוק!

פגשתי לא מעט אנשים בקורס הסמכה לניקוי רעלים ברמה 2 שעשיתי לפני מספר שנים, שחלו במחלות קשות רק כמה שנים קודם לכן, ועכשיו המצב הבריאותי שלהם מדהים הודות לחיפוש אחרי דרך חדשה לריפוי ולחיות את החיים בצורה הנכונה להם.

כשמבצעים שינויים חיוביים כתוצאה מההתנגשות החזיתית בקיר, אור חדש בדמות הזדמנויות חדשות ומציאות חדשה זורח בצורה בהירה ומרעננת ומוביל לתוצאות חדשות ומרגשות.

רוצים להשתתף בעולם חדש? להתנגש בקיר זאת ההזדמנות שלכם. ואנחנו לא מקבלים יותר מדי מההזדמנויות האלה. אז כנסו בו, כלומר לכו על זה.

ואני יודעת, זה לא קל. חשבתם שזה באמת יהיה קל? מי בכלל יכול להעלות בדעתו שזה יהיה קל?

מה שקרה לי עם הרגל השבורה היה, פשוט ואולי דבר והיפוכו, להתקדם עם מוצר דיגיטלי לעסק שלי שדחיתי את העבודה עליו, לשנות וליישם אסטרטגיות הוריות שלמדתי עליהן בסדנת ההורות לי. וכמובן, הבריאות שלי שהקדשתי לה זמן ברמה עמוקה יותר.

הנה הנתונים האחרונים שנשלפו מהמפגש המדהים והעמוק עם עצמי בפעם האחרונה:

אני שותה את תה הצמחים המיוחד שלי כל יום. חליטות תה וצמחים שמסייעים בכלליות, וגם לעור ולכליות. הן מדהימות.

אני שותה מים עם לימון וקורט מלח אפור דבר ראשון בבוקר.

אני עושה יוגה לפנים, עיסוי פנים, דיקור פנים.

ניקוי רעלים: פרוביוטיקה בוקר ולילה, מגנזיום, ג’ל אלוורה.

מטפטפת שמן לבנדר על הכרית שלי.

נושמת עמוק.

מצבים שליליים לכאורה יציפו ויצופו תמיד, אבל הדרך שבה אנחנו מתמודדים איתה היא שמניעה אותנו קדימה, או חלילה כזו שמביאה ליותר שליליות. כן, גם כאן זה תלוי בנו.

מה אתם עושים כדי להשתחרר מחרדות ממצבים כאלה?

מאחלת לכם הצלחה עצומה בבניית הדרך שתרגישו בה הכי טוב ותחיו את החיים שהקב”ה ייעד לכם, אמן!

מאמרים נפלאים ומרתקים נוספים בנושא צמיחה אישית תמצאו בקישור הזה.

מאמרים קשורים

הוספת תגובה