דברים שאני אוהבת

דברים שאני אוהבת

גם אתם אוהבים דברים? הנה רשימת הדברים שאני אוהבת, אולי תמצאו בה רעיונות וגילויים על רשימת האהבות שלכם! תיהנו!

עכשיו, כשחזרתי ל”ארץ ההליכה”, אני שוב עסוקה ואפילו קצת המומה ממסלול המכשולים שהחיים מציבים כשהולכים (שוב) על שתיים. מהרגע שקמתי על הרגליים הייתי עסוקה מכף רגל (כולל השבורה) ועד ראש, בניסיון להחזיר את הבית לסדר המוכר אחרי שלא הצלחתי לנקות, לארגן ולסדר אותו מאז ספטמבר!!!

אני בעיצומם של כמה פרויקטים מרתקים ומאחורי כמה דברים, כמו התורים לרופא שיניים לילדים. בנוסף, אני צריכה להתעדכן בהזמנות של הדאודורנטים הטבעיים שאני מייצרת כחלק מתחום הבריאות שלי. לפני כמה ימים היה לי ביטול פגישה מאוד חשובה ברגע האחרון, אני שונאת להודות בזה – אבל זה העלה את מפלס העומס הרגשי למקום גבוה יותר מזה שאני מכירה, ומסוגלת להתמודד.

בכל מקרה, אני בטוחה שאתם מכירים סיטואציות מהסוג הזה, נכון? אבל השאלה היא – מה עושים כשזה מציף ואתם לא רוצים להוביל את זה למקום של חוסר עשייה או להיתקע בביצת השליליות?

אולי גם זה יעניין אתכם:

יום מלא בדברים נפלאים

שבעה הרגלים להתחבר באמת עם אנשים

תורידו את האגו

לי יש כמה טכניקות להילחם בהצפה מהסוג שיוצא משליטה כשאחת מהן היא כתיבה, והפעם בחרתי בה – פשוט, לשבת ולכתוב את רשימת הדברים שאני אוהבת. כן. יש לי רשימה כזו, ממליצה גם לכם לעשות אותה. למה? כי כשעושים רשימה כזו אז רואים קודם כל את חצי הכוס המלאה, אומרים אלף פעמים תודה לבורא עולם, למרות שעוד וי שרציתם לסמן ולהוסיף לרשימה לא בהכרח נוסף.

אז אני ממש שמחה לשתף אתכם ברשימת הדברים שאני אוהבת, מי יודע, אולי תגלו דבר או שניים מתוך הרשימה הזו שיעוררו בכם את האהבה והרצון לכתוב את כל מה שאתם אוהבים… תיהנו!

אני אוהבת את הגשם.

אני אוהבת ללכת לפארק ולאסוף אצטרובלים ועשבים מיוחדים ביחד עם הילדים שלי.

אני אוהבת את השמש החמימה על הפנים שלי אחרי כמה ימים קרים של עננים וגשם.

אני אוהבת לקנות בחנות הירקות האורגניים ליד הבית שלי.

אני אוהבת את החכמה העמוקה והמיוחדת שיש בכל דבר שקורה בעולם.

אני אוהבת לחבק עצים.

לפני כמה ימים היה לי ביטול פגישה מאוד חשובה ברגע האחרון, אני שונאת להודות בזה – אבל זה בהחלט העלה את מפלס העומס שלי למקום גבוה יותר מזה שאני מכירה.

אני אוהבת לשבת על הספסל בגינה ולשמוע את ציוץ הציפורים.

אני אוהבת ללכת לישון בתשע בערב.

אני אוהבת את הקפה של הבוקר.

אני אוהבת לצאת לבלות עם חברות.

אני אוהבת לפרגן לציפורניים שלי ולטפח אותן.

אני אוהבת את תכנית האימונים שלי.

אני אוהבת להתחבר לבורא עולם, מקור הכוח האלוקי שלנו, בעזרת כתיבה ביומן, ישוב הדעת ומדיטציה.

אני אוהבת לחבק עצים

אני אוהבת לחבק עצים…

אני אוהבת את מה שרבי נחמן אומר (שיחות הר”ן מו) בעניין המחשבות: “צָרִיךְ לִשְׁמֹר אֶת הַמַּחֲשָׁבָה מְאֹד! כִּי מִמַּחֲשָׁבָה יָכוֹל לִהְיוֹת נַעֲשֶׂה דָּבָר חִיּוּנִי מַמָּשׁ. וְדַע, שֶׁכָּל בְּחִינָה שֶׁהִיא גָּבוֹהַּ לְמַעְלָה יוֹתֵר אֵצֶל הָאָדָם, הִיא יְכוֹלָה לְהַגִּיעַ וּלְהַשִּׂיג יוֹתֵר. כְּמוֹ לְמָשָׁל, עִם הָרֶגֶל יְכוֹלִין לְהַשְׁלִיךְ אֵיזֶה דָּבָר לְמַעְלָה, אֲבָל עִם הַיָּד יְכוֹלִין לְהַשְׁלִיךְ לְמַעְלָה יוֹתֵר. וּבְהַדִּבּוּר יְכוֹלִין לְהַשִּׂיג וּלְהַגִּיעַ יוֹתֵר וְיוֹתֵר, כִּי בְּהַדִּבּוּר יְכוֹלִין לְדַבֵּר לְמֵרָחוֹק. וְהַשְּׁמִיעָה הִיא גָּבוֹהַּ יוֹתֵר וִיכוֹלִין לִשְׁמֹעַ קוֹל מֵרָחוֹק מְאֹד כְּגוֹן, כְּשֶׁיּוֹרִין בִּקְנֵי־שְׂרֵפָה (שֶׁקּוֹרִין הוֹרְמַאטֶעס) יְכוֹלִין לִשְׁמֹעַ לְמֵרָחוֹק מְאֹד. וְהָרְאִיָּה יְכוֹלָה לְהַשִּׂיג וּלְהַגִּיעַ עוֹד יוֹתֵר וְיוֹתֵר, כִּי בְּהָרְאִיָּה יְכוֹלִין לִרְאוֹת וּלְהַבִּיט עַל הַשָּׁמַיִם. נִמְצָא שֶׁכָּל בְּחִינָה שֶׁהִיא גָּבוֹהַּ יוֹתֵר לְמַעְלָה הִיא יְכוֹלָה לְהַשִּׂיג וּלְהַגִּיעַ יוֹתֵר. וְהַמַּחֲשָׁבָה הִיא גָּבוֹהַּ מְאֹד, לְמַעְלָה מִן הַכֹּל, וִיכוֹלָה לְהַשִּׂיג וּלְהַגִּיעַ לְמַעְלָה לְמַעְלָה, עַל כֵּן צְרִיכִין לְשָׁמְרָהּ מְאֹד.”

ההרגשה הנפלאה שאני מקבלת מיצירת רשימה כזו והבעת הכרת התודה שלי לבורא עולם עליה, פותחת בתוכי דלת לנקודות מבט חדשות ורגשות שאינם זמינים לי כשאני ב’רגיל’ שלי, כשדברים לא מציפים אותי. אהבה והכרת תודה הן הכרחיות לצמיחה הרוחנית והאישית שלנו, וכמובן, לתודעה גבוהה יותר.

אני מאחלת לכם שבוע נפלא ומבורך. ויהי רצון שתעברו בצורה הכי רוחנית ומדהימה רגעים מציפים, מעיקים ומעמיסים – אם יהיו כאלה… ושתצליחו ליצור אווירה רגועה בבית שלכם, מלאה באמונה, חסד ואהבה ושתהיו מקור לברכה גם לעצמכם וגם לאחרים, אמן!

אתם מוזמנים ליהנות ממגוון מאמרים מרתקים ומעניינים בנושא חברה והשקפה בקישור הזה.