חופשת 25 שנות נישואים – חלק ב

חופשת 25 שנות נישואים – חלק ב

החיים על פי “בדרך שאדם רוצה ללכת – מוליכים אותו” התגלו כדרך יעילה להפליא להעלים את כל העומס ולהפוך אותו לקרש קפיצה אדיר!

ההכנות לחופשת 25 שנות נישואים בעיצומן. ואיך זה הולך עד עכשיו אתם שואלים? בחלק הראשון סיפרתי לכם שאנחנו נוסעים למיאמי ושזה לא פשוט לנו, כי יש לנו שני ילדים קטנים בבית – אחד בן חמש והשני בן עשר – שלא נשארו בלעדינו יותר מ-24 שעות.

הבעיה היא שעדיין אין לנו בייביסיטר, למרות שיש לנו ילד בן 13 ששומר עליהם מדי פעם כשאנחנו יוצאים לבילוי של כמה שעות בערב. בינתיים, השעון מתקתק לכן החלטנו להוציא מהכוח אל הפועל את הדברים החשובים: קניית כרטיסי הטיסה, לעשות הזמנה במלון ו… להמשיך לחפש בייביסיטר.

אולי גם זה יעניין אתכם:

טיול ליום הנישואים – חלק א

אהבה וחסד בחיי הנישואין

המשימה: שלום בית

טוב, אני מודה. כל העסק הזה נהיה גדול עלי. העומס התחיל לעלות על גדותיו ולהכביד עלי באכזריות… ואז, זה נחת עלי. הרי החלטתי לחיות על פי דברי חז”ל – “בדרך שאדם בוחר ללכת – מוליכים אותו” (מסכת מכות ב, י). אז זהו, החלטתי להיות סופר מרוכזת, לאסוף את עצמי, להפשיל שרוולים ולטפל במשימה שלקחתי על עצמי. כי כמו שכבר אמרתי לכם (החלק הראשון) בעלי עסוק מכף רגע ועד ראש ואין לו זמן, עם כל הרצון הטוב שלו.

אז “בדרך שאדם רוצה ללכת” – זאת גישה לחיים שבחרתי לנהוג על פיה, אבל לא בלחץ וגם לא בלעייף את המוח ולחשוב יותר מדי. אומנם לקח לי קצת זמן כדי לחדד בדיוק את מה שאני רוצה ואיך אני רוצה להגיע לשם – למיאמי, אבל בסוף ועם תפילה חמה וכנה מהלב הצלחתי להעביר את כל המידע הזה לבורא עולם בתפילה האישית שלי (ההתבודדות) ולבקש את העזרה שלו.

החלטתי להיות סופר מרוכזת, לאסוף את עצמי, להפשיל שרוולים ולטפל במשימה שלקחתי על עצמי!

מה שקרה אחר כך היה מעניין ומעורר השראה.

בעיית הבייביסיטר נפתרה במהירות ובצורה הטובה ביותר. התחלתי לשאול חברות במקום שאני גרה, ואפילו יצרתי קשר עם שתי בחורות פוטנציאליות אבל שום דבר לא התקדם. המחשבה שבן ה-13 שלנו יחזיק את המבצר בזמן שלא נהיה פה לא עשתה לי טוב, אם כי באותו זמן שום אפשרות אחרת לא הייתה על הפרק. כן, הבת הגדולה הנשואה שלנו גרה 10 דקות נסיעה מאיתנו, אבל היא עובדת כל יום עד ארבע ויש לה שני תינוקות בבית, אז זה לא בא בחשבון שהיא תבוא כל אחר הצהריים.

באחת השיחות שלנו שיתפתי אותה בעניין הבייביסיטר והיא מיד העלתה רעיון אדיר – היא תבוא לגור אצלנו למשך זמן הנסיעה – היא בעלה ושני הילדים המתוקים שלה. מכיוון שהילדים שלי מגיעים הביתה באותו זמן שהיא חוזרת מהעבודה, זה יסתדר בצורה מושלמת.

איך לא חשבתי על זה?…

אז עכשיו יש לנו לא רק מבוגר אחד בסביבה, אלא שני מבוגרים אחראים שאני יכולה לסמוך עליהם בעיניים עצומות. איזו הקלה.

הדבר הבא – כרטיסי הטיסה. הרגשתי רע מכיוון שעד שסגרנו על היעד הנבחר מחירי הכרטיסים עלו ב-400 דולרים לכרטיס!!! הם עדיין היו אומנם בטווח הסביר, אבל זה פשוט נראה כמו הוצאה נוספת ומיותרת כל כך. אבל אז לבעלי היה רעיון נהדר, הרי חלק מהנסיעה הזו גם אמורה להיות נסיעת עסקים עם כמה לקוחות שלו בארצות הברית, לכן זו הוצאה עסקית על פי כל הקריטריונים. בירור עם רואה החשבון הראה שזה אכן כך וקיבלנו אור ירוק, ו-וואלה! הכרטיסים הוזמנו.

לבסוף, המלון. התכנון היה להיות בחלק מהטיול אצל אמא שלי שמתגוררת מחוץ למיאמי, ובחלק ממנו במלון במיאמי. לא היה לי מושג איפה בדיוק במיאמי כדאי לי לחפש מלון, בהתחשב בעובדה שהיינו צריכים מסעדות כשרות בקרבת מקום. שלחתי הודעת וואטסאפ לחברה במיאמי ושאלתי אותה אם יש לה המלצות. היא אמרה לי לחפש בגוגל מלונות בסורפסייד, מכיוון שחלקם כשרים וליד כולם יש מסעדות כשרות. אז גיגלתי ולחצתי על המלון הראשון שעלה בתוצאות. מושלם, אין מילה אחרת. כשר, ליד החוף ונראה מאוד יוקרתי ומפנק – בדיוק מה שחיפשתי.

ההתרגשות החלה להציף אותי מכף רגל ועד ראש!

אחרי כמה דקות, אותה חברה שולחת לי הודעה ואומרת לי שאולי היא תוכל להשיג לנו שהות במלון… בחינם! עכשיו זה נשמע מעניין. רק מה, אחרי שראיתי את המלון הראשון שעלה בגוגל אז מבחינתי זה חייב להיות משהו דומה – הפינוק, המיקום… אבל בהחלט רציתי לשמוע מה יש לה להציע.

אנחנו רק צריכים להגיע!

אנחנו רק צריכים להגיע!

במוצאי שבת חיכתה לי הודעה מהחברה המדהימה הזו. כלתה זכתה לא מזמן בהגרלה של שהות שלושה ימים במלון… בסורפסייד!!! ולמה היא לא רצתה? כי המלון נמצא שתי דקות מהבית שלה! אז היא שמחה לתת לנו את שלושת הימים האלה במתנה. ולא רק, שלא היינו צריכים להתקשר למלון ולטפל ברישום, אנשי ההגרלה דואגים להכל! אנחנו רק צריכים להגיע! או מיי גוד!! אני יודעת, זה באמת יותר מדי…

עומס וכבדות הם דברים שמונעים מכם להתקדם עם החלומות שלכם. גישת החיים של “בדרך שאדם בוחר ללכת – מוליכים אותו” – היא דרך יעילה ונהדרת להעלים את העומס והכבדות ולהפוך אותן להזדמנויות, לקרש קפיצה אדיר כמובן להעמיק את הקשר שלנו עם בורא עולם, לחזק את האמונה והביטחון שלנו ולהגיע למקום שבו אנחנו רוצים להיות, מבלי להתרוצץ ולהשתגע ולאבד את זה מרוב לחץ.

קחו את הזמן שאתם צריכים כדי לקבל בהירות לגבי מה שאתם רוצים בדיוק. באופן אישי, לי מאוד עוזר לכתוב את מה שאני חווה ורוצה. ואז, אני מבקשת מבורא עולם את העזרה שבוא תבוא בדרכו המיוחדת של בורא עולם.

וזהו, חופשה נעימה לי!

מה עוד תורם לזוגיות והופך אותה למקום הכי יפה בחיים שלנו? אתם מוזמנים להיכנס לקישור הזה ולגלות.