שבעה גלגלי הצלה שאתם בטוח צריכים

אין כמו גלגל הצלה ברגעים האלה שנראה ששום דבר לא יעזור, שאין מוצא, שאין מי שיעזור… עד שגלגל כזה נופל אלינו ישר מן השמים. קבלו שבעה כאלה!

לא אחד, כאן תקבלו שבעה גלגלי הצלה שאתם בטוח צריכים בחיים שלכם לכל מצב, כאלה שישלפו אתכם החוצה מהמקום בו אתם נמצאים (שקועים) ומיד תרגישו את השינוי!

גלגל ראשון – מרגיש שאתה ספוג בחטאים ובמרוץ אחרי התאוות? עם גלגל ההצלה הזה תבין שאתה יכול להציל את עצמך מהמקום בו אתה נמצא עם דבר אחד פשוט: אנחה. כן, כזו שתצא לך מכל הלב.

למה? כי פעולת האנחה, במיוחד כשהיא יוצאת ממך ממקום של חרטה נושפת את האוויר/ההשפעה הרעה החוצה, ולאחריה תמיד תבוא נשימה עמוקה – שזו שאיפה של אוויר/השפעה טובה וטהורה. לכן, גם אם אתה לא יכול לומר שום דבר לבורא עולם, אפילו לא חצי מילה, אתה יכול לשחרר אנחה מכל הלב ולהוציא ממך את כל האוויר הרע שנשמת.

אולי גם זה יעניין אתכם:

אם יש לכם את צרור המפתחות הזה אתם מסודרים

בלי יום רע אחד בחיים שלי

גדול מהחיים: אוסף אנקדוטות לצמיחה אישית ולרגעים מאושרים בחיים

גלגל שני – לגבי ההתמודדויות והקשיים שלך בחיים בכלל ובצמיחה האישית שלך בפרט, זכור שישנם שני גורמים שמאוד משפיעים עליך: החסרונות האישיים שיש לכל אדם, וגם הצורך לשאת בעומס החסרונות של הדור בו הוא חי. כלומר, זה נוגע ברמה אישית ולאומית בכל הקשור למאבקים הפנימיים של האדם. זאת בחלט תזכורת חשובה שבאה לאזן אותנו מכל מה שאנחנו לוקחים על הכתפיים שלנו.

גלגל שלישי – גלה עקביות בשני דברים חשובים שיש בכוחם להוציא כל אדם מכל מקום בו הוא, גם הנמוך ביותר: טבילה במקווה ולימוד תורה זה השילוב המנצח!

גלגל רביעי – כאשר אתה מרגיש מוצף לפתע במחשבות שליליות, רעות וטורדניות – דע כי ההתגברות עליהן הוא התיקון העיקרי לחטאי העבר שלך. זאת באמת מתנה במסווה, במקום לעבור צורות שונות ולא פשוטות של תיקון החטאים הללו, פשוט לחשוב מיד משהו חיובי במקום השלילי, וזהו.

אתה יכול לשחרר אנחה מכל הלב ולהוציא ממך את כל האוויר הרע שנשמת!

אתה יכול לשחרר אנחה מכל הלב ולהוציא ממך את כל האוויר הרע שנשמת!

גלגל חמישי – התבוננות על החיים עם עיניים של אמונה דורשת מהאדם להאמין ש’לא’ זה באמת ‘כן’. כלומר, מה שאתה רואה בעיניים הגשמיות שלך הוא לא בהכרח המציאות האמיתית.

גלגל שישי – זכור, תירוצים זה הדבר הכי קל שאפשר לשלוף מהשרוול! אתה יכול תמיד למצוא את בורא עולם בחיים שלך. מספיק שתיתן דעתך לכך שאתה פוקח את העיניים בבוקר ומבין שקיבלת הזדמנות אדירה של 24 שעות נוספות של עשייה, פרנסה, שמחה, אושר, זוגיות, ילדים וכן הלאה. בכל מקום שאתה נמצא, גם אם חלילה נפלת וחטאת – גם שם תוכל למצוא את בורא עולם שוב עם רמזים נפלאים לחזור ולהתחבר אליו!

גלגל שביעי – כפי שנפלת מהאמונה שלך כך תצטרך לחפש עצות עמוקות יותר כדי לחזור ולתקן את האמונה שלך. והבשורה הטובה – יש לרבי נחמן שפע של עצות כאלה, פשוט תפתח את אחד הספרים שלו ותמצא ים של עצות והכוונות. בכל מקרה, החיפוש אחרי העצות הללו הוא גם עניין רציני וכזה שמצריך הקרבה עצמית מצידך כדי להשיג את המטרה האדירה הזאת.

עכשיו תהיו בטוחים שאתם בדרך הנכונה!

מאמרים נפלאים ומרתקים נוספים בנושא צמיחה אישית תמצאו בקישור הזה.