בריאות לחם ומים

על סוד הרפואה הגדול שמעתם? אם לא, בואו לגלות איך הרפואה שלנו יכולה להתקיים רק מ… לחם ומים! ולא רק חולי ידוע, אלא אפילו זה המסתתר בגוף האדם…

רבי נחמן מברסלב מגלה לנו משהו מדהים על אחד הנושאים שמעסיק אותנו לא מעט בחיים –הבריאות שלנו, וכך הוא אומר: בורא עולם יכול לרפא אותנו בכל דבר שבעולם, אפילו בלחם ומים! שהרי כך כתוב בתורה, “ועבדתם את ה’ אלוקיכם, וברך את לחמך ואת מימך והסירותי מחלה מקרבך” (שמות כג).

וכלשונו של רב נחמן: “יְכוֹלִין לְהִתְרַפְּאוֹת בְּכָל דָּבָר שֶׁבָּעוֹלָם אֲפִילּוּ בְּלֶחֶם וּמַיִם כַּנַּ”ל…” (ליקוטי מוהר”ן חלק ב, א).

ולא רק החולי שאדם מודע אליו, כי לפעמים אדם סובל מחולי מולד שמתגלה רק בהמשך חייו, וכפי שרבי נחמן אומר “ואינו נתגלה אלא לעת זקנותו” (שם), וגם חולי זה יכול להתרפא עם לחם המים. וכדבריו: “בתחילת צמיחת החולאת, קודם שנצמח ונתגלה, היו יכולין לרפאות אותו בקל, רק שאז היה נעלם ונסתר מעיני כל, ואין יודע ממנו רק השם יתברך לבד”, ובעזרת התפילה – (שבהמשך נבין שהיא פרמטר חשוב בעניין זה) “מקבלין הרפואה מכל הדברים שבעולם, אפילו מלחם ומים…. יכולין להתרפאות אפילו בעת צמיחת החולאת, בעת שהוא נסתר מעין האדם, מאחר שאין צריך לרפאות כלל, רק רפואתו על ידי לחם ומים כנ”ל (שם).

אתם מבינים? לחם ומים מכילים את כל האנרגיות שאנחנו צריכים לרפואה שלנו! הן לחולי הידוע והן לזה שנסתר מעיני בשר ודם.

אולי גם זה יעניין אתכם:

צלילי טיפול

דם חם

תנשמו אוויר נקי

12 טיפים לרגעים קשים

מקור האנרגיה החיובית

אני? בשמחה תמיד!

החיים יפים ופשוטים

שינויים כן נולדים

שיתוף פעולה מושלם בין הרוחני לגשמי!

לפני שאנחנו אוכלים, אנו מברכים על האוכל. הברכה זו מסייעת לנו לקשר את האוכל למקור שלו – בורא עולם. במהלך אמירת הברכה, אנו מודים ומכירים בעובדה שבורא עולם הוא המקור לשפע שאנו מקבלים, ולצורך עניין זה – האוכל.

לפעמים אנחנו נוטים לעשות השתדלויות (שהן מבורכות ונצרכות) רבות, אך שוכחים לתת את דעתנו לדברים שבהישג ידינו ואשר בעזרתם אנחנו יכולים לחולל פלאים, בדיוק כפי שאפשר לעשות עם הבריאות שלנו עם… לחם ומים!…

בנוסף לכך, אמירת הברכה גורמת לנו להיות מודעים לקשר החשוב והמיוחד הזה. זאת, משום שהאוכל מכיל מולקולות רוחניות שנכנסות לפעולה בעזרת הברכה.

אנחנו לוקחים ביס, לועסים, בולעים ומתחילים את תהליך העיכול. האנרגיות והמרכיבים המזינים מתחילים את המסע שלהם בזרם הדם שלנו. בסיום האכילה, אנחנו מברכים את הברכה של אחרי האוכל שמהווה זרז רוחני אדיר לתהליך הרפואה שמתרחש ככל שהאוכל עושה את דרכו פנימה, אל תוך הגוף שלנו.

התהליך מתחיל בביס הראשון ומסתיים ברפואה האדירה שבורא עולם מעניק לנו בעזרת האוכל…

הברכה מסייעת לנו להגיע לפוטנציאל הרוחני של האנרגיות המרפאות שמגיעות כמובן מבורא עולם, כי על ידי אמירת הברכה אנחנו ‘מעבירים’ את האוכל ומתחילים את תהליך הריפוי.

בנוסף לברכה, למילים והאוכל, אנחנו צריכים עוד שלושה פרמטרים חשובים בתהליך הזה – אמונה, ביטחון ותפילה – שבורא העולם הוא המקור של הרפואה. שהרי כל הרפואות מגיעות ממנו, אפילו דרך הלחם והמים הוא מעביר לנו את הרפואה ומסיר כל מחלה מקרבנו – גם אלו הנסתרות.