תהיו שם, זה היום שלכם!

במקום לחפש סיבות להתייאש חפשו דרכים להצליח ולהתחזק! זה היום שלכם, הרגע של הזריחה הגדולה, אז תהיו שם!…

 נפלתי.

זהו, היום כבר אין לי סיכוי.

אני עוזב ומרפה.

לא מעניין אותי מה יהיה.

מחר נראה כבר…

אולי גם זה יעניין אתכם:

מקור האנרגיה החיובית

משיבת נפש – להיות בן אדם חדש

על חבל דק

מעט זה גם טוב

אבא מתפאר בנו

אתם חשובים מאוד

אבל למה? מה, אין דרך לשוב אל אבא בשמים גם ממקומך? הלא על זה כתב רבי נחמן מברסלב, שגם אם האדם עבר מה שעבר אל ייאש עצמו. הרי אתה בעצמך יודע שכנגד כל נפילה שיש לך יש לך גם עליות ומצוות ונקודות טובות רבות אחרות, ואתה יכול לחטוף הרבה טוב, וכבר קיימת הרבה טוב. אם כן, מדוע אתה מעדיף להתמקד בנפילה ולהתרחק? טוב יותר שתתמקד בטוב ותראה שבורא עולם עוזר לך גם להצליח, אפילו אם זה לא תמידי, רק מדי פעם, אבל תגדל את זה, תרומם את זה, תדבר מזה הרבה עד שזה ימלא אותך – את כולך! כך תתחזק שאתה כן יכול לנצח, להצליח, על ידי זה יהיה לך כוח להמשיך להילחם את מלחמת היום בעזרת השם.

רבי נחמן כתב על זה רבות ואמר שגם אם האדם עבר מה שעבר – שלא ייאש את עצמו! אז תרימו את עצמכם! דברו על זה! תאמינו שאתם כן יכולים לנצח ולהצליח – זה המפתח שפותח את כל הדלתות בחיים!….

סיפור: שלושה משוגעים בבית משוגעים – שחרחר, בלונדי וג’ינג’י – החליטו – בורחים! שלחו את הג’ינג’י לבדוק מה מצב החומה ובינם לבין עצמם החליטו שיהיה מה שיהיה, הם בורחים! אם יתברר שהחומה נמוכה יקפצו מעליה, וגם אם החומה תהיה גבוהה מאוד, אין ייאוש – הם יחפרו תחתיה. מחכים השנים לג’ינג’י והנה הוא חוזר כשהוא בוכה בכי תמרורים – זהו זה, אבוד אחים, אין שום דרך לצאת. למה? – שואלים אותו  השחרחר והבלונדי. כי אין חומה בכלל! – עונה הג’ינג’י, ושלושתם פוצחים ביחד בבכי שובר לב של אכזבה מרה…

אחי! אין בכלל חומה! תמצא את הדרך לברוח! היה חכם! יש לך טוב, תיצמד, תברח מהרע ומהייאוש.

כל זמן שנאמין שיש חומה מולנו לא נצליח לפרוץ קדימה…

עוד סיפור: שיכור אחד נוסע בכביש, עוצר אותו שוטר ומבקש לבדוק אם הוא שיכור או לא. השוטר מסמן קו ישר על המדרכה ומבקש מהשיכור: בבקשה! נא ללכת ישר על הקו! השיכור מתכונן ללכת על הקו, נותן בו מבט ואז פונה לשוטר בגיחוך: מה, אתה עושה ממני צחוק? קודם כל תיישר את הקו המזוגזג הזה ואחר כך תדבר איתי על ללכת ישר על הקו! תדבר עם שר התשתיות, הוא טוב בזה!

ככה זה, כשמחפשים תירוצים מוצאים. במקום לחפש סיבות להתייאש תחפשו דרכים לברוח, להתחזק, להצליח, להיות חזקים. להיות שם. להיות בקרב. “אתם מוכרחים להיות כאן!!!”

בהצלחה. זה היום והרגע של הזריחה, כך זה נראה, רק תבחרו להתבונן במה שמחזק, ובכוח שמדרבן ועוזר לכם להחזיק ולהמשיך.

תתתחחחזזזקקקו!!!!

אשריכם. הקב”ה איתכם.