גדול מהחיים: אוסף אנקדוטות לצמיחה אישית ולרגעים מאושרים בחיים

מרגישים שאתם צריכים גלגלי הצלה בחיים? האמת, בזמנים מטורפים כמו אלה מי מאיתנו לא זקוק לאחד כזה לפחות?!

אז הנה שש אנקדוטות מעניינות, שישה גלגלי הצלה, לצמיחה אישית ולכמה רגעי נחת בחיים:

תעירו את הרחמים!

זה הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות! כי כשאנחנו חלשים, במצבים בהם אנחנו מרגישים שיש לנו את הכוח לעורר רק את הרחמים “המוגבלים” של בורא עולם, זה בדיוק הזמן לצעוק אליו ולעורר את הרחמים הבלתי מוגבלים והאינסופיים שלו. כן, להאמין שזה משהו שאנחנו באמת יכולים לעשות, וכמובן, שהרחמים של אבא הם אינסופיים!

בדרך זו תמיד נמצא תקווה, לא משנה כמה הצרה איתה אנו מתמודדים מרגישה לנו כמו מבוי סתום אכזרי שסוגר עלינו מכל כיוון (ליקוטי מוהר”ן קה).

אולי גם זה יעניין אתכם:

שדרגו את החיובי לשלילי

הרגעים המתוקים נחשבים

סירת המפרש של אבא שלי

שמחה, זה כל מה שאנחנו מבקשים

חוזרים ומתחברים!

גלגל הצלה מדהים הוא לחזור ולהתחבר עם בורא עולם. נכון, זה תהליך ממושך של ניקיון חטאי העבר מהנשמה. זה גם הרגע לבקש מבורא עולם שיעזור לנו להתחבר גם לצדיק האמיתי שבעזרתו ובעזרת הלימוד שלו נוכל לעשות את תהליך הניקוי על הצד הטוב יותר.

זכרו! לא משנה כמה הצרה איתה אנו מתמודדים מרגישה לנו כמו מבוי סתום אכזרי שסוגר עלינו מכל כיוון – תמיד יש תקווה!

“ותקננו בעצה טובה מלפניך!” (תפילת ערבית)

אל תתביישו לבקש מבורא עולם עצה והכוונה. הסכנות הרוחניות היום גדולות יותר מתמיד, וכמובן גם ההתמודדויות ואתגרי החיים שאנחנו חווים – כל אלה מצריכים תמיד את העצה הטובה מבורא עולם. אנחנו צריכים הכוונה גדולה שתוביל אותנו לראות את האור והכיוון לצאת מכל מה שמצר לנו.

אין שמחה כהתרת הספקות!

איך ממשיכים עם החיים? – הספק הזה מכרסם בנו בלי סוף, וזו סיבה מספיק טובה לבקש מבורא עולם שיכוון אותנו למה שאנחנו הכי צריכים לעשות. ערך המילה ספק בגימטרייה הוא בדיוק כמו זה של עמלק – 240, והתורה מלמדת אותנו “מלחמה לה’ בעמלק מדור דור” (שמות יז, טז). לכן זרוק את החבילה הזו לטיפולו של בורא עולם, והוא יראה לך את הדרך.

תתחברו לבורא עולם זה גלגל ההצלה של ההצלחה

תתחברו לבורא עולם – זה גלגל ההצלה של ההצלחה!

אמונת חכמים – הבסיס של האמונה!

הבסיס של האמונה בבורא עולם הוא קודם כל אמונה בלימוד ובדבריהם של חז”ל והצדיקים, כלומר אמונת חכמים. לכן, כאשר אדם טוען שהוא “מאמין” בבורא עולם אבל לא בצדיקים שלו, אז תדעו שאין לו אמונה בקב”ה. למה? כי הצדיקים הם אלה שמלמדים אותנו איך לזכות לאמונה בבורא עולם, כמו שכתוב “ויאמינו בה’ ובמשה עבדו” (שמות יד, לא).

הכתובת הנכונה בחיים!

ואם אינכם יודעים היכן אפשר למצוא את הצדיקים האמיתיים – כדי לזכות לאמונה וביטחון, דעו שגם על עניין זה צריך להרבות בתפילות ולבקש מבורא עולם שיכוון ויוביל אתכם לכתובת הנכונה בחיים. כן, זה כזה פשוט וקל.

בונוס: אני ממליץ לכם בחום ליהנות מספר מציל חיים ומלא גלגלי הצלה: השתפכות הנפש – משיבת נפש! ארגז כלים אדיר עם רעיונות, עצות ודרכים להילחם בייאוש ובתחושת הרפיון שמלווה את האדם, שהרי כך אמר רבי נחמן: “אין שום ייאוש בעולם כלל”! ספר לחיזוק הנשמה בשמחה ובאמונה, מורה דרך להתמודדות עם משברי ואתגרי החיים, ומעל הכל – מגלה לנו את הכוחות והעוצמות שלא ידעו שקיימים בתוכנו!

מאמרים נפלאים ומרתקים נוספים בנושא צמיחה אישית תמצאו בקישור הזה.