מצילים להם את הפסח!

מצילים להם את הפסח
לא סתם ההלכות הראשונות של הלכות פסח מתחילות במנהג יהודי נפלא: החובה המוטלת עלינו לדאוג שלא יישאר אפילו אדם אחד רעב בחג הפסח הקדוש!

זה לא סוד ששנה זו הייתה מורכבת ביותר עבור אלפי משפחות שמטה לחמן נשבר לפני כבר יותר משנה, ומאז חייהם מטלטלים בין ייאוש לתקווה ובין הישרדות יומית לרצון לחזור לחיים נורמטיביים.

כיהודים מאמינים בני מאמינים, כולנו מצפים ומייחלים לנס מבורא העולם שיביא לנו את המשיח ויגאל את עם ישראל בגאולה פרטית וכללית.

לא לחינם ההלכות הראשונות של הלכות פסח מתחילות במנהג יהודי נפלא: החובה המוטלת על כולנו לדאוג שלא יישאר אפילו אדם אחד רעב בחג הפסח הקדוש!

בשנה שעברה, כשהעולם התחיל בסחרור העכשווי, אנחנו ב- Breslov research Institute  (מכון נחלת צבי) זיהינו באופן מידי את הקושי והצער של משפחות חסידי ברסלב שגם בשנה רגילה מזלן לא שפר עליהן במיוחד, וכבר גילה זאת רבינו שחסידיו לא יהיו עשירים במיוחד אבל יהיה מי שיעזור להם, לכן יצאנו בקמפיין חירום במיוחד על מנת לעזור להם ככל האפשר. ובאמת, עשינו את הבלתי ייאמן וזכינו להכניס אור לכ-350 משפחות עם סיוע ממשי לחג הפסח הקדוש. ואת כל זה הצלחנו אך ורק בזכותכם!!! אתם זכיתם להיות השליחים הנכונים!!!

גם השנה אנחנו רוצים לבקש את עזרתכם האישית, לתת מעל ומעבר ליכולות שלכם עקב המצב הקשה והמורכב. תהיו אתם השליחים הנכונים לתת לאנשי רבינו הקדוש, ורבינו כבר העיד “אצלי אף אחד לא הפסיד! במקום שאני לוקח שם אני נותן”!

לידיעתכם, בשעת קריאת מייל זה אני אישית כרגע נמצא באומן, בחסדי ה’, ואהיה כאן ביום יום ראשון – א’ בניסן יום הולדתו של רבינו ועד יום שלישי, בעזרת ה’. אשמח להתפלל עליכם ולהזכיר את שמכם ובקשותיכם אצל רבינו, ולאחר מכן אתפלל עליכם בארץ הקודש. אנא הזדרזו בנתינה הגונה שיש בה ממש על מנת שנוכל לסייע לכמה שיותר משפחות עניות מחסידי ברסלב, ובזכות מצווה מיוחדת זו תזכו לחג פסח כשר ושמח ותהיה לכם רק שמחה אמיתית תמיד, אמן.

קחו חלק במצווה נפלאה זו והאירו את שולחן חג הפסח של המשפחות היקרות הללו! – לתרומות היכנסו לקישור זה!

מאחל לכם רק טוב מעומק הלב,

חיים קרמר

מייסד ויושב ראש

Breslov research Institute (מכון נחלת צבי)