חוף ים: מרפא מצבי רוח ומחלות ומשדרג את המערכת החיסונית

חוף ים: מרפא מצבי רוח ומחלות ומשדרג את המערכת החיסונית

זוכרים ליהנות מקרני השמש, לשתות מים ולנשום כמה שיותר אוויר צח? ואגב, על שכשוך במים האלוקיים באמבטיה של הים חשבתם?

יקרים.ות, איך אתם נהנים מחופשת הקיץ? אצלי, אם אתם כבר שואלים, הייתי עסוקה מכף רגל ועד ראש הודות לחגיגת בר המצווה שחגגנו לבן לא מזמן. ואחרי שדיברתי על זה, עכשיו אני סופר מוכנה ונרגשת לנצל את מלוא ברכות הקיץ, כשהעיקרית היא – חוף הים.

הרשו לי לשאול אתכם משהו – זוכרים שהגוף והנשמה צריכים ים של קרני שמש, לשתות מים טהורים וליהנות כמה שיותר מאוויר צח? ואגב, מה דעתכם על שכשוכך מהנה במים האלוקיים באמבטיה של הים הגדול? זה הזמן להרוות את עצמכם באלמנטים המיוחדים האלה, כשאתם צופים בהנאה באנרגיה שלכם עולה על גדותיה, בבריאות המשתפרת ובמערכת החיסון שלכם שתעבוד עבורכם כמו שצריך במהלך החורף. אז זהו, אין מקום טוב יותר להשיג את הדברים האלה מאשר בחוף הים!

אולי גם זה יעניין אתכם:

בוקר של קיץ רגוע ומלא פירות עם הילדים שלי

עבודה של קיץ

הפריחה והגלגל

הנה משהו שאני מאוד אוהבת לתת תזכורות עליו בכל הזדמנות: רוב האנשים לא מבינים עד כמה וימין D חיוני. זה הורמון סטרואידי שמשפיע בעצם על כל תא בגוף שלנו ופועל כחומת אש כנגד סוגים רבים של סרטן ומחלות אחרות, כמו סוכרת ודיכאון. טיפות וקרמים של ויטמין D הם בסדר, אבל הם לא תחליף לדבר האמיתי. והם בהחלט לא עושים שינוי במצב הרוח, לא מאפשרים להרגיש את הוויב המדהים שקרני השמש מעניקים לנו.

הידעתם! שהגוף שלנו הוא 75% מים? שהדם שלנו הוא 90% מים? שהמוח שלנו הוא 85% מים. ואם אתם חושבים על זה לרגע, איזו בעיה לא תושפע מהידרציה נאותה? ירידה במשקל, עור פנים פגוע, פריצת דיסק בעמוד השדרה, כליות חלשות, בעיות בשלפוחית השתן, עצירות ועוד – כל אלה יפיקו תועלת רבה מהידרציה נאותה וחשיפה לשמש. שתו הרבה מים ואכלו פירות עסיסיים להגעה מקסימלית של כל הטוב הזה.

רוב האנשים לא מבינים עד כמה וימין D חיוני. זה הורמון סטרואידי שמשפיע בעצם על כל תא בגוף שלנו ופועל כחומת אש כנגד סוגים רבים של סרטן ומחלות אחרות, כמו סוכרת ודיכאון.

אוויר צח, בשונה מאוויר פנימי, מרפא וממריץ מאוד. כשאתם מבלים בחוץ בקיץ הזה, נשמו נשימות עמוקות ואיטיות, החזיקו את האוויר בריאות כמה שניות, ואז נשפו אותו החוצה לאט. אתם תרגישו מיד בהבדל – בהרגשה ובנראות!

טבילה במי הים מרפאת מאוד ומרגיעה את מערכת העצבים. כשכפות הרגליים נוגעות בקרקעית הים, אתם מתחברים לתדר כדור הארץ ועל ידי זה מקטינים את הקרינה האלקטרומגנטית. זה חשוב מכיוון שהמוח והגוף שלנו עובדים על תדר כדור הארץ. מכיוון שלרוב אנו נועלים נעליים אנחנו כמעט אף פעם לא מתחברים לאדמה, כך שהטבילה במי הים כשאנו יחפים עושה טוב למוח ולגוף.

אני אומנם לא יכולה להגיע כל יום לחוף, אבל בהחלט מנסה לתת לו עדיפות ככל האפשר, וברוך השם, הקיץ הקסום הזה מציע לנו הזדמנויות ריפוי נפלאות נוספות.

הקיץ מציע לנו הזדמנויות ריפוי נפלאות נוספות!

הקיץ מציע לנו הזדמנויות ריפוי נפלאות נוספות!

קיץ בשבילי זה…

זמן לחיות בקצב טוב יותר מזה שמנוהל על פי לוח זמנים מובנה.

להתעורר בבוקר בלי שעון מעורר.

לעשות מדיטציה ארוכה יותר לפני התפילה.

לאכול הרבה פירות עסיסיים של קיץ.

לעבוד על ההרגשה להיות מאושרת ומלאה יותר.

לשבור את כל ההתמכרויות שלי – עבודה, ניהול הילדים שלי ובדיקה אובססיבית בטלפון שלי בגלל כל צליל שנשמע.

להרגיש שאני ראויה לאהבה, שפע, כבוד ושמחה ואושר!

לרפא את עצמי!

להתמקד באמת המתוקה שיש רק אחד ויחיד בעולם – בורא עולם!

יהי רצון שנזכה בקיץ הזה, ובכל הקיצים שנחווה, ליהנות מאור האמת האינסופי שיעטוף ויברך את הלב, הנשמה והגוף שלנו, אמן.

מאמרים מרתקים נוספים בנושא בריאות – הגוף והנפש תמצאו בקישור הזה.