דף הבית משפחה וזוגיותזוגיות ויחסים דייט לילי ותכנית מגירה ב

דייט לילי ותכנית מגירה ב

מאת: ירדנה סלייטר
דייט לילי ותכנית מגירה ב
image_print

באותו יום לא התחשק לנו לצאת במזג האוויר שהיה (סופת אלפיס, זוכרים?). התאכזבתי, לא התייאשתי ומיד שלפתי את תכנית מגירה ב.

באותו שבוע שסופת אלפיס הכתה בנו תכננתי דייט לילי עם בעלי. בחוץ, מזג האוויר סוער, גשם זלעפות ולא התחשק לנו לצאת ככה. באזור שאנחנו גרים עובדים עדיין על סלילת הכבישים, לכן הם גם לא הכי ידידותיים ולא מתאימים לנהיגה במזג אוויר שכזה. אחרת, אין לי בעיה לנהוג בגשם ולהגיע לכל מקום.

האכזבה לא איחרה להגיע… אבל לא התייאשתי ומיד שלפתי את תכנית מגירה ב.

לפני שאספר לכם על תכנית מגירה ב, הרשו לי תחילה להסביר מה הניע אותי להיות יצירתית. כי בכנות, הטבע שלי ותחושת העייפות באותה שעת לילה יכלו לגרום לי בקלות לוותר עוד לפני שבכלל ניסיתי. ואני חושבת שלא מעט אנשים עושים את זה בצורה כזו או אחרת, כשזה מגיע לדייט עם בן/בת הזוג, אבל מאיזו סיבה שלא תהיה זה לא בדיוק הדבר הכי חכם לעשות.

אולי גם זה יעניין אתכם:

אנחנו צריכים לדבר

אהבה וחסד בחיי הנישואין

לא מלקקים דבש

בנוסף, נזכרתי במה שלמדנו לא מזמן בסדנת הורות: שעת הלילה מיועדות לחיבור! (לילדים ולהורים). נסו לעשות את עבודות הבית וכל מה שאתם עוסקים בו לפני רדת החשיכה ולהירגע עם המשפחה בלילה, בין אם זה לקרוא ספרים ביחד, לשחק משחק שאתם אוהבים, להאזין למוזיקה, או סתם ליהנות מהאווירה. זו הסיבה שלא התייאשתי והייתי נחושה לקבל את זמן האיכות הזה עם בעלי, כי זה לא תמיד מובן מאליו שאנחנו זוכים לו.

אחר כך ניסיתי לשים את עצמי בנעליים של בעלי לרגע. הוא נמצא בחוץ כל היום ומתעסק עם לקוחות תובעניים, דד-ליינים, משרדי ממשלה, קולגות קשוחים ועוד. אז אני חושבת שאני יכולה למצוא דרך להפוך את הדייט הלילי שלנו למשהו מציאותי, כזה שיקרה גם בתוך הבית, למרות מזג האוויר הסוער בחוץ. ערב מהנה ורגוע בבית ירים את המורל ומצב הרוח שלו ושלי ויאיר את השבוע שלנו – לא שווה לצאת מגדרי בשביל דבר כזה? ברור שכן.

שעת הלילה מיועדות לחיבור! (לילדים ולהורים). נסו לעדות את עבודות הבית שלכם לפני רדת החשיכה ולהירגע עם המשפחה בלילה!

אז הדבר הראשון שעשיתי היה להתלבש יפה ולהתאפר. זה שאנחנו לא אוכלים בחוץ לא אומר שאני לא יכולה להתאמץ להיראות יפה בשבילו. גברים הם יצורים מאוד ויזואליים, וגם אם אנחנו לא יכולות להיראות במיטבנו עבורם כל דקה במהלך היום, עדיין, אנחנו יכולות להראות להם שאנחנו יכולות לעשות מאמץ ולהיראות טוב בשבילם, נכון? מבחינתי, אם הייתי מתאמצת להיראות טוב גם כשאנחנו יוצאים לדייט מחוץ לבית, אין סיבה שאוותר על המאמץ הזה גם כשהדייט בבית. ואם התאמצתי להיראות טוב כשהתחלנו לצאת הקשר שלנו, אין סיבה שאוותר על המאמץ הזה גם כשאנחנו נשואים פלוס.

הדבר הבא, הזמנתי אוכל מהמסעדה האהובה עלינו. בעלי ואני מנסים לאכול באופן עקבי מאוד אוכל בריא ומזין, אבל אנחנו גם אוהבים כריכי פסטרמה בסגנון אמריקאי, המבורגרים, צ’יפס וסלט כרוב –  אחת לחודש כשהירח מלא… רומנטי, נכון? ליהנות מסוג של אוכל כזה זה הכיף שלנו. אחרי שהזמנתי, סידרתי את החדר שהקדשתי לדייט, עמעמתי את האורות, הדלקתי נר והבאתי בקבוק יין.

הוצאתי גם את חבילת הכרטיסים של הדייטים שלנו. מכירים? אם לא, אז אלה כרטיסים מתוקים ומקסימים עם כל מיני שאלות שזוג יכול לשאול אחת את השני בשביל הכיף, או כדי להכיר יותר לעומק. הם מדהימים ומכניסים הרבה הומור לדייט.

כרטיסי דייטים, מכירים?... הם מדהימים ומכניסים הרבה הומור לדייט!

כרטיסי דייטים, מכירים?… הם מדהימים ומכניסים הרבה הומור לדייט!

למשל, מהו הזיכרון האהוב עליך כשיצאנו? האם חלמת עלי פעם? יש חבר במשפחה שלך שמזכיר לך אותי? מה הדבר האהוב עליך שעשיתי בשבילך באירוע מסוים? מהו הספר האהוב עליך מהשנה האחרונה? איזו עוד קריירה היית רוצה לפתח? וכן הלאה.

הסתבר שהדייט הלילי בבית היה הצלחה מסחררת. וזה לימד אותי כמה שווה וכדאי לקחת יוזמה מדי פעם ולדאוג שלבעלי ולי יהיה זמן איכות ביחד. לא משנה כמה זמן אתם נשואים, זה יכול להיות הדבר הכי טוב שתעשו – ליהנות ביחד! לשמור על הקשר שלכם בדרכים יצירתיות, על הניצוץ בחיים ולהפגין אכפתיות אחת כלפי השני.

נראה לי שהרעיון להתאמץ אחת בשביל השני, ומן הצד שלי – להתאמץ בשביל בעלי ולדאוג לו, ובכלל, להשקיע בנישואים – זה קצת לא פופולארי בעולם של היום, כאילו נעלם ממנו. מבחינת הנשים שאני מכירה, הפמיניזם המודרני משפיע על המגמה הזו – זה לא בדיוק טרנדי כי נשים עובדות מחוץ לבית כמעט או באותה מידה כמו גברים, אז זה לא משאיר הרבה זמן ליצירתיות או לתפוס יוזמה ולארגן איזה דייט לילי של ארוחה מיוחדת ומפנקת, נכון?

אבל בכל זאת, בואו לא ניקח את הנישואים שלנו כדבר מובן מאליו. בואו ננסה לשמור על זה חי, יצירתי, מהנה ומרענן, ממש כמו בהתחלה. זה שווה את המאמץ ואפילו יכול להתבצע בצורה מושלמת גם בתוך הבית שלכם. נסו, זה באמת יצליח לכם!

מה עוד תורם לזוגיות והופך אותה למקום הכי יפה בחיים שלנו? אתם מוזמנים להיכנס לקישור הזה ולגלות.

מאמרים קשורים

הוספת תגובה