צעירים לנצח: ככה נישאר צעירים ובריאים בקיץ

צעירים לנצח: ככה נישאר צעירים ובריאים בקיץ

רוצים להישאר צעירים ויפים? הנה סוד האנטי אייג’ינג שכולם רוצים לגלות: תאכלו מזון שמכיל נוזלים רבים שהגוף זקוק להם ותראו מה יקרה לכם!

הקיץ עוד לא הוכרז רשמית אבל הוא בהחלט כאן ויחד איתו הגיעה עונת האבטיחים, המלונים והענבים. אני רוצה לספר לכם על משהו מעיף שהשלושה האלה עשו לי, כיצד הם ריפאו לי את הגוף, חידשו את האנרגיות שלי, טיהרו לי את הגוף מבפנים והעלו את כל העניין הבריאותי שלי בכמה רמות, באופן שלא יכולתי לדמיין.

מאז אני מרגישה נפלא, מקווה שגם אתם.

אבטיח, מלון וענבים הם ממש תרופות טבעיות. והם באים עם בונוס מדהים: הם גם אנטי אייג’ינג, מנקים אותנו מבפנים, מעניקים לנו בוסטים של אנרגיות, ויותר מכל – עושים אותנו יפים. כן, קראתם נכון.

איך?

אולי גם זה יעניין אתכם:

המפתח לבריאות אמיתית נמצא בפירות

אכילה ומחשבה מזינה

האביב מרפא – כוחו המרפא של האביב והעצה של רבי נחמן

אתה מה שאתה אוכל

כל הפירות, אבל בעיקר השלושה הללו, מושכים ומטהרים פסולת וחומצה מהגוף. וזה חשוב מאוד, למשל, למי שרוצה להוריד במשקל, למי שרוצה להיות ממוקד ומרוכז, הם מעניקים לתאי הגוף לחות, ממריצים בגדול את הגוף ומורידים נפיחות וכאב. וואו!

אז הנה סוד האנטי אייג’ינג שכולם רוצים לגלות: אכלו מזונות שיש להם אחוזי מים גבוהים יותר מזה של גופכם. גוף האדם מכיל בסביבות 70% נוזלים (75% בלידה ו-60% בגיל מבוגר), ועכשיו שימו לב:

באבטיח יש – 92% נוזלים!

במלון יש – 90% נוזלים!

בענבים יש – 80% נוזלים!

אם ביקשתם להיות ‘נוזליים’ יותר, זאת הנוסחה.

וזאת גם הדרך להישאר נקיים בתוך הגוף – מעי הגס נקי, דם נקי, לימפה נקייה. איך? על ידי אכילת פירות, ובמיוחד מלון וענבים, על קיבה ריקה (לארוחת בוקר או 4 שעות אחרי הארוחה).

הם גם אנטי אייג’ינג, מנקים אותנו מבפנים, מעניקים לנו בוסטים של אנרגיות, ויותר מכל – עושים אותנו יפים. כן, קראתם נכון.

והרשו לי לספר לכם למה אני כל כך מתלהבת מהפירות האלה. הכל התחיל מההתנסות הראשונה שלי עם שלושת פירות-העל האלה בקיץ 2003, אחרי מספר חודשים של מחקר על כוח הריפוי והניקוי של פירות וירקות החלטתי לנסות את מה שקראתי על עצמי. אכלתי אבטיח, מלון וענבים לארוחות בוקר וצהריים, בנוסף לסלט ירוק עם ירקות מאודים לארוחת הערב. שתיתי הרבה מים, עשיתי הליכה יומית ואת היום סגרתי בשעה עשר בלילה כשאני כבר במיטה.

אחרי שישה שבועות התוצאות היו מדהימות! כל המשקל שנוסף לגוף שלי אחרי הלידה ירד, רמות האנרגיות שלי היו נפלאות למרות שאתם יודעים איך נראים לילות אחרי לידה – ללא שינה, כמובן, או כמו שכולם אומרים לילות לבנים, פלוס טיפול בשלושה ילדים קטנים שחיכו לרגע שאמא תחזור לעצמה.

אבל מה שבאמת העיף אותי היה השינוי שעור הפנים שלי חווה, האקנה שתקף את עור הפנים שלי מזה 10 שנים ולא הרפה, פשוט נעלם. העור קיבל גוון אחיד וזוהר. חברות, או אפילו נשים ברחוב שאני לא מכירה, היו שואלות אותי מה עשיתי ומהי נוסחת הקסם? אז הנה, זה מה שעשיתי. זה הסוד. בלי נוסחה ושום קסם.

עכשיו אתם מבינים למה אני תמיד מדברת על פירות וירקות טריים?

פירות מעניקים לנו כמות מכובדת של אנרגיות, הם מנקים לנו את הגוף, כי הם מלאים בנוזלים שנספגים בגוף שלנו! תנצלו את הכוח של פירות הקיץ ותיהנו גם מהטעם וגם מהכוח הנפלא שבורא עולם טבע בהם!

באבטיח יש 92% נוזלים

באבטיח יש 92% נוזלים!

ולא רק!

צאו קצת החוצה ותפסו לכם כמה קרני שמש שיעניקו לכם ויטמין די, כמובן בשעות הבריאות.

עשו פעילות גופנית מחוץ לבית, ובאותה הזדמנות התחברו לבריאה של בורא עולם.

העריכו את החיים היקרים שלכם וזכרו שהחיים קצרים.

מתרגשים? אני בהחלט כן!

תקשיבו, אם השנה האחרונה של הקורונה הוציאה אתכם מהמסלול של הבריאות, זה הזמן לנער את עצמכם, את האבק והקילוגרמים שהצטברו ולחזור לעגלת הבריאות, כי המלונים, הענבים והאבטיחים כאן כדי לעזור לנו!

כל קיץ אנחנו מקבלים עוד הזדמנות לנקות את הגוף, להתמלא באנרגיות, ליהנות מעוד מינרלים שיעשו לנו טוב, לחדש את מלאי הוויטמין די שלנו וליהנות מאוויר מרענן!

תודה רבה לך בורא עולם על ברכת הקיץ שאתה מעניק לנו כל שנה! אני בהחלט לא מתכוונת לפספס אותה. מקווה שגם אתם. תיהנו!

מאמרים מרתקים נוספים בנושא בריאות – הגוף והנפש תמצאו בקישור הזה.