הדרך לרבי נחמן עוברת כאן! – המבצע הגדול שלנו!

הדרך לרבי נחמן עוברת כאן המצבע הגדול שלנו

תרשמו לכם: הדרך לרבי נחמן עוברת במבצע של 30% הנחה בחנות האתר של מכון נחלת צבי! אל תפספסו אותו!

לפעמים, הגדול הולך ונוסע לקטן (רבי נחמן מברסלב, ליקוטי מוהר”ן תורה ל”ח תנינא).

השנה, הלב של עשרות אלפי חסידי ברסלב כמה להגיע לרבי נחמן, אך לצערנו רובם הגדול לא הצליח להגיע עקב המניעות והתגברות הסטרא-אחרא ומגיפת וירוס הקורונה. אולם רבי נחמן מרגיע אותנו ואומר לנו שדווקא במקרים מהסוג הזה מתקיים בנו יותר תמיד – שכשהגדול נוסע לקטן זאת הבחינה היא גדולה יותר!

זה הזמן שלך להביא את משנתו של הצדיק הגדול – רבי נחמן, אליך לבית ולהתחיל את השנה בצעד הכי נכון ומתבקש!

וכאן נכנס המבצע שלנו: כל ספרי מכון נחלת צבי במבצע שאסור לפספס: 30% הנחה! וכל זה קורה בחנות האתר! היכנסו וממשו את ההבטחה העצומה עליה דיבר רבי נחמן ותזכו שהגדול יגיע עד אליכם!

מבצע בחנות אתר ברסלב מכון נחלת צבי

כי כשאתם יודעים שרבי נחמן זה מה שאתם רוצים באמת, אבל לא מצליחים למצוא את הדרך הנכונה לעשות את זה, זה בהחלט מתסכל. אבל המבצע הענק שאנחנו עושים בחנות האתר שלנו יגלה לכם שהדרך לרבי נחמן עוברת ממש כאן וכל התסכולים יתפוגגו בקליק אחד! מרגע זה ואילך תוכלו לממש את הרצון להכיר את רבי נחמן הכי מקרוב שאפשר.

ולא רק, אתם מוזמנים גם להיות שותפים במיזם מיוחד של מכון נחלת צבי – 60 גיבורים “שרי האלף” – פירוש “נעימות נצח” על ספרו הגדול של רבי נחמן – ליקוטי מוהר”ן, המבאר את משנתו של רבי נחמן בשפה ברורה השווה לכל הנפש ואשר זכה להסכמתם של גדולי אנ”ש!

כרגע נשארו 27 גיבורים ואתם יכולים להיות אחד מהם!

ואם תבחרו לקחת חלק במיזם האדיר הזה ולהיות אחד מ”שישים גיבורים” – תקבלו את הסט “נעימות נצח” (יא כרכים) במתנה בשווי של 748 ₪ עם הקדשה שתודפס באחד הכרכים!

לפרטים נוספים התקשרו: טלפון חנות האתר – 02-5824641, או לצבי קרמר – 053-3158007 

פרויקט שישים גיבורים שרי האלף ליקוטי מוהרן נעימות נצח