ליהנות מאירועים מיוחדים בלי ליפול מעגלת הבריאות

ליהנות מאירועים מיוחדים בלי ליפול מעגלת הבריאות
יריית הפתיחה של עונת החתונות כבר ניתנה. אבל שאלת השאלות חייבת להישאל: איך נהנה מהאוכל בלי ליפול מעגלת הבריאות?

שלום לכולכם שם בצד השני של המסך, איך אתם עם האביב-קיץ? ימים לא קלים עוברים עלינו.

בכל זאת, יריית הפתיחה של עונת החתונות כבר ניתנה. חודש יוני עמוס באירועים – חתונות, בר מצוות, מסיבות אירוסין. וכמובן – יום הולדת ויום הנישואין שלי!

יולי אוגוסט באופק וכולם כבר עם מזוודות ועם הפנים לצימר בצפון או לחופשה בחו”ל, בתקווה שמתקפת הטילים תסתיים והשקט יחזור על כנו. ולמה אני אומרת את זה?

ובכן, כולנו מכירים את המצב המעצבן הזה של: אירוע מיוחד, יוצאים לאכול, משתתפים בחתונה, נוסעים לחופשה או מה שזה לא יהיה – ואין מצב שאתם לא תיהנו מהאוכל שלכם. כלומר, האוכל הוא כמו חצי מהכיף או יותר, נכון? אני למשל לא יכולה לומר ‘לא’ לבר המתוקים שיש בחתונות, בסדר? אז, האירוע המיוחד מגיע, יש לנו יום, אלא שבמקביל אנחנו צריכים להתמודד עם הנגאובר אכזרי של אוכל, ירידה באנרגיה ו/או עלייה במשקל. כן, שוב.

אולי גם זה יעניין אתכם:

המפתח לבריאות אמיתית נמצא בפירות

אכילה ומחשבה מזינה

האביב מרפא – כוחו המרפא של האביב והעצה של רבי נחמן

אתה מה שאתה אוכל

אני שומעת את זה מהרבה נשים שאני עובדת איתן וזה מה שאני מרגישה: לא משנה מה קורה בחיים, אנחנו צריכים אנרגיה! אה, וגם שמירה על המשקל לא תזיק. כלומר, למה לשלם עם נפיחות ועייפות בגלל שביליתם ונהניתם? מי רוצה לעשות את זה?

אז איך שומרים על משקל ואנרגיה כשבר המתוקים מפתה אתכם בחתונה, או הקינוח הגרנדיוזי במסעדה קורץ לכם מוויטרינת הקינוחים? תקשיבו, זה לא קל אבל תרשמו לכם: זה בר ביצוע וזה שווה את זה!

אתם יוצאים למסעדה או לחתונה או שאתם בחופשה על איזה אי חלומי ואין מצב שאתם לא תיהנו מהאוכל!

הנה כמה טיפים פשוטים לביצוע במפגש עם האוכל באירוע הבא שתמצאו בו את עצמכם:

זכרו תמיד: ההרגשה של איך שאתם מרגישים אחרי שהכיף נגמר חשובה לכם בדיוק כפי שאתם נהנים בעצמכם. הנגאובר של אוכל, נפיחות בבטן ואנרגיה דלילה לא שווים את זה. כלומר, האיזון מחייב!

תהיו מציאותיים: אתם כנראה הולכים לאכול יותר מהרגיל וליהנות מקינוח שבדרך כלל אתם מתרחקים ממנו. תיהנו אבל אל תשכחו איפה עובר הגבול.

התרחקו מגלוטן, אורז ותפוחי אדמה. שלושת המאכלים הללו ירוקנו את האנרגיה שלכם ויגרמו לנפיחות כמו שאף אוכל אחר לא עושה לכם זה. אתם עדיין יכולים ליהנות מסטייקים, עוף ודגים, מנות חלביות כמו רולטיני חצילים וקיש ללא קרום, סלטים, בטטה, טבעות בצל ומגוון אינסופי של מרקים. לקינוח, יש אפשרויות ללא גלוטן כמו מוס שוקולד, גלידה, סורבה, קומפוט פירות ועוגת שוקולד ללא קמח.

שתו מים ואכלו את הסלט או תבשיל הירק לפני שתשקעו במזון הכבד יותר. זה ימלא אתכם וימנע אכילת יתר ברמה גבוהה כשתגיעו למנות העיקריות.

זה לא קל, אבל זה בר ביצוע וזה שווה את זה

זה לא קל, אבל זה בר ביצוע וזה שווה את זה!

אם אתם בחופשה – אל תאכלו מוקדם מדי או מאוחר. נסו לאכול בין השעות 10:00-19:00 בלבד. ביום אכלו שתי ארוחות קלות ופנקו את עצמכם באחת מהן עם קצת יותר. בכל מקרה, שמרו על תנועת הגוף – לכו ועלו במדרגות, אל תתעצלו ותתפנקו על המעלית.

ברגע שאתם זוכרים את הטיפים האלה ויודעים שאתם בהחלט יכולים ליהנות מהאירוע או החופשה המיוחלת, תוך שמירה על המשקל והאנרגיה, אתם כבר לא צריכים לבזבז עוד אנרגיה נפשית עם דאגות מיותרות של מה יהיה ואיך זה יראה על הגוף. תיהנו תוך כדי שמירה על ההנחיות!

אני אוהבת לדבר על דברים מהסוג הזה, לא בגלל שיש לי אובססיה למשקל או למראה. אלא בגלל שאני יודעת בוודאות ומניסיון שלמשקל, לרמות הסוכר בדם ולאיכות הדם שלך (שמורכב ממה שאתם אוכלים) יש השפעה ישירה ועצומה על האנרגיה, מצב הרוח ובהירות החשיבה שלך. ואנו, הנשים, זקוקות לאנרגיה גבוהה, מצב רוח טוב וראש צלול לא רק לעצמנו, אלא גם לתא המשפחתי היקר שלנו, לנהל את הבית ולבצע את שאר המשימות שלנו בעולם.

אז תיהנו מהאירועים המיוחדים שלכם בלי ליפול מעגלת הבריאות – זה סופר חשוב וזה אפשרי!

מאמרים מרתקים נוספים בנושא בריאות – הגוף והנפש תמצאו בקישור הזה