לחשוב על הנייר: הכוח שיש בלכתוב את זה

לחשוב על הנייר: הכוח שיש בלכתוב את זה

לא מכירים את השיטה של לכתוב את זה, כלומר את המחשבות שלכם? ברוכים הבאים למערכת המיקום הגלובלית הפנימית שלכם!

זה קרה ממש לא מזמן, כשסוף סוף הגעתי לתפילה בצורה הכי פרודוקטיבית שאני יודעת, כלומר כתבתי את המחשבות שלי לפני שאני מתפללת מהסידור או בתפילה האישית שלי, ההתבודדות.

האמת, לא יצא לי לעשות את זה כבר חודשיים מאז ששברתי את כף הרגל שלי (שעדיין בגבס, אבל היי, מי סופר?). בכל מקרה, ואני חייבת לציין, שזו הייתה חוויה מאוד יצירתית ומעשירה, אבל אלה פרטים למאמר ביום אחר…

בכל אופן, אם אתם לא מכירים את השיטה הזו, “רישום המחשבות ביומן/מחברת” כמו שרבים מכנים זאת, אז ברוכים הבאים למערכת המיקום הגלובלית הפנימית שלכם. זה כמו סוג של אפליקציה רוחנית פנימית שאתם יכולים להשתמש בה כדי לעזור לעצמכם להשיג את התוצאות הרצויות, על ידי שאתם מבהירים לעצמכם היכן אתם נמצאים בחיים, סוג של GPS פנימי. אולי יש יותר מדרך אחת להפעיל את ה – GPS הפנימי הזה, אבל מה שאני עושה, ומאוד נהנית מזה וגם משיגה תוצאות טובה, זה בעצם לחשוב על הנייר.

אולי גם זה יעניין אתכם:

להשיג כל מה שאתם רוצים? כך תעשו את זה!

יש לי חלום: לחיות את החיים!

אפילו עכשיו

אני כותבת את המחשבות שלי, המטרות, החלומות, השאלות (שאני מפנה לעצמי או לבורא עולם) ואת החזון שלי. ובצורה ספציפית וממוקדת יותר אני מנסה לארגן ולהבהיר כמה שרק אפשר כיצד אני יכולה להתקדם הלאה עם מה שהקב”ה רוצה ממני, על ידי שאני כותבת על הדברים הבאים:

מי אני?

על מה אני?

לאן אני הולכת בעולם הזה?

מה החזון שלי להיום, השבוע, החודש?

היכן אני עומדת עם המטרות והחלומות האחרים שלי?

האם אני משתמשת במתנות שהקב”ה נתן לי לאחרונה, או שמא אני מסיחה את דעתי או מבזבזת את הזמן שלי?

מה הקב”ה מנסה לומר לי במה שקרה לי לאחרונה?

בורא עולם, האם זה הכיוון שאתה רוצה שאלך בו?

זה החזון שלי להשבוע, בורא עולם בבקשה עזור לי להגשים ולהשיג אותו.

ולמה לכתוב את זה? כי אתה יודע מה קורה כאשר אתה מקדיש זמן לכתוב את המחשבות, השאלות, המטרות, החלומות והחזון שלך – כלומר, להבין היכן אתה נמצא כרגע מול משימת החיים שלך. ונראה לי שככה הקב”ה לוקח אותנו קצת יותר ברצינות, לא?… מכיוון שבמקום פשוט להיכנס לרכב התפילה שלך, לדרוך על דוושת הדלק ולנסוע רחוק, אתה בעצם לוקח את הזמן כדי להבין איפה אתה נמצא כרגע בחיים ולאן אתה צריך להגיע. אתה משתמש ב – GPS הפנימי שלך ורק אז אתה מזין את הכתובת המדויקת (תנו לבורא לקחת אתכם לאן שאתם רוצים ובקשו ממנו עזרה).

במילים אחרות – הקב”ה שם אותך בדרך הנכונה, כלומר, הוא עוזר לך כאשר אתה מקדיש זמן כדי להבין היכן אתה נמצא כרגע ולאן אתה רוצה ללכת מכאן.

ולמה לכתוב את זה? כי אתה יודע מה קורה כאשר אתה מקדיש זמן לכתוב את המחשבות, השאלות, המטרות, החלומות והחזון שלך!

כשאתה מסדר ומארגן את הראש שלך וצלול על ידי כתיבת הדברים שחור על גבי לבן מול העיניים, אתה מתייחס למה שאתה מרגיש באמת שצריך לעשות בחיים – למשימת החיים שקיבלת מבורא עולם, ובמקביל לחפש את ההדרכה שלו.

מניסיון שלי, כשאתם כותבים את המחשבות שלכם אתם מקבלים בהירות מדהימה לגבי מה שצריך לעשות בעניינים שעל הפרק, שבכל מה שצריך לטפל, ועל ידי גם להפוך את המילים הללו לתפילה עם מומנטום אדיר שמגבה אותה. ככל שיש יותר בהירות, יותר השגחה פרטית נכנסת אל תמונת חייך.

תחשבו על זה, למי יש יותר סיכוי לפתח את העסק שלו ולהרוויח יותר כסף? לאדם שכתב את התוכניות והמטרות העסקיות שלו ושלוקח את הזמן בעקביות כדי לסקור אותן, או לאדם שלא עושה את זה ופשוט מסתמך על בקשה לעזרה כללית עם הבעיות המתמשכות שעולות בהכרח בזמן ניהול העסק?

ברוך הבא למערכת המיקום הגלובלית (GPS) הפנימית שלך...

ברוך הבא למערכת המיקום הגלובלית (GPS) הפנימית שלך…

על ידי כתיבת את הדברים, אתה קודם כל מראה למשקיע שלך שאתה לוקח את העסק (החיים) ברצינות רבה. אתה מרוכז ונשאר בעניינים. אתה עושה מלאי ושואל את השאלות הקשות. על ידי כתיבת הדברים אתה גם יוצר סדר מתוך הכאוס, מתחבר לעצמי העמוק יותר שלך, מסוגל הרבה יותר לעבד את הימים, האירועים והחיים שלך, ויוצר מומנטום לתוצאה שתתרחש.

ככל שאתה יותר כנה וממוקד, כך אתה מקבל תוצאות טובות יותר. כמובן, בקשת עזרה מבורא עולם היא חלק מהתהליך הזה, אבל רק אחרי שהתארגנת וברור לך מה אתה בעצם צריך.

תנו לזה הזדמנות! עשו זאת במשך כמה דקות כל יום, נניח, בשבוע מלא. אל תחשבו על זה יותר מדי, פשוט תכתבו במצב של זרימה חופשית. תנו לעט ללכת במקומכם… ודעו שאתם מפעילים משהו מאוד עמוק.

מאמרים נפלאים ומרתקים נוספים בנושא צמיחה אישית תמצאו בקישור הזה.