האור המיוחד של התודה

אומרים שמי שאומר תודה הקב”ה נותן עוד סיבות לומר תודה, כלומר עוד שפע וברכה בחייו. נכון שגם אתם רוצים?

הימים האחרונים של חנוכה נחגגים תמיד בתחילת חודש טבת. היום האחרון של החג מכונה “זאת חנוכה”, מכיוון שזהו שיאם של התיקונים הרבים של החג היקר הזה.

מחבר ה”עונג שבת” מסביר, שעד ליום האחרון של חנוכה הדלקנו את אורות חג החנוכה בפעם האחרונה באותה שנה. ועכשיו, כל שנותר לנו הוא להודות ולהלל את הקב”ה שממלא את כל השנה שלנו ברוח ובאור של הכרת תודה.

אולי גם זה יעניין אתכם:

הדלקתי נרות חנוכה, מה עכשיו?

חנוכה – להאיר את הלילה

חנוכה – כנגד כל הסיכויים!

אני מתחילה להרגיש אסירת תודה באמת על המתנות הרבות שהקב”ה נותן לי כל הזמן. בחנוכה – שפירושו גם חינוך – אנחנו חונכים את השנה שלנו כך שנוכל להודות כל הזמן לבורא עולם.

חנוכה-והאור-המיוחד-של-התודה

בורא עולם יקר, האר לי בבקשה את השנה באור של החג הקסום הזה – חג החנוכה. הראה לי, אבא יקר, עד כמה אני חסרת אונים מול הרגעים האפלים שפוקדים את חיי, ועזור לי לפנות אליך ולבקש ממך שתאיר לי את הדרך בחושך הזה. עזור לי לזכור שאתה תומך בי בכל עת ושזה החסד שלך, לא הזכות שלי. תודה רבה אבא יקר על הכל, אנא תן לי חיים מלאים בשפע רוחני וגשמי, בריאות, ילדים, פרנסה טובה לכל המחפשים אותך, והרבה סיבות לומר לך תודה, אמן.

יש לנו מאמרים נפלאים לחנוכה, אתם מוזמנים לקרוא וליהנות בקישור הזהולא רק, בקטגוריית חגים ומועדים תמצאו מבחר גדול של מאמרים מרתקים וסוחפיםהקליקו כאן ותיהנו!