לעשות – זה לבחור לחיות!

לעשות - זה לבחור לחיות!

ברכות החיים ניתנות לנו כאן, ממש עכשיו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא רק לזהות אותן ולהשתמש בהם!

בשבוע שעבר קרה משהו שממש הוציא לי את הרוח מהמפרשים. ואחרי כמה ימים עלה משהו אחר שהראה לי בבירור איך הקב”ה תמיד שומר עלי ומגבה אותי. כי גם כשקורים דברים שכביכול נראים לא הוגנים או פוגעניים, לבורא עולם יש אינספור דרכים לתקן את המצב בצורה הטובה ביותר עבור כל המעורבים.

בגדול, יש תנועת בריאות ותנועת מחלה, ובהתאמה, חשיבה של פרואקטיביות – ליזום ולעשות, ושל קורבנות. התורה אומרת לנו “הַעִדֹתִי בָכֶם הַיּוֹם, אֶת הַשָּׁמַיִם וְאֶת הָאָרֶץ הַחַיִּים וְהַמָּוֶת נָתַתִּי לְפָנֶיךָ, הַבְּרָכָה וְהַקְּלָלָה; וּבָחַרְתָּ בַּחַיִּים לְמַעַן תִּחְיֶה אַתָּה וְזַרְעֶךָ” (דברים ל, יט).

אולי גם זה יעניין אתכם:

לשנות באמת? קחו עשרה צעדים קדימה!

אם יש לכם את צרור המפתחות הזה אתם מסודרים

בלי יום רע אחד בחיים שלי

גדול מהחיים: אוסף אנקדוטות לצמיחה אישית ולרגעים מאושרים בחיים

בחירה בחיים כוללת בחירה בבריאות ובפרואקטיביות – בליזום ולעשות, נכון? זה יכול להיות אתגר טכני עבור חלק מאיתנו, כי לא לימדו אותנו ולא נתנו לנו דוגמה כיצד נראות בריאות ופרואקטיביות. התרבות של ימינו עוסקת בעיקר בחולי – במחלה וקורבנות.

גם אחר האירוע השני, שהראה לי בבירור שהקב”ה נמצא שם בשבילי תמיד, עדיין הרגשתי מדוכדכת מעט. הייתי צריכה לקחת קצת זמן ולהזכיר לעצמי את העובדות הרלוונטיות כדי לחזור לצד של “ובחרת בחיים”. אני חולקת אתכם את המחשבות והנקודות שעלו לי בראש למקרה שתצטרכו תזכורת במצבים כאלה.

בחירה בחיים כוללת בחירה בבריאות ובפרואקטיביות, בליזום ולעשות, נכון? זה יכול להיות אתגר טכני עבור חלק מאיתנו…

הדיוק וההשגחה הפרטית של בורא עולם באופן שבו הוא מטפל במצבו של כל אדם הוא ברמה התת-אטומית. הקב”ה תמיד צודק. הקב”ה אוהב אותך ותומך בך אז אל תיתן לאף אחד להפיל אותך! ותרגיש איך אתה עטוף באהבה ובתמיכה הזו. תעריך, תרגיש חמלה והבנה כלפי עצמך וכלפי הסובבים אותך. החיים קצרים. פנה זמן לחגוג את עצמך ואת מי שאתה, ליהנות, להודות, לברך אחרים במחשבות שלך ובאיחולים טובים. פנק את עצמך במשהו נחמד היום. כך או אחרת, הקב”ה תמיד שומר עליך. ואת זה אל תשכח לעולם!

החיים קצרים, תיהנה, תחגוג ותגיד תודה לבורא עולם!

החיים קצרים, תיהנה, תחגוג ותגיד תודה לבורא עולם!

תבחר בבריאות והקפד על חוקי החיים הנצחיים שאינם משתנים לעולם! השתמש ברופאים הטובים עלי אדמות שמוענקים לך על ידי היוצר שלך: אוכל אמיתי ונקי, שמש, אוויר צח, שינה, פעילות גופנית וצום לניקוי הגוף מדי פעם.

ברכות החיים ניתנו לנו כאן, ממש עכשיו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא רק לזהות אותן, להושיט יד ולגעת – להשתמש בהן, במתנות שאנחנו מקבלים מבורא עולם!

אז מה עדיף – ליהנות מהברכות והרפואה שהקב”ה נותן לנו, לבטל רעלים ולהתחדש, להרגיש בצורה מוחשית ופעילה את אהבתו ותמיכתו בכל רגע בחיים? או – להתרעם וליפול לתוך ספירלת הקורבנות?

זאת הבחירה שלך.

ואל תשכחו: לעשות – זה לבחור בחיים!

מאמרים נפלאים ומרתקים נוספים בנושא צמיחה אישית תמצאו בקישור הזה.