המסע המופלא של הזרע באדמה והגאולה

המסע המופלא של הזרע באדמה והגאולה

מה קורה מתחת לאדם מהרגע שהזרע נזרע באדמה? המסע המופלא של הזרע באדמה הקשר לגאולה הפרטית והכללית!

“שלוש פעמים ביום אנחנו מברכים “מצמיח קרן ישועה”, אומר רבי נתן מברסלב, “ועל כן עלינו להאמין שכל מה שקורה בעולם, בקנה מידה קוסמי או בפרט הקטן ביותר, הכל מייצג את צמיחת קרן הישועה. ובמידה בה האדם מחזק את אמונתו בקרן הישועה, הוא זוכה לחוות על בשרו ישועה ממש” (מתוך עלי מרפא – מרשמים לעוצמה פנימית, משמעות ותקווה, עמוד 50).

 ומה זה אומר?

הגאולה משולה לתהליך של הנבטה. אם ראיתם פעם זרע שעובר את תהליך הנביטה, מהרגע שהוא נזרע באדמה ומתחיל את תהליך ההנבטה, אתם יודעים שבין השלב הראשון לאחרון ישנה תקופה מלאה וארוכה, ימים בהם נראה שהוא חווה תהליך של ריקבון.

אולי גם זה יעניין אתכם:

יסוד אמונת חכמים

להתחבר לצדיק ולגלות את עצמי

סבלנות והחיים הטובים

לעשות את הבלתי אפשרי

כששותלים זרע באדמה, בזמן שהליבה הפנימית החיה צוברת כוח להנבטה השכבות החיצוניות נצרכות להזנת התהליך. מנקודת מבט שטחית, הנבט נראה כמו מת, עובר תהליך של מוות וריקבון, אבל בפנים, עמוק בפנים, מתפתח תהליך חיים וצמיחה נפלא וקסום.

מהרגע שהזרע נזרע באדמה ומתחיל את תהליך ההנבטה, ידוע שבין השלב הראשון לאחרון ישנה תקופה מלאה וארוכה, ימים בהם נראה שהוא חווה תהליך של ריקבון…

סדר המשנה העוסק בהלכות חקלאות נקרע “זרעים”. חז”ל כינו את המשנה הזו בשם “אמונה”. למה? כי צריך המון אמונה כדי לזרוע זרע ולטפח אותו, צריך המון אמונה והישענות על ההשגחה הפרטית ובחכמה העליונה של בורא עולם כדי לחזות בכל מה שקורה לנו – בתוכנו ומסביבנו – ולדעת שאנחנו מעורבים בהנבטת הישועה, שתבוא במהרה בימינו אמן.

מצמיח קרן ישועה – מהזרע הקטן ועד לבני האדם

מצמיח קרן ישועה – מהזרע הקטן ועד לבני האדם

בתמונה: תהליך הנבטה של זרע

אבא רחמן ויקר, גלה את ההשגחה האלוקית והשמימית שלך על כל הבריאה. חדש את העולם כך שכולם ידעו שכל מה שקורה משקף את ההשגחה האלוקית בלבד, ולא את תכתיבי הטבע. קראו שיר חדש לעולם, שיר של ניסים ונפלאות, תודה עם שיר חדש לגאולה ולהצלה הרוחנית שלנו, אמן!

 לאמונה ולכוח התפילה שלנו יש כוח עצום עם השפעה אדירה על החיים שלנו, בואו להכיר את הכוח הזה מקרוב ולדעת איך להשתמש בו בכל מצב – בקישור הזה!