של מי הסיפור הזה?

אחרי שב.י.ג פיש החליט להקים מרפאה (שכבר קיימת) הוא נותן לנו את תרופת הבונוס הכי חזקה: כל אחד מאיתנו הוא סיפור מרגש וסוחף!…

שלום לכל החברים, אני לא חוזר בי כלל מההודעה שלי משבוע שעבר על הקמת “מרפאה” מיוחדת במינה שבה יטפלו בכל מי שצריך בשיטות המתקדמות ביותר, עם הרפואות המועילות ביותר, הרפואות שגם משיח יתקן את העולם בעזרתן וירפא על ידן כל חולה וכל פיסח וכל צרוע וזב.

ואתם יודעים מה החידוש הכי גדול במרפאה הזאת? שהיא כבר קיימת! בכלל לא צריכים תקציבים לרכישת מבנה והקמת משרדים וחדרי אשפוז וכדומה, אלא הכל נעשה בבתי החולים! שימו לב! לא לטעות: לא בבתי החולים במשמעות של “בית-חולים”, אלא בבתים שבהם גרים החולים…

כן, המשבר מגיפת וירוס הקורונה שסגר אותנו בבתים גילה לנו שאפשר לעשות כל כך הרבה דברים בלי לצאת מהבית כלל, ובעיקר, הרפואות הנפלאות של הצדיק האמת שלא צריכים לצאת מהבית בשבילן כלל. פשוט, מתחילים את הטיפול בבית ובאים לביקורת פעם בשנה אצל הרופא הגדול במרפאה הראשית באומן.

אז בואו נתחיל בהוראות ובמרשמים הראשונים:

ספר

סופר

סיפור

לא מבינים? לא נורא, עוד מעט תבינו, אבל קודם כל תזכרו שאתם חייבים לשמור בצייתנות על שלושה פרטים אלו ורק אז התרופה עושה את פעולתה המרבית.

אולי גם זה יעניין אתכם:

המרפאה

לרתום את המחשבות

תמחזרו מחשבות טובות

השבת והמחשבה

מרשם בדוק לחיים מאושרים

דבר חדש לגמרי

שינויים כן נולדים

תאפשרו לו

מעט זה גם טוב

רוצים להכיר את עצמכם? סקרנים לדעת מהו הייעוד שלכם בחיים? היכנסו לקישור הזה או התקשרו למספר – 02-5824641 ותיהנו ממגוון ספרים עשירים בכלים שיעצימו אתכם! הזמינו כבר עכשיו!

ועכשיו נפרט:

ספר – הקב”ה נתן לנו תורה, התורה נקראת “ספר”, שהיא רשומה עלי ספר כמו שכתוב “ויקח ספר הברית” וכן “ויהי ככלות משה לכתוב את דברי התורה הזאת על ספר וכו’” ועוד. צריכים ללמוד בספר הזה שמתחלק במשך הדורות לעוד רבבות ספרים, והלוואי ונזכה ללמוד את כולם, אבל לעת עתה נתרכז בספרים היסודיים כגון חומש, תהלים, גמרא, שולחן ערוך ועוד, וכמובן – ספרי הרפואות עם ההוראות המפורטות לדור שלנו: ספרי רבינו הקדוש – רבי נחמן מברסלב!

סופר – בלומדנו את ה”ספר” – את כל דברי התורה באיזה ספר שיהיה, אסור לשכוח את הסופר שהוא הצדיק – נשמת משה – שנתן לנו את התורה והמשיך לבוא בכמה לבושים לגלות את רזיה, סודותיה ועצותיה המתוקות. ללמוד בספר בלי לזכור את נשמת הצדיק – הסופר – שבכוחו נובעת החכמה העליונה ומתחדשת התגלות התורה בכל עת לכל נשמה כפי תיקוניה, פירושו, להתנתק מהנביעה הזו וממילא, לאט לאט, המעיין מתייבש וכבר לא מרגישים את החיות והמתיקות שבתורה.

עיקר התכלית של הסופר כאשר הוא כותב ספר הוא הסיפור היוצא מזה. אני! אתה! כל אחד ואחד – הוא הסיפור! חשוב מאוד לא לשכוח זאת!

סיפור – עיקר התכלית של הסופר כאשר הוא כותב ספר הוא הסיפור היוצא מזה. אני! אתה! כל אחד ואחד – הוא הסיפור! חשוב מאוד לא לשכוח זאת! השם יתברך רוצה אותך. הוא רוצה את הסיפור הזה המיוחד של דוד או חיים או ויקטור או שרה או דינה או בלה וכו’, שמתמודדים כל אחד ואחד עם הניסיונות המיוחדים שלו בקיום התורה.

כל יהודי הוא סיפור כל כך מעניין ומרגש! כמו שמובא בסיפורי מעשיות – במעשה מבערגיר ועני (מעשה י’) בסופו: משיח יגיד לישראל כל מה שעבר על ישראל בכל יום ויום, על כל אחד ואחד מישראל בפרט! תארו לכם, משיח ישב ויטרח לספר את הסיפור של כל אחד מאתנו! כן גם שלך רמי (או דני או שמואל וכו’), ועד כמה שנראה לך שלא קורה שום דבר בעל משמעות בחיים שלך, זאת טעות! – הכל כל כך משמעותי שאנחנו לא יכולים לשער במוחנו כלל.

זהו יסוד היסודות ברפואת הנפש שלנו – שנדע שאנחנו כאן הסיפור. הצדיק מדבר עלינו, עלינו ממש. רבי נתן במכתביו לא מפסיק להדגיש את השיחות של רבינו מהן מובן שכל הזמן נעשים אתנו דברים חשובים ועליונים, “כי לא דבר ריק הוא מה שנעשה עם כל אחד ואחד וכו’”, ו”ה’ כה גדול, נעשים כאלה דברים בעולם, אפילו אתם כמו שאתם כל אחד כפי שנפל וכו’”.

כשנבין שאנחנו כאן הסיפור נגלה שזה היסוד ברפואת הנפש שלנו!

כשנזכיר זאת לעצמנו, אז ניגש לספר אחרת ונתייחס לסופר אחרת. הספר לא נכתב למישהו אחר – הוא נכתב לי! הסופר לא כתב אותו בשביל עצמו או בשביל מישהו אחר – הוא כתב אותו בשבילי! הקב”ה רוצה אותי. אני זה שעתיד לצמוח כאן לעץ יפה נותן פרי. צריך כל אדם לומר בשבילי נברא העולם.

והמקום הטוב ביותר להבין זאת הוא… דווקא בבית! למה? כי כשיוצאים החוצה אפילו רק כדי ללכת להתפלל במניין וללמוד בבית מדרש, כל שכן לקניון או לבית הקפה, אפשר “לפספס” את הנקודה הזו שדיברנו עליה. כי בחוץ יש הרבה אנשים, ומי אמר שאני כאן הסיפור? אבל בבית שלך – בוודאי אתה הסיפור. כי הבית הזה, של מי הוא? לא שלך? כשנחזור ונזכור זאת, אז נוכל שוב לצאת ולהיפגש עם בני אדם וללמוד ולהתפלל ביחד, שזה לא פחות חשוב, כי באמת צריכים דווקא את שני המישורים כידוע.

עכשיו מובן שהטיפול שלנו מועיל דווקא בבתי החולים – בבתים של החולים, ששם הם מבינים שהם העניין והם הסיפור, ואז ממילא מתחילים ללכת בדרך הטובה אל עבר הבריאות העולמית שלהם!

נסיים במעשה ששמעתי (מעשה אמיתי) על אחד שנכנס לרופא עם צפרדע על הראש.

הרופא שאל בתמיהה: מה זה?

לא יודעת, קמתי בבוקר וזה צמח לי – אמרה הצפרדע…

רפואה שלמה!

מאמרים נפלאים ומרתקים נוספים בנושא צמיחה אישית תמצאו בקישור הזה.