מרגישים את הדבר הזה שיש באוויר?

מרגישים את הדבר הזה שיש באוויר

איך אני יכולה לעורר נשים אחרות להרגיש ולהיראות צעירות ורעננות, כשאני מרגישה שכל העולם עם כל המשקל שלו נמצא על הכתפיים שלי?

בתקופה האחרונה אני מוצאת את עצמי ‘יורדת’ על עצמי ואיך שאני נראית בלי הפסקה. אני עובדת כיועצת בריאות ואנטי-אייג’ינג לנשים, והמראה החיצוני אכן עושה את ההבדל בסוג עבודה שכזאת, למרות שלרוב הייתי די בסדר בעניין הזה עם עצמי.

ביוני מלאו לי 50 והחיים הפכו להיות עוד יותר עסוקים בין חגיגת שמחה משפחתית לבין העזרה לבעלי בעסקים שלו. שלא לדבר על כך שהעולם ממשיך להיות אינטנסיבי במיוחד עם וירוס הקורונה, דבר שמהווה מקור ללחץ מתמשך עבורי. אז ברור שהדברים האלה גובים מחיר שבא לידי ביטוי על הפנים שלי.

רעשי הרקע בראש שלי מכל מיני מחשבות ודיבורים שלא נשמעו בקול המשיכו לזחול פנימה ולהציק לי בכל הזדמנות: איך אני יכולה לעורר נשים אחרות להרגיש ולהיראות צעירות ורעננות, כשאני מרגישה שכל העולם עם כל המשקל שלו נמצא על הכתפיים שלי?

אולי גם זה יעניין אתכם:

להאט את קצב החיים וליהנות מהפשטות שהם מציעים

אלול – ההזדמנות האדירה שלנו לחופש אמיתי

אלול – יצאתי למסע המיוחד לאני האמיתי שלי

לשמחתי, תפסתי את עצמי ומיד עשיתי את הדבר שאני הכי אוהבת לעשות (כנראה יותר מכל דבר אחר) – ישוב הדעת, שזה ישוב הנפש. זאת אמנות ההבהרה וההכוונה שאני מקבלת מבורא עולם היכן אני אוחזת בחיים, לאן פני מועדות ומה רצונו של הבורא בכל הסיטואציה הזאת?

אחרי שעה של ישוב הדעת, יצאתי עם שתי נקודות חשובות לחיים:

נקודה ראשונה – אני אסירת תודה על כל המידע והידע שיש לי בנושא הבריאות והאנטי אייג’ינג. הטיפול העצמי שעשיתי לאורך כל השנים עם המידע הזה אולי לא היה מושלם, אבל הוא תרם רבות לבריאות שלי, לאנרגיה ולמראה הצעיר שלי, ולרוח הצעירה שמנשבת בי מאז. על זה – תודה ענקית לך בורא עולם!

נקודה שנייה – לא השלמות היא שתעזור לי לשרת אחרים בתפקידי כיועצת בריאות ואנטי אייג’ינג. ממש לא. מה כן? העקביות בלחיות בצורה שאני מאמינה שהיא רצון הבורא עבורי (כן, גם אם זה לא מוביל למראה המושלם…). כמו כן, לחלוק את המסע הלא מושלם שלי הוא הדבר הנכון שאני צריכה לעשות (במקום לנסות להיראות המנטורית המושלמת).

וכל זה מוביל אותי לאלול.

במהלך חודש אלול הכי קל לרדת על עצמנו שלא עשינו את זה ואת זה ואת זה… והס מלהזכיר את העובדה שלא עשינו תשובה בדיוק כמו “שהיינו צריכים לעשות”, או כמו שחשבנו ודמיינו לעצמנו איך היא צריכה להיות. זה מתכון בדוק ומנוסה לרדת על עצמנו, לכתוש מכל כיוון אפשרי, לירות או לשלוח חיצים רעילים על עצמנו, רק בגלל שאנחנו לא עושים את זה או לפחות קצת. כי זה חברים.ות יקרים.ות בדיוק מה שהיצר הרע רוצה.

העולם ממשיך להיות אינטנסיבי במיוחד עם וירוס הקורונה, דבר שמהווה מקור ללחץ מתמשך עבורי. אז ברור שזה גובה מחיר לא קטן שבא לידי ביטוי על הפנים שלי.

לעניות דעתי, בתהליך התשובה ובכל תהליך שאנו חווים בחיים מותר לנו להיות קצת מבולגנים, כמו גם לשתף את הצד הפגיע הזה שלנו. הפחד להישפט על ידי אנשים הוא פחד שהיצר הרע מסיח את דעתנו בעזרתו, וכל כוונתו היא רק להרחיק אותנו מלהיות ממוקדים בעובדה שהדאגה היחידה שלנו היא להישפט על ידי בורא עולם ובין דין של מעלה, ולא על ידי אף אחד אחר.

ותנחשו מה?

בורא עולם רוצה שתהיו אמיתיים בתהליך הצמיחה שלכם ושתעבדו אותו ותתגאו בו! ואתם בהחלט יכולים לעורר את כל מי שסובב אתכם – המשפחה והחברים וכל הקרובים והאנשים שאתם מכירים – דרך המציאות שלכם, שהיא חוסר השלמות והפגיעות שלכם.

ולא, זה לא אומר שאתם צריכים לרדת על עצמכם בכל פעם שמישהו שואל אתכם מה שלומכם, או בכל פעם שאתם מנסים לתת דוגמה או לעורר השראה באחרים.

אבל זה כן אומר שאתם יכולים לעורר השראה כשאתם אמיתיים וכנים עם המסרים שלכם, ולא משנה מהו המסר שלכם. כשאנשים רואים שאתם כנים הם נוטים לסמוך עליכם יותר, ולמעשה, להקשיב יותר למה שיש לכם לומר.

בורא עולם רוצה שתהיו אמיתיים בתהליך הצמיחה שלכם ושתעבדו אותו ותתגאו בו!

בורא עולם רוצה שתהיו אמיתיים בתהליך הצמיחה שלכם ושתעבדו אותו ותתגאו בו!

אל תרדו על עצמכם בגלל שאתם לא בדיוק במקום שאתם חושבים שאתם צריכים להיות בו בכל תחומי החיים, אך בעיקר בזה הנוגע לעניינים הרוחניים שלכם ובתהליך התשובה. כמו גם במערכות היחסים שלכם, בעבודה, הבריאות או כל דבר אחר אליו אתם חותרים לשפר. אל תפחדו להיות עצמכם! אתם יכולים להשיג את החזון שלכם. וכן, אתם גם עלולים להיכשל בדרך אבל זה לא מגביל אתכם. אל תיתנו לכל מה שמציף אתכם ומה שאתם מרגישים לעצור אתכם, או לגרום לכם להסתפק בפחות.

כאשר אתם מקשיבים לקול הפנימי שלכם, במקום להשוות את עצמכם עם אחרים או עם המטרות שהצבתם לעצמכם ושעדיין לא השגתם, תהדפו את כל הפטפוטים שהיצר הרע ממלא לכם את הראש בהם ומנסה לעצור אתכם מלהתקדם הלאה.

אז שבוע שעבר הקדשתי הרבה יותר זמן ל:

ישוב הדעת

התכנסות פנימית

עבודת נשימה

ויתור על התחייבויות לא הכרחיות בלו”ז שלי

יצאתי החוצה בלי שום פילטרים.

שיהיה לכם המשך אלול נפלא!

עוד מאמרים מקסימים ומעוררי השראה על חודש הרחמים – אלול, תמצאו בקישור הזה!