חודש תשרי – הזדמנות לגשת למאגרים רוחניים עצומים

תארו לכם שהייתם מקבלים גישה למאגרים סודיים וגדולים, איך הייתם מרגישים? זה מה שחודש תשרי מעניק לנו, גישה למאגרים הרוחניים הכי אדירים!

חודש תשרי, הוא למעשה החודש השביעי בלוח השנה העברי (הראשון הוא חודש ניסן) והוא רומז על השירה האלוקית שעל ידה נברא העולם. כן, כל העולם שר לבורא עולם את שירת הבריאה.

לחודש תשרי יש שם נוסף – ירח האיתנים, כפי שכתוב בתורה “ויקהלו אל המלך שלמה כל איש ישראל בירח האיתנים בחג הוא החודש השביעי” (מלכים א ח, ב). בנוסף, חז”ל גילו לנו שבשם “איתנים” נרמזים סודותיו וסגולותיו של החודש המיוחד הזה.

אולי גם זה יעניין אתכם:

תשרי – עוד תו במנגינה היפה של החיים שלנו

להאט את קצב החיים וליהנות מהפשטות שהם מציעים

ההזדמנות האדירה שלנו לחופש אמיתי

בחודש תשרי, אנחנו מקבלים את ההזדמנות האדירה לגשת למאגרים הרוחניים העצומים הזמינים לנו רק במהלך החגים המיוחדים שנחגגים בו. ועכשיו, כשאנחנו ממש באמצע שלו, אנו מתקדמים אל עבר הסגירה-סיום שלו, על ידי זכירת הכוח האדיר של הימים הקדושים שחווינו, ואלה שעוד לפנינו עם חג הסוכות. באמצעות פעולה זו אנו מושכים את האור העצום הזה לשנה הקרובה, בהתאם לאופן שבו אנו מרגישים ולרצונות שלנו.

רבי ישראל הבעל שם טוב הקדוש זיע”א, לימד אותנו שבכל מקום שהמחשבות שלנו נמצאות – זה המקום בו אנחנו נמצאים. וגם אם החגים יסתיימו – הם אף פעם לא נעלמים באמת. בברסלב נוהגים לומר שהחגים לא חולפים, אלא נכנסים פנימה. ככל שנתמקד במסר והעשייה של כל חג בחודש הזה, כך נרגיש את השפעתו לאורך הימים והחודשים הבאים.

במקום בו המחשבות שלנו נמצאות, שם אנחנו נמצאים!

במקום בו המחשבות שלנו נמצאות, שם אנחנו נמצאים!

אבא יקר, עזור לי להישאר מחוברת לאור היפה של הימים המיוחדים של חודש תשרי!

ועוד משהו.

העבודות הפנימיות העמוקות של ימים אלה מגלות לנו שהימים שאנחנו חווים מראש השנה ועד לחנוכה – הם ימים מורמים ביותר בשל קרבתם לחגי תשרי. וכמה קרוב אנחנו נשארים אליהם? זה תלוי רק בכמה אנו שומרם אותם במוחנו!

מה קורה במעגל החיים שלנו לפי לוח השנה? אתם מוזמנים לגלות בקישור הזה.