האביב מרפא! – כוחו המרפא של האביב והעצה של רבי נחמן

האביב מרפא כוחו המרפא של האביב והעצה של רבי נחמן
אחד מסוכני הריפוי המדהימים של בורא עולם כבר כאן והוא מביא לנו שפע של רפואה, פלוס העצה המדהימה של רבי נחמן.

אתם כאן? יופי. כי יש לי שאלה: נכון שימים נטולי שמש, פעילות גופנית ואוויר צח, כפי שחווינו בשנה האחרונה – שנת הקורונה – הספיקו לנו? ברור. אז די לכל הסגרים, ועוד מעט גם למסכות, כי הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולקבל את… האביב.

ולא סתם אביב, אלא את האביב שמרפא אותנו!

נכון שמזג האוויר נראה קצת מתעתע ומוזר, אבל זה הזמן המושלם להשתמש בכמה מסוכני הריפוי המדהימים של בורא עולם כדי לשפר את הבריאות הגופנית והרגשית שלנו. הם כבר כאן – השמש, האוויר, ההתחברות עם בורא עולם, ואם אפשר ואפילו רצוי אז גם להוסיף לזה תזונה נכונה.

מוכנים? מתחילים! מחדשים את הסוללה, מחזקים את המערכת החיסונית ומשפרים את מצב הרוח בעזרת אור השמש ואוויר צח:

אור השמש – רוב האנשים לא מבינים עד כמה ויטמין D חשוב לגוף. זה הורמון סטרואידים המשפיע בעצם על כל תא בגוף שלנו ומגן עלינו באופן מוחלט ועוצמתי מפני סוגים רבים של מחלת הסרטן ומחלות אחרות, כמו סוכרת ודיכאון. למרות כל הטיפות והקרמים של ויטמין D שמציעים לנו שם בחוץ, לרבים מאיתנו פשוט חסר אותו. וגם אם הוא לא חסר, אז מה לגבי שיפור מצב הרוח, החום והוויברציות החיוביות והטובות שאנחנו כל כך צריכים מהשמש? מה לגבי כוח ההתחדשות של השמש שגורם לנו להרגיש חיים ומלאי אנרגיות? את כל הדברים האלה לא תמצאו בשום בקבוק ולא משנה אם יש בו טיפות או קרם.

אולי גם זה יעניין אתכם:

תנשמו אוויר נקי

אתה מה שאתה אוכל

למה אנשים חולים?

השמש של שעות הבוקר המוקדמות וזו של שעות אחר הצהריים המאוחרות עדינה וטובה מאוד לעור שלנו, מאשר זו הקופחת בשעות הצהריים. ההמלצה הטובה היא לבנות בהדרגה את החשיפה שלנו לשמש. למה? כי השיזוף האביב הראשוני שלנו יוצר שכבת מגן של מלנין המונעת כוויות שמש בקיץ. ככל שנקבל יותר שמש בקיץ, כך יהיו לנו יותר מאגרי ויטמין D במהלך החורף. לכן השתמשו בעונה זו כדי לחדש את מחסני הוויטמין הזה. חשיפה של 30 דקות בשמש של שעות הבוקר המוקדמות או לזו של אחר הצהריים המאוחרות היא האידיאל לגוף. הימנעו מקרמים להגנה על העור מפני השמש המכילים מיני כימיקלים, כגון פרבנים, קינמטים, מתיל אנתרנילט, סליצילטים ועוד.

אוויר – חמצן מרפא וממריץ. אנחנו לא יכולים לחיות בלעדיו יותר מכמה דקות. בין נשימה חטופה למסכה שאימצנו בעל כורחנו על הפנים שלנו בשנה האחרונה, תאמינו לי שאנחנו עדיין לא מקבלים מספיק ממנו. וגם אם כן, אז לא כמו שצריך. לכן נשמו עמוק, נשפו באופן מלא ועשו את זה מדי פעם, ללא המסכה כמובן במקום שאפשר בלי לקבל קנס. תרגילי נשימה הם דבר נפלא שקודם מעניק לנו בוסט של חמצן, מסייע לריאות, לגוף בכלל ולנפש.

הפחיתו את החרדות והדיכאון והרגיעו את מערכת העצבים שלכם על ידי התחברות לבורא עולם, זה משפר את בריאות המעיים ומסייע בניקוי רעלים מרקמות עמוקות!

 יש שלוש סיבות לכך שאנשים סובלים מחרדות ודיכאון: הראשונה – הימנעות מהתמודדות עם מחשבות מציקות, רגשות וטראומות. השנייה – מערכת העיכול שלא מתפקדת בגלל מזון מעובד, אנטיביוטיקה ומתח. השלישית – מתכות כבדות וכימיקלים סינתטיים המצטברים ברקמות מגרים עצבים ומעכבים את זרימת הדם.

נכון שמזג האוויר נראה קצת מתעתע ומוזר, אבל זה הזמן המושלם להשתמש בכמה מסוכני הריפוי המדהימים של בורא עולם כדי לשפר את הבריאות הגופנית והרגשית שלנו!

אתה יכול לרפא את עצמך!

התחבר לבורא עולם – שעה אחת של התחברות עם בורא עולם באמצעות התפילה האישית (ההתבודדות) ישוב הדעת, חיזוי החלומות שלכם ומטרותיכם בצורה של דיבורים עם הקב”ה, במילים שלכם בבוקר – כל אלה כלים משני משחק עצומים, לריפוי חרדה ודיכאון וכן התמודדות עם בעיות לא פתורות.

התחילו עם חמש דקות, ובהדרגה הגדילו את הזמן של השיחה המתוקה והכי נעימה שתחוו בכל יום. אם אתם יכולים לעשות חלק מהאמור לעיל מחוץ לבית, בשדה פתוח, במקום ירוק, בחוף הים, זה אפילו טוב יותר, כי כך המליץ רבי נחמן מברסלב:

“דַּע, כְּשֶׁאָדָם מִתְפַּלֵּל בַּשָּׂדֶה, אֲזַי כָּל הָעֲשָׂבִים כֻּלָּם בָּאִין בְּתוֹך הַתְּפִילָּה וּמְסַיְּעִין לוֹ, וְנוֹתְנִין לוֹ כּחַ בִּתְפִילָּתוֹ’ וְזֶה בְּחִינַת שֶׁנִּקְרֵאת הַתְּפִילָּה שִׂיחָה, בְּחִינַת: “שִׂיחַ הַשָּׂדֶה”, שֶׁכָּל שִׂיחַ הַשָּׂדֶה נוֹתְנִין כּחַ וְסִיּוּעַ בִּתְפִילָּתוֹ…” (ליקוטי מוהר”ן חלק ב, יא: א).

רפאו את המעיים שלכם – הימנעו מאוכל מעובד כמו מאש, וברוח הימים כמו ממגיפה… אוכל מעובד מטמטם אתכם והוא הסיבה להשמנה ולסוכרת שרבים מאיתנו סובלים מהן. אוכל מעובד גורם גם להפרעות התנהגות אצל ילדים, וחרדה ודיכאון אצל מבוגרים.

אכלו רק מזון מלא טבעי (עדיף אורגני) לבריאות פיזית, רגשית, נפשית ורוחנית. החיידקים במעיים שלכם זקוקים למזון אמיתי. הם מייצרים את הדופמין, הסרוטונין, האוקסיטוצין, המלנין, המלטונין והמולכים העצביים שגורמים לכם להיות רגועים ושמחים והם גם יסייעו לכם לישון רגועים. אז זו סיבה מספיק טובה לתת להם דלק טוב ונקי!

שעה אחת של התחברות עם בורא עולם באמצעות התפילה האישית היא כלי משנה משחק אדיר

שעה אחת של התחברות עם בורא עולם באמצעות התפילה האישית היא כלי משנה משחק אדיר!…

ניקוי מתכות כבד – נקו מתכות כבדות וכימיקלים סינתטיים מהגוף שלכם. על זה צריך להאריך רבות וזה בטח יהיה מן הסתם במאמר אחר, אבל על קצה המזלג: חשוב להבין שכדי לסלק כימיקלים סינתטיים ומתכות כבדות שהצטברו והתמצקו בגוף, צריך לבצע ניקוי רעלים מרקמות עמוקות. מיצי פירות וירקות סחוטים, צום מים, פילאטיס, עיסוי לימפטי (שנקרא גם ניקוז לימפטי), ריבאונד ועוד – הם חל מהכלים הטובים לניקוי רעלים.

בריאות ושקט נפשיים בהחלט אפשריים, אם רק תהיו מוכני לקחת אחריות ולעשות את העבודה, כדי לזכות בברכות האדירות והמבוקשות הללו שכל אחד מייחל אותן לעצמו לגוף בריא.

בונוס: חודש אייר – הוא חודש של רפואה – ‘אני ה’ רופאך’ – ואחרי שיצאנו מעבדות מצרים לחירות בחודש ניסן, נראה שרבים מאיתנו עדיין משועבדים להרגלים בריאותיים רעים מאוד, כגון לא לצאת מספיק החוצה בשעות הבריאות, לא לקבל אוויר צח, לא ליהנות משמש מחממת ומרפאה, לא להתאמן ולאכול אוכל לא בריא בעליל – שחודש אייר הבא עלינו לטובה, שהוא חודש זיו ובריאות, יכול להעניק לנו אם רק נשתמש בחלון ההזדמנויות שניתן לנו וננצל את הכוח המיוחד שאייר מביא איתו.

כי אף אחד מאיתנו לא צריך להיות משועבד להרגלים הרסניים, בטח לא לכאלה שמזיקים בצורה חמורה לבריאות שלנו. אנחנו יכולים לרפא את עצמנו, זה עניין של שינוי הרגלים – להשליך את הישנים ולפתוח את הדלת לחדשים תוך כדי התפילה לבורא עולם, שיעזור לנו לעקור את הישנים והמושרשים עמוק בתוכנו. עשו את זה צעד אחרי צעד, כל פעם מעט, לאט אבל בטוח.

שיהיה לכם אביב בריא ופורח!

מאמרים מרתקים נוספים בנושא בריאות – הגוף והנפש תמצאו בקישור הזה.