תרשמו לכם: עשרה טיפים להתמודד עם אתגרי החיים!

איך מחזיקים חזק כשהגלים הסוערים של החיים מכים? עם עשרת הטיפים להתמודד עם אתגרי החיים של מאיר אלקבץ!

למאיר אלקבץ יש עשרה טיפים מדהימים שיעזרו לנו להחזיק חזק כשהסופות והגלים החזקים של החיים, עמוסי האתגרים והניסיונות איתם אנו מתמודדים, מכים בנו, כל אחד במינון ובעוצמה שלו.

מוכנים?

טיפ ראשון – הנחמה הכי גדולה בחיים היא לדעת שניסית לעשות את הטוב ביותר מצידך. ברגע שהגעת לנקודה הזו, כל מה שנשאר לעשות הוא רק להודות לבורא עולם על כל הטוב והשפע שהוא השפיע והרעיף עליך בכל רגע ורגע בחיים.

טיפ שני – החיים משתנים, הם לא נשארים כמו שהכרנו אותם רגע לפני. יכול להיות שהם יהיו טובים יותר… אבל הם לא נשארים אותו דבר. בעיקרון – הגישה שלנו לחיים חייבת להיות פשוטה כשנושאים שמתמודדים איתם צצים, ומצד שני עם תקווה גדולה ואמיתית שהשינוי בהחלט יקרה.

טיפ שלישי – אם אתה מחזיק חזק ולא מתייאש ומרפה, אז כל המעידות והחטאים והעבירות והנפילות יכולים להפוך לזכויות!

טיפ רביעי – אם תביט לאחור, תבחין שעשית כברת דרך והקב”ה אף פעם לא עזב אותך, אפילו במצבים הכי מלחיצים ולוחצים. אז למה להרים ידיים ולהתייאש עכשיו, במצבים שאתה מתמודד איתם בהווה, הרי יש לך “הוכחה” שהוא עזר לך בעבר?!?

אולי גם זה יעניין אתכם:

אם יש לכם את צרור המפתחות הזה אתם מסודרים בחיים

בלי יום רע אחד בחיים שלי

גדול מהחיים: אוסף אנקדוטות לצמיחה אישית ולרגעים מאושרים בחיים

טיפ חמישי – כאשר מדובר בעניינים כספיים, מטרת האמונה והאמון בבורא עולם היא להתחבר אליו מחדש, בבחינת “מעל הזמן ומעל המרחב”. חיבור שכזה מאפשר לך לקבל את הברכה האלוקית במקורה. וזה נעשה באמצעות הכלי האדיר של התפילה!

טיפ שישי – המטרה העיקרית של החיים היא החיפוש אחרי האמת, האמת לאמיתה. אתה חייב להסיר את המסכה מעל מציאות החיים האמיתית.

טיפ שביעי – חשוב מאוד לזכור כמה עולמות הקב”ה צריך להפוך עד שהוא שולח לך, סוף סוף, “רמז” של ישועה, על ידי שמצביע לך על הכיוון בו אתה צריך להמשיך כדי לזכות בחירות הרוחנית הנצחית שלך! סבלנות, הישועה השלמה מצריכה זמן בהתאם לרבדי הטומאה אליה נפלת.

כשלא יודעים מה לעשות מרימים את העיניים לשמים

טיפ שמיני – כשלא יודעים מה בדיוק צריך לעשות, כל מה שאתה יכול לעשות הוא בפשטות להרים עיניים לשמים ולבקש: ‘אבא יקר שבשמים, עזור לי! כוון אותי אל האמת לאמיתה, כי אני לא יודע מהי!’. וזהו. הכי פשוט שיכול להיות.

טיפ תשיעי – יש ימים טובים ויש מה שנקרא “ימים רעים”, אבל שניהם חלק מהתמונה הגדולה ושניהם הכרחיים ונחוצים כדי להתקרב לבורא עולם. האור של הימים הטובים ממלא את ‘הכלים’ שנוצרו על ידי הקשיים והאתגרים של ‘הימים הרעים’. בלי הכלים האלה אין מקום להכיל את האור הזה.

טיפ עשירי – תפילה באמת עוזרת! רבי נתן מברסלב אומר שהדרך הטובה והבדוקה לראות תוצאות לעבודת התפילה שלך היא – להתפלל על משהו אחד במשך 40 ימים רצופים. והתוצאות יהיו מדהימות. כדאי לנסות!

מאמרים נפלאים ומרתקים נוספים בנושא צמיחה אישית תמצאו בקישור הזה.