תמצית החיים בשתי דקות ועשרים ושלוש שניות

תמצית החיים בשתי דקות ועשרים ושלוש שניות

תקראו לזה אתגר התמצית: איך מתמצתים את החיים בשתי דקות ו-23 שניות? ועד שתצליחו, בואו לגלות איך אישה אחת – מירית הררי ז”ל, עשתה את זה ובענק!

איך מתמצתים את החיים שלנו בעולם הזה הכי קצר וקולע?

את השאלה הזאת מן הסתם שאלו אתכם לא פעם או שהיא רצה לכם בראש אינספור פעמים ולא מצאתם לה תשובה, וזה הגיוני מאוד.

אבל באמת, איך אפשר לחשוב על זה בכלל? ונניח שכן נאתגר את עצמנו עם השאלה הזו –אז איך אפשר לתמצת את החיים ולגלות שעשינו את זה עם המסר הכי טוב ומעורר השראה? כזה שנותן לנו דחיפה, איזו פעולת הנעה שתוביל אותנו לשנות ולעשות משהו בשביל אחרים? ולא פחות, בשביל עצמנו? להיות אנשים טובים יותר?

אישה אחת – מירית הררי ז”ל, הצליחה לעשות את זה.

אולי גם זה יעניין אתכם:

רגע בלי מחשבה – להתמודד עם מחשבות שליליות

מריחים את זה?

שמחה – סוד ההצלחה

ארבע סיבות לשמוח

תודה לך השם

תמצאו את הרווח

מעט זה גם טוב

תמצאו את הטוב

תודו שיש בכם טוב

נקודות טובות ואזמרה

12 טיפים לרגעים קשים

גלגל ההצלה של רבי נחמן

לפני שהיא נפטרה, מירית ביקשה שחודש לאחר פטירתה יפורסם סרטון וידאו קצר שהיא צילמה את עצמה בבית החולים, וכדבריה – “אם אתם רואים את הווידאו הזה, כנראה שהפור נפל”, כלומר שהיא נפטרה ממחלת הסרטן שליוותה אותה בשנתיים האחרונות של חייה.

בשתי דקות ועשרים ו-23 שניות מירית הצליחה, במילים המקסימות שלה, לתמצת את החיים עם מסר נפלא ואמיץ והרבה מאוד צידה לדרך, מעין צוואה רוחנית שלה, עבור כל מי שיצפה בסרטון של “היום שאחרי”.

“אם אתם רואים את הווידאו הזה, כנראה שהפור נפל”… ובמילים המקסימות שלה, היא מצליחה לתמצת את החיים עם מסר נפלא ואמיץ והרבה מאוד צידה לדרך!

אז הנה תמצית החיים המתוקה והמעודדת של מירית הררי ז”ל בשתי דקות ו-23 שניות כשהיא יושבת על המיטה שלה בבית החולים:

“היי, שלום לכולם. אם אתם רואים את הווידאו הזה אז כנראה שהפור נפל, כי הווידאו הזה נועד ל’יום שאחרי’. אז קודם כל, אני רוצה להגיד תודה לכולם על האהבה הענקית שכולם הרעיפו עלי ועל התפילות ועל החיזוקים. זה לא היה ברור מאליו בכלל.

“זאת השנה היפה בחיים שלי, אין ספק. עברתי דברים לא פשוטים, קשים, לפעמים גם, אבל בשנה הזאת קיבלתי את ההזדמנות להוציא את הטוב שבי, לא ידעתי לכמה זמן אבל המשמעות שקיבלתי בשנה הזאת לא זכיתי לה ב-51 השנים שקדמו לה. וזה מבחינתי הדבר הנפלא ביותר.

“המסר הענק שאני רוצה להעביר לכולם זה: א – לא לפחד. אני יודעת שזה לא פשוט להפנים דבר כזה, אבל זה אפשרי.

“להיות באמונה שאנחנו פה ממילא לא לנצח. ותחשבו על זה שאנחנו פה באים לשישים, שבעים, שמונים שנה לא בשביל עוד טיול, לא בשביל עוד בית, לא בשביל עוד שמלה יפה.

בעיניי המשמעות היא להיות צינור שמעביר טוהר והמון אהבת חינם

“מה המשמעות שלנו בחיים? בעיניי המשמעות זה אהבת חינם, לעשות טוב, לחזק אנשים אחרים, להיות צינור, צינור שמעביר טוהר, לחשוב לפני שאנחנו כועסים. ובכלל, גם לדעת שכל המחלות, ומחלת הסרטן, אני באמונה שלמה שזה מתחיל… שאנחנו יוצרים את המחלה עם הלחצים והתסכול ואנחנו גם יכולים להבריא את עצמנו.

“אז אני זכיתי ליהנות ואני מאחלת לכולם המון המון בריאות והמון אהבת חינם, הכי הכי חשוב”.

את דבריה סיימה מירית ז”ל עם חיוך על הפנים.

ואם תשאלו אותי, כל מילה מיותרת ואין צורך להוסיף עוד שום דבר. כי זה המסר הכי קצר וקולע של החיים בצורה הכי מטורפת ששמעתי. פשוט, להפנים ולעשות.

אתם מוזמנים ליהנות ממגוון מאמרים מרתקים בנושא חברה והשקפה בקישור הזה , תיהנו!