חנוכה – תטעמו את הטעם של השמחה!

חנוכה – תטעמו את הטעם של השמחה!

עשו את זה קודם עכשיו תורכם: מנטרה אחת של רבי נתן זה כל מה שאתם צריכים כדי לטעום את הטעם של השמחה האמיתית!

חנוכה זה תענוג של חג, החלום של כל ילד (וגם שלנו המבוגרים): אוכלים מטעמים מיוחדים וטעימים (ומשמינים), משחקים בסביבונים, נהנים מהרבה ביחד עם המשפחה, מקבלים דמי חנוכה וגם מתנות, שרים שירים… מה עוד אפשר לבקש?

אה, כן. את הנשמה של חנוכה.

כמו ילדה קטנה, אני בהחלט יכולה ליהנות מהתענוגות הגשמיים של החג. וזה כיף ואפילו מתבקש. אבל אני גם מאוד משתוקקת לטעום את התענוג הרוחני של הזמן המיוחד הזה בשנה, בתחילתו של החורף.

איך אפשר לגשת אליו?

עם התפילה.

אולי גם זה יעניין אתכם:

סוד הסביבון

הדלקתי נרות חנוכה, מה עכשיו?

חנוכה – להאיר את הלילה

חנוכה – כנגד כל הסיכויים!

הרב שמואל שפירא זצ”ל, מחשובי חסידי ברסלב בדור האחרון, היה מקדיש זמן רב ולא מעט אנרגיות במהלך חג החנוכה בתחינות ותפילות לבורא עולם שיפתח לו את הדלת, כדי שלא יפסיד את ההזדמנות היקרה והמיוחדת שחג החנוכה מעניק לנו.

בחנוכה אוכלים מטעמים מיוחדים וטעימים, משחקים בסביבונים, נהנים מזמן איכות עם המשפחה, מקבלים דמי חנוכה שרים שירים… מה עוד אפשר לבקש?

ולא, לא צריך להיות מתוחכמים או מפולפלים עם התפילות הללו. בקרב חסידי ברסלב הקודמים היה נהוג לבטא אותן בצורה הכי פשוטה. כך, למשל, הם נהגו להשתמש במנטרה שרבי נתן מברסלב המליץ בחום לתלמידיו כדי להרגיש את הכמיהה שבתוך המילים: “והטעימני טעם חנוכה” – עזור לי לטעום את המהות האמיתית של חנוכה. הם חזרו על שלוש המילים הללו שוב ושוב בהתבודדות, ברגע של הסתכלות על השמים ובכל הזדמנות שהצליחו לחטוף בימי החג.

וכמו התלמידים מהימים ההם, גם אתם מוזמנים להשתמש במנטרה המיוחדת של רבי נתן וליהנות מהמהות והעוצמה של שמונת הימים הללו שקיבלנו במתנה בזמן הזה!

"הטעימני טעם חנוכה" – עזור לי לטעום את המהות האמיתית של חנוכה!

“הטעימני טעם חנוכה” – עזור לי לטעום את המהות האמיתית של חנוכה!

ריבונו של עולם! עזור לי בבקשה לנצל את הימים המיוחדים הללו. עזור לי להרגיש ולדעת שאם רק אגלה אכפתיות אור נרות החנוכה יוכל להאיר את דרכי לאורך כל השנה. בבקשה, אבא יקר, תן לי לטעום את התענוגות הרוחניים והשמחה של חנוכה, אמן!

יש לנו מאמרים נפלאים לחנוכה, אתם מוזמנים לקרוא וליהנות בקישור הזה. ובנוסף, בקטגוריית חגים ומועדים תמצאו מבחר גדול של מאמרים מרתקים וסוחפים, הקליקו כאן ותיהנו