ליקוטי מוהר”ן עם פירוש נעימות נצח – המתנות הקטנות של החיים

ליקוטי מוהרן עם פירוש נעימות נצח המתנות הקטנות של החיים

חדש על המדף: כרך חדש (יא) נוסף לסדרת ליקוטי מוהר”ן עם פירוש “נעימות נצח”, המתנה הכי יפה שתעניקו לעצמכם במסע המופלא של חייכם!

לכל מי שחיפש את המתנה הכי יפה שהוא יכול להעניק לעצמו (או ליקרים לו), לכל מי שמבקש לעסוק במשנתו הנפלאה, המיוחדת והעמוקה של רבי נחמן מברסלב, ולהבין אותה בבהירות מיוחדת, מוזמן ליהנות מסדרה מדהימה בהוצאת מכון נחלת צבי – ליקוטי מוהר”ן עם פירוש נעימות נצח, כאשר לסדרה נוסף כרך חדש – כרך יא תניינא תורות ח-סה, ובימים אלה אנו עובדים כבר על הכרך הבא – יב תניינא תורות סו-קכה, האחרון בסדרה!

סדרת נעימות נצח לליקוטי מוהר”ן (על כל כרכיה) צועדת בעקבות פירושיהם של גדולי תלמידיו של רבי נחמן – רבי נתן מברסלב ב”ליקוטי הלכות”, הרב מטשעהרין – תלמידו של רבי נתן ב”פרפראות לחכמה” ושאר התלמידים. בכרך יא החדש, כמו בכל הסדרה, תמצאו פירושים נפלאים רבים מן המסורת שבעל פה של זקני חסידי ברסלב, כפי שלמד מהם המחבר. הציטוטים והרמזים שמביא רבי נחמן נפרשים כאן בשלמותם – פסוקי התנ”ך ומפרשיהם, דברי חז”ל ועד לדברי הזוהר הקודש והאריז”ל – ומכוונים את הלומדים להבנת דברי רבי נחמן לעומק וליישומם בחיי היומיום – ברוחניות ובכל היבטי החיים.

היום, כאשר כל אדם מבקש להכיר את עצמו לעומק, לגלות את הנקודות והדברים המיוחדים רק לו – אנו מציעים את הדרך הטובה לעשות זאת עם סדרת ליקוטי מוהר”ן עם פירוש נעימות נצח שמעניקה הסברים בהירים בלשון ימינו לצד עיונים במקורות והפניות רבי-תועלת, כאלה השופכים אור על מערכת הקשרים הסבוכה והעמוקה שטווה רבי נחמן בכל תורה.

ליקוטי מוהרן עם פירוש נעימות נצח כרך יא החדש

דברים נפלאים קורים אצלנו – בואו לגלות!

הדרך לרבי נחמן עוברת כאן!

הסדרה מיועדת לכל אדם – ממתחיל או וותיק בחסידות ברסלב ועד לזה שמתעניין ורוצה (בלי שום קשר להיותו חסיד ברסלב) להכיר את רבי נחמן דרך ספרו הגדול והחשוב – ליקוטי מוהר”ן, כי כך תיאר רבי נחמן בעצמו את היצירה המיוחדת שלו – “לגדולים ולפשוטים כאחד”, שכל אדם – קטן כגדול, ירגיש שהדברים מיועדים אליו ממש!

אל תפספסו את המתנה הכי יפה שאתם יכולים להעניק לעצמכם, סדרה המאגדת בתוכה ים של מתנות קטנות וצידה למסע הנפלא שנקרא – החיים שלכם!

אתם מוזמנים לרכוש את הכרך החדש או את הסדרה (כרכים א-י) במחיר מיוחד! היכנסו לחנות האתר ותיהנו ממגוון ספרים מעצימים!