שמעתם? משנכנס אדר מרבים בשמחה!

את חודש אדר השנה קיבלנו במנה כפולה של שמחה. ולא רק, גם עם סגולה נפלאה מרבי נחמן ומבצעים מיוחדים בחנות האתר שלנו!

חכמינו מלמדים: “משנכנס אדר מרבים בשמחה”.

ועכשיו לא רק שאנחנו בחודש אדר כמו בכל שנה, אלא שהשנה קיבלנו אותו במנה כפולה – אדר א שתיכף מסתיים אך אנו עם הפנים אל אדר ב – בו חל חג הפורים, החג הכי שמח ומצחיק בשנה!

רבי נחמן מלמד אותנו דבר מעניין על אחד הכוחות שקיבלנו בידיים וברגליים: אם יש לאדם משפט או סבל וייסורים בעולם (ויש כמו שכולנו רואים) אפשר להמתיק את הדינים הקשים הללו.

אולי גם זה יעניין אתכם:

אדר – אל תהיה זקן!

משנכנס אדר מרבים בשמחה

אדר ופורים – אתחול מחדש

אדר – עולם של מים

ואנחנו יכולים לעשות את זה בעזרת הדבר שהכי לא חשבנו עליו: ריקוד ומחיאות כפיים שבאמצעות ממתיקים את הדינים והגזירות (ליקוטי מוהר”ן חלק א, י) וזו לשונו: “כְּשֶׁיֵּשׁ, חַס וְשָׁלוֹם, דִּינִים עַל יִשְׂרָאֵל, עַל יְדֵי רִיקּוּדִים וְהַמְחָאַת כַּף אֶל כַּף נַעֲשֶׂה הַמְתָּקַת הַדִּינִין”.

השנה קיבלנו את חודש אדר במנה כפולה – אדר א שתיכף מסתיים אך אנו עם הפנים אל אדר ב – בו חל חג הפורים, החג הכי שמח ומצחיק בשנה!

כאשר רבי נחמן מסר את השיעור הזה לשומעיו, הוא הדגיש כי הוא מתכוון לכך במובן הכי פשוט ואמיתי. עלינו לשמוח, לרקוד ולמחוא כפיים. ואם אתם צריכים משהו שיכניס אתכם לקצב, אז עשו את זה עם מוסיקה ברקע. כן, גם אם זה לכמה רגעים, זה יעזור לכם פיזית ורוחנית.

רבי נתן מברסלב, תלמידו המובהק של רבי נחמן, אמר פעם לחסידיו: “אני הולך לתת לכם תיקון – ריקוד כל יום”!

אל תפסיקו לשמוח, לצחוק ולרקוד – זה ממתיק את הדינים הקשים!

אל תפסיקו לשמוח, לצחוק ולרקוד – זה ממתיק את הדינים הקשים!

“וישמע שמו (מרדכי, כלומר הצדיק) בכל העמים” (מגילת אסתר, ט) – קולו של רבי נחמן מגיע לכל מקום בעולם עם הספרים הנפלאים שיוצאים מהוצאת הספרים שלנו – מכון נחלת צבי, אותם ניתן להשיג בחנות האתר שלנו במחירים מיוחדים. אל תפספסו!!!

יהי רצון שכולנו נתברך בחודש הנפלא הזה בחיים טובים ומלאים בשמחה ושפע, שיהיה לנו חודש של שמחה אמיתית ויתבטלו כל הגזירות והמלחמות, אמן!

מה קורה במעגל החיים שלנו לפי לוח השנה? אתם מוזמנים לגלות בקישור הזה.