אייר – חזקים כמו שור

דווקא מהשור של חודש אייר אנו לומדים על שליטה עצמית, יציאה מעצמנו והתגברות על טבעים שליליים כדי להגשים את השאיפות הכי גדולות שלנו!…

המזל המאפיין את חודש אייר הוא שור.

השור, כידוע, הוא בהמה עם המון כוח ומאוד עוצמתית הרומזת על הכוח והגבורה שאנחנו צריכים לצמיחה האישית וההתעלות הרוחנית שלנו ובעבודת הבורא, ממקום של שליטה עצמית.

“איזו גיבור?” שואלים חז”ל, ועונים: הכובש את יצרו!”

חודש אייר הוא הזמן בו אנו עובדים במרץ עם התגברות גדולה על הטבעים והיצרים שלנו לספק את רצוננו בתענוגות חומריים. בחודש זה נגייס את כל הכוחות ונעבוד על השינוי הכי מתבקש מאיתנו – במקום להיות ממוקדים בעצמנו, נשנה את הפרספקטיבה שלנו על החיים ונפנה את המבט החוצה, מתוך עצמנו לאחרים, נרים את הראש ונמצא מתוך הבועה של עצמנו ונבדוק מה קורה עם הסובבים אותנו. נגלה אכפתיות, אהבה והתחשבות והרבה איפוק עצמי.

אולי גם זה יעניין אתכם:

אייר – סופרים ומעריכים מחדש

תלוו שמחה

התחדשות כפולה, מתאים לכם?

יום חדש אני חדש

כבר התחלתם לנקות?

שמים את הפוקוס על היום

ניסן – מתחילים ברגל ימין

זו דרך נוספת להבין את הציווי שנאמר בתורה: “ואהבת לרעך כמוך”. פשוט, לשים את הסובבים אותנו בקדמת המודעות שלנו. עלינו לפעול בצורה מאופקת ומתחשבת דווקא ממקום של התחשבות והסתכלות על הזולת כדי להעצים את עצמנו.

שליטה עצמית היא המרכיב העיקרי בהתקדמות שלנו…

שליטה עצמית זו היא אחד המרכיבים העיקריים בהתקדמות הרוחנית שלנו. היכולת שלנו לדחות את היצרים והרצון לספק את עצמנו למען מטרות שוות וראויות – היא הדרך היחידה בעזרתה אנו יכולים לנווט דרך הקונפליקטים והדרישות התובעניות והקולניות של הטבעים הארציים והגשמיים שלנו, כך שנוכל להישאר מפוקסים במטרות הרוחניות שלנו.

מה קורה במעגל החיים שלנו לפי לוח השנה? אתם מוזמנים לגלות בקישור הזה.